inddquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, dan ben je ook wel een droge zak![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef OverRated het volgende:
Suggestie voor nieuwsbalk: "Het is de schuld van de Rabobank" en andere onzin
Die hebben we al een stuk of 10x voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Starman89 het volgende:
Ik zag net iemand een STRUIK op de ME gooien![]()
Het zal je struik maar zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Starman89 het volgende:
Ik zag net iemand een STRUIK op de ME gooien![]()
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 nieuws balkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SMACK MY BITCH UP!!! PIIIIIEUW TUDUTUDUquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Echt die muziek. Dit vraagt om hypere muziek.
whahaha geniaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Geert Wilders: Het is de de schuld van de Marokkanen
Diederik Samson: We moeten er samen uitkomen
Mark Rutte: Hahahahahahahahhhahhahahahha!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Nickske1912 het volgende:
De plaatselijke frietboer verdient tien lintjes.
Die heeft dat vast wel een keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Die patatboer is gewoon zo'n Chinees die geen fuck geeft
Tofik Dibi: BAM!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Diederik Samson: We moeten er samen uitkomen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Die patatboer is gewoon zo'n Chinees die geen fuck geeft
Hij zei 'waar woont u precies'quote:
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef dot-matrix het volgende:
Over een uurtje of wat gaat het behoorlijk regenen daar en dan is het ineens toch wel koud als je een paar uur moet wachten op een trein die niet komt. En dan al die loserts natuurlijk klagen dat het zo slecht geregeld is
Hopen dat de ME nu eens echt doorpakt in plaats van die plaagstootjes die ik ze tot nu toe heb zien geven. Blijvend kreupel slaan die gasten.
Ik zou me kapot lachen bij mijn oom thuisquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Zoo die Merthe zou haar polsen nu wel doorsnijden denk ik
Die zit huilend in een hoekje in foetushoudingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
goeie berichten manquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Mossiah het volgende:
Rutte bij leiding Koninklijke Strijdkrachten
Minister-President Mark Rutte is op dit moment in hoog beraad met de hoogste functionarissen van de Koninklijke Strijdmachten. Er zijn op dit moment overleggingen plaats om het leger in te zetten. Diversen bronnen binnenin melden dat de optie "Atoombom" ook op tafel is gelegd.
Bron: FOK!
Innocence of Muslims uitgezonden in Haren
Jongeren in Haren zenden het filmpje "Innocence of Muslims" uit en verbranden korans, diversen meldingen dat Sharia4Holland onderweg is naar Haren komen binnen. Het word 1 grote oorlog daar straks.
Bron: FOK!
Ga eens wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef iwantpie het volgende:
STREAM
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Maar de klootzakken die wel bezig zijn, mogen ze van mij ook een knuppel in de nek leggen. Als ze thuis geen opvoeding krijgen mag de politie best ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...
even pissen danquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
Iedereen zat in die chat te roepen dat er mensen dood waren dus iedereen moet shut the fuck uppen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
CCYH: Er zijn geen doden gevallen shut the fuck up? Of wat wil dat zeggen die afkorting?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Miertje88 het volgende:
Een keizer? WTF, middeleeuwen alles daar
Behoefte doen is toch poepen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef gers het volgende:
Wat vreselijk er wordt gepist in je tuin
Welke?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef luckass het volgende:
Dit mens is van telefoonterreur - jensen
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Diederik Samsom: We moeten er samen uitkomen
Hoort er toch wel een beetje bij toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mongolen die heel veel naar de ME gooien
Ja neem dan gewoon een geweer meequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet waarom ze niet terug gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ow zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen zat in die chat te roepen dat er mensen dood waren dus iedereen moet shut the fuck uppen ja
idd. vanzelf als de ME niets doet dat ze niet stoppen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen idee, liever poep in je tuin dan je buxus eruitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Behoefte doen is toch poepen ?
Uiteraard, maar dan heb je ze toch niet helemaal, met al die fietsen/struiken/keien gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Job Cohen: Laten we rooibos proberen.
JP Balkenende: Dat krijg je nou met de verloedering van onze normen en waarden.
Kees vd Staaij: Laten we iedereen verplicht naar de kerk gaan op zondag.
Het is pommes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
JP Balkenende zou juist trots zijn op de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Dat de ME dan met rubberen kogels terugschiet hoort er ook bij, maar dat gebeurt dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Asmodeus. het volgende:
Oudejaarsconference materiaal in the making
Dat idee krijg ik nu ook een beetje....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef sjeppert het volgende:
die tien gastjes die nu nog met spullen smijten kunnen ze toch wel grijpen
Het moet nu Verkeersbord of fiets discussie zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
Weet ik niet, maar die stem was zo typerend voor al die simpele mensen uit de achtergestelde gebieden van Nederland. Jan Paparazzi is een heldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke?
Pas nog alle telefoonterreurtjes terug geluisterd.
sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie
Merthe bedankt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef agentstarling het volgende:
merthe maandag op school de held van de dag
Wegspoelen dat gajesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk Buienradar, het gaat hard regenen daar, dan gaan ze vanzelf wel weg
Want plassen is een vrijblijvend iets? Dat hoeft niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Behoefte doen is toch poepen ?
Kees vd Staaij: "Kans op zwangerschap na batsen Ricardo vrij laag'''quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
ik heb de slappe lachquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Laten we 't verdomme hopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens Apple Maps bestaat Haren niet meer?
WEGGEVAAAAGD?!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Merthe moet op mentorgesprek denk ik.
Hoop wel dat ze haar huiswerk maakt, opgaven 24-30 van H3.
de termen zijn urineren en behoefte. maar dat kan ik ook fout hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Want plassen is een vrijblijvend iets? Dat hoeft niet?
apple mapsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
WEGGEVAAAAGD?!
20 doden, ¤29miljard schade volgens NOSquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef BabeWatcher het volgende:
even een uurtje eruit.... heb ik nog wat gemist?
Was zonder die rellen ook al nodigquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Merthe , naam verandering is nodig.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Schpast het volgende:
''Ik begrijp dat wij trending topic zijn.''
je hebt zeker IOS 6 ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
WEGGEVAAAAGD?!
quote:
Wat je zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was zonder die rellen ook al nodig
Zijn ouwe lullen johquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef luckass het volgende:
Allermooiste Feestje van Yellow Claw niet kennen
Tijdje terug wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
helemaal niet wereldwijd TT... alleen in nederland..
faalhazen
Yellow Clawquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef luckass het volgende:
Jij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef daaro21 het volgende:
23:30:16 21-09-12 Melding : GRAAG TEL CONTACT [AC] ALARM CENTRALE (SPOED)
Regio : 01 : [GRO] Groningen
Eenheden : 0400108 : Persoonlijke Code Meldkamer Groningen
Is toch godverdomme niet te geloven dat ze nu pas er achter gaan komen dat wat extra politie inzet geen overbodige luxe is![]()
WIE GAAT DIT BETALEN??
preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef luckass het volgende:
valt mee, in Arabië kunnen ze het beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
20 doden, ¤29miljard schade volgens NOS
"Er is niemand dood' Bron: STFUquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien gaan ze het hebben over mijn streampje
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Paul het volgende:
Mensen die nu gaan slapen
niet weten dat dit het evenement van het jaar is
Wereldwijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
helemaal niet wereldwijd TT... alleen in nederland..
faalhazen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Paul het volgende:
Is pas 80 x voorbij gekomen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef sjeppert het volgende:
heeft iemand dat plaatje met die plattegrond van haren
Er luisteren ook oudere mensen die niets met internet hebben naar Radio Noord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Oohm het volgende:
zijn ze nu twitter aan het uitleggen? xD
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Paul het volgende:
Ja een bernbommetje ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb het nu wel gezien met die fietsengooiers doe wat anders erop
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
En jij zit op fok!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Paul het volgende:
Ik zag ook nog ergens zo'n limerick staanquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Lekker op tijd weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ook laten delen in het tvergoeden van de schadequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
YOLOquote:
watquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef Miertje88 het volgende:
Nee, Arnoud is inmiddels in Maastricht!
Wat een kutvraag FFS
Dit kon je inderdaad niet aan zien komen nee. Iedereen die hier op af is gegaan is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Er was niets te doen en niets te krijgen. Daarnaast was het allang niet origineel meer en dan komen er triestelingen op af die de boel verzieken. Een klein beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
Niks mis met swag hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BOEHOEOOEHOEHOEHEO DIE ARME JONGEREN WAAR MOETEN ZE TOCH HEEN?????
Probleemverplaatsingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
"Een weiland afzetten en wat boxen huren"ja.
Tja, is toch zo?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef luckass het volgende:
hallo timur ik kijk al de hele dag de livestreams wil je mij bellen voor de radiouitzending gr
Ze hadden best een auto met subwoover op dat weiland kunnen laten. Ze hebben dit echt heel stom aangepakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
Dat laatste mag van mij ook wel. Inquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Schpast het volgende:
Ik vind dat de ME nu toch wel mag gaan ingrijpen, wellicht gewoon met beanbags of riot guns... Eventueel ook gewoon traangas.
Precies, lekker handig enzo.quote:
kortom: het ligt aan iedereen, behalve aan de jongerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BOEHOEOOEHOEHOEHEO DIE ARME JONGEREN WAAR MOETEN ZE TOCH HEEN?????
Ja, zo hadden ze het moeten aanpakken ja. Ze hadden een podium moeten opbouwen, en wat drank- en muntenkraampjes op moeten zetten. Zo was het een soort bevrijdingsfestival geworden, want dit slaat nergens meer op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
Ja, want het is heel normaal dat dan maar de belastingbetaler een feestje sponsortquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze hadden best een auto met subwoover op dat weiland kunnen laten. Ze hebben dit echt heel stom aangepakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Oohm het volgende:
"het zijn maar een paar rotte appels die het voor de rest verpesten"
Is toch altijd zo, met alles?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kortom: het ligt aan iedereen, behalve aan de jongeren
Nee, maar dit sponsoren wij net zo hard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want het is heel normaal dat dan maar de belastingbetaler een feestje sponsort![]()
Als er dan ook nog daadwerkelijk wat gaat gebeuren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |