inddquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, dan ben je ook wel een droge zak![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef OverRated het volgende:
Suggestie voor nieuwsbalk: "Het is de schuld van de Rabobank" en andere onzin
Die hebben we al een stuk of 10x voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Starman89 het volgende:
Ik zag net iemand een STRUIK op de ME gooien![]()
Het zal je struik maar zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Starman89 het volgende:
Ik zag net iemand een STRUIK op de ME gooien![]()
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111 nieuws balkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SMACK MY BITCH UP!!! PIIIIIEUW TUDUTUDUquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Echt die muziek. Dit vraagt om hypere muziek.
whahaha geniaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Geert Wilders: Het is de de schuld van de Marokkanen
Diederik Samson: We moeten er samen uitkomen
Mark Rutte: Hahahahahahahahhhahhahahahha!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Nickske1912 het volgende:
De plaatselijke frietboer verdient tien lintjes.
Die heeft dat vast wel een keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Die patatboer is gewoon zo'n Chinees die geen fuck geeft
Tofik Dibi: BAM!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Geert Wilders: Het is de de schuld van de Marokkanen
Diederik Samson: We moeten er samen uitkomen
Mark Rutte: Hahahahahahahahhhahhahahahha!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
Die patatboer is gewoon zo'n Chinees die geen fuck geeft
Hij zei 'waar woont u precies'quote:
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef dot-matrix het volgende:
Over een uurtje of wat gaat het behoorlijk regenen daar en dan is het ineens toch wel koud als je een paar uur moet wachten op een trein die niet komt. En dan al die loserts natuurlijk klagen dat het zo slecht geregeld is
Hopen dat de ME nu eens echt doorpakt in plaats van die plaagstootjes die ik ze tot nu toe heb zien geven. Blijvend kreupel slaan die gasten.
Ik zou me kapot lachen bij mijn oom thuisquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Zoo die Merthe zou haar polsen nu wel doorsnijden denk ik
Die zit huilend in een hoekje in foetushoudingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
goeie berichten manquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Mossiah het volgende:
Rutte bij leiding Koninklijke Strijdkrachten
Minister-President Mark Rutte is op dit moment in hoog beraad met de hoogste functionarissen van de Koninklijke Strijdmachten. Er zijn op dit moment overleggingen plaats om het leger in te zetten. Diversen bronnen binnenin melden dat de optie "Atoombom" ook op tafel is gelegd.
Bron: FOK!
Innocence of Muslims uitgezonden in Haren
Jongeren in Haren zenden het filmpje "Innocence of Muslims" uit en verbranden korans, diversen meldingen dat Sharia4Holland onderweg is naar Haren komen binnen. Het word 1 grote oorlog daar straks.
Bron: FOK!
Ga eens wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef iwantpie het volgende:
STREAM
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Maar de klootzakken die wel bezig zijn, mogen ze van mij ook een knuppel in de nek leggen. Als ze thuis geen opvoeding krijgen mag de politie best ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...
even pissen danquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
Iedereen zat in die chat te roepen dat er mensen dood waren dus iedereen moet shut the fuck uppen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
CCYH: Er zijn geen doden gevallen shut the fuck up? Of wat wil dat zeggen die afkorting?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Miertje88 het volgende:
Een keizer? WTF, middeleeuwen alles daar
Behoefte doen is toch poepen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef gers het volgende:
Wat vreselijk er wordt gepist in je tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |