Ga eens wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef iwantpie het volgende:
STREAM
http://www.ustream.tv/channel/rtv-noord-televisie
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Zoo die Merthe zou haar polsen nu wel doorsnijden denk ik
Maar de klootzakken die wel bezig zijn, mogen ze van mij ook een knuppel in de nek leggen. Als ze thuis geen opvoeding krijgen mag de politie best ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe ff normaal 99% van de mensen daar doet helemaal niets...
even pissen danquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING: Openbare toiletten op nummer 69 zijn nog open!
Iedereen zat in die chat te roepen dat er mensen dood waren dus iedereen moet shut the fuck uppen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Marie30 het volgende:
CCYH: Er zijn geen doden gevallen shut the fuck up? Of wat wil dat zeggen die afkorting?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Miertje88 het volgende:
Een keizer? WTF, middeleeuwen alles daar
Behoefte doen is toch poepen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef gers het volgende:
Wat vreselijk er wordt gepist in je tuin
Welke?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef luckass het volgende:
Dit mens is van telefoonterreur - jensen
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Geert Wilders: Het is de de schuld van de Marokkanen
Diederik Samsom: We moeten er samen uitkomen
Mark Rutte: Hahahahahahahahhhahhahahahha!
Hoort er toch wel een beetje bij toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mongolen die heel veel naar de ME gooien
Ja neem dan gewoon een geweer meequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet waarom ze niet terug gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ow zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen zat in die chat te roepen dat er mensen dood waren dus iedereen moet shut the fuck uppen ja
idd. vanzelf als de ME niets doet dat ze niet stoppen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen idee, liever poep in je tuin dan je buxus eruitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Behoefte doen is toch poepen ?
Uiteraard, maar dan heb je ze toch niet helemaal, met al die fietsen/struiken/keien gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Job Cohen: Laten we rooibos proberen.
JP Balkenende: Dat krijg je nou met de verloedering van onze normen en waarden.
Kees vd Staaij: Laten we iedereen verplicht naar de kerk gaan op zondag.
Het is pommes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
JP Balkenende zou juist trots zijn op de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Dat de ME dan met rubberen kogels terugschiet hoort er ook bij, maar dat gebeurt dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Asmodeus. het volgende:
Oudejaarsconference materiaal in the making
Dat idee krijg ik nu ook een beetje....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef sjeppert het volgende:
die tien gastjes die nu nog met spullen smijten kunnen ze toch wel grijpen
Het moet nu Verkeersbord of fiets discussie zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
Weet ik niet, maar die stem was zo typerend voor al die simpele mensen uit de achtergestelde gebieden van Nederland. Jan Paparazzi is een heldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke?
Pas nog alle telefoonterreurtjes terug geluisterd.
sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie
Merthe bedankt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef agentstarling het volgende:
merthe maandag op school de held van de dag
Wegspoelen dat gajesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk Buienradar, het gaat hard regenen daar, dan gaan ze vanzelf wel weg
Want plassen is een vrijblijvend iets? Dat hoeft niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Behoefte doen is toch poepen ?
Kees vd Staaij: "Kans op zwangerschap na batsen Ricardo vrij laag'''quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
ik heb de slappe lachquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |