die mensen dan ook neerschieten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En straks allemaal huilen, omdat er één is neergeschoten door de politie"Het was zo'n lieve jongen"

pussyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.

²
²

Ja, och arme.quote:
 Die staan normaal alleen maar bij openingen van nieuwe buurthuizen te filmen. Das  toch net geen Irak.
 Die staan normaal alleen maar bij openingen van nieuwe buurthuizen te filmen. Das  toch net geen Irak.

Dit is vast al eens eerder gebeurd. Maar nu voor het eerst in NL.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²

Inderdaad. Alleen moet er meer vuur in de film om het spannend te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²

Daarom alle 30.000 deelnemers aanpakken ivm aanzetten tot...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Luxuria het volgende:
Dat zo'n onschuldig bericht zo uit de hand kan lopen

Is het eng?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Prospera het volgende:
Er lopen nu ook dronkenlappen voor mijn huis en dat is best uit de buurt van de Stationsweg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |