Uiteraard, maar dan heb je ze toch niet helemaal, met al die fietsen/struiken/keien gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Job Cohen: Laten we rooibos proberen.
JP Balkenende: Dat krijg je nou met de verloedering van onze normen en waarden.
Kees vd Staaij: Laten we iedereen verplicht naar de kerk gaan op zondag.
Het is pommes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
JP Balkenende zou juist trots zijn op de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Jolande Sap: We moeten zorgen dat populisme zoals dat van de heer Wilders geen kans krijgt.
Dat de ME dan met rubberen kogels terugschiet hoort er ook bij, maar dat gebeurt dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Asmodeus. het volgende:
Oudejaarsconference materiaal in the making
Dat idee krijg ik nu ook een beetje....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef sjeppert het volgende:
die tien gastjes die nu nog met spullen smijten kunnen ze toch wel grijpen
Het moet nu Verkeersbord of fiets discussie zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie:P
Weet ik niet, maar die stem was zo typerend voor al die simpele mensen uit de achtergestelde gebieden van Nederland. Jan Paparazzi is een heldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke?
Pas nog alle telefoonterreurtjes terug geluisterd.
sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Oohm het volgende:
hou nou op met die patat/friet discussie
Merthe bedankt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef agentstarling het volgende:
merthe maandag op school de held van de dag
Wegspoelen dat gajesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk Buienradar, het gaat hard regenen daar, dan gaan ze vanzelf wel weg
Want plassen is een vrijblijvend iets? Dat hoeft niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Behoefte doen is toch poepen ?
Kees vd Staaij: "Kans op zwangerschap na batsen Ricardo vrij laag'''quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
ik heb de slappe lachquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Laten we 't verdomme hopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens Apple Maps bestaat Haren niet meer?
WEGGEVAAAAGD?!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Merthe moet op mentorgesprek denk ik.
Hoop wel dat ze haar huiswerk maakt, opgaven 24-30 van H3.
de termen zijn urineren en behoefte. maar dat kan ik ook fout hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Want plassen is een vrijblijvend iets? Dat hoeft niet?
apple mapsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens Apple Maps bestaat Haren niet meer?
WEGGEVAAAAGD?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |