Niks mis met swag hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BOEHOEOOEHOEHOEHEO DIE ARME JONGEREN WAAR MOETEN ZE TOCH HEEN?????
Probleemverplaatsingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
"Een weiland afzetten en wat boxen huren"ja.
Tja, is toch zo?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef luckass het volgende:
hallo timur ik kijk al de hele dag de livestreams wil je mij bellen voor de radiouitzending gr
Ze hadden best een auto met subwoover op dat weiland kunnen laten. Ze hebben dit echt heel stom aangepakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef LompeHork het volgende:
Dat laatste mag van mij ook wel. Inquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Schpast het volgende:
Ik vind dat de ME nu toch wel mag gaan ingrijpen, wellicht gewoon met beanbags of riot guns... Eventueel ook gewoon traangas.
Precies, lekker handig enzo.quote:
kortom: het ligt aan iedereen, behalve aan de jongerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
BOEHOEOOEHOEHOEHEO DIE ARME JONGEREN WAAR MOETEN ZE TOCH HEEN?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |