Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Z
[..]
Mijn verruf enzo ... heb ik al verteld, vorige topic
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Valerie
Done, sorry Kariquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.
Volgende keer wat meer uitgeven en beter kijken wat er op het verfblik staat.
Muren, kasten, allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
Sowwy.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Muren, kasten, alles![]()
van jou word ik ook niet vrolijker
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minder
TA-DADADADADADADADAAAAA!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar tis best wel opgeknapt hoor... ging alleen even fout bij de kast,
nah morgen zie ik wel verder, genoeg gezeken![]()
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijverquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt jher af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORRELquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt hier af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
Dat zou je wel verwachten van degene aan de tapquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORREL
aLLES.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijver
jE HEBT GEEN FOTO IN JE FOBOquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijver
Ik weet niet eens wat fobo isquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jE HEBT GEEN FOTO IN JE FOBO![]()
dOE ER IETS AAN !
Doe maar een fluitjequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff achter bezig.... Ketel 1 of een fluitje?
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
OMG Fann.... je doet een Lobasca![]()
Arme APK, dat hij dit nog moet meemaken
Ik mis de link met Lobasca evenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
OMG Fann.... je doet een Lobasca![]()
Arme APK, dat hij dit nog moet meemaken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis de link met Lobasca even
RAWHIDEEEE!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORREL
Clint for Prisidintquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis de link met Lobasca even
RAWHIDEEEE!
ordinair is wel lekker af en toequote:
Maar dit echt niet, platte shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ordinair is wel lekker af en toe
Ik wilde net zeggen wqat een saaie clipquote:
Ja dat is te vaag................ hoe en wat ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef Tarado het volgende:
Net terug uit Brazilië daar zijn ze altijd wel vrolijk
Nee hoor ik bedoel er niets mee, ze weten daar gewoon te genieten, meer dan wij hier normaliter doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is te vaag................ hoe en wat ?
en wat deed jij in Brazilië ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor ik bedoel er niets mee, ze weten daar gewoon te genieten, meer dan wij hier normaliter doen
Was er voor werk, ik zit in kleding productiue en met de stijgende lonen daar en de toenemende welvaart is Brazilië een interessante marktquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat deed jij in Brazilië ?
ja jajajaja doe maar een muziekkie nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was er voor werk, ik zit in kleding productiue en met de stijgende lonen daar en de toenemende welvaart is Brazilië een interessante markt
die lambada dinges bedoel ik !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
<meta charset="iso-8859-15" />
oe... a;s ik die kwoot krij ik allemaal rare code;s
Ik klik tegenwoordig gewoon op links van FANNquote:
Deed je dat nooit dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klik tegenwoordig gewoon op links van FANN![]()
![]()
Pleur op, ik luister lekker naar de lambada!quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Pleur op, ik luister lekker naar de lambada!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
Ik luister nog steeds naar Euphoria
Lig af en toe zelfs in bed te dansen![]()
![]()
![]()
Whahahahaha!quote:
Nee, zo werkt dat bij mij, dan vind ik iets leuk en dan moet ik m gelijk honderd keer horen....quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]klik effe iets anders aan dan ! voor de variasie enzo ...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat het me wat uitmaakt maar ben jij ook 40+?
Redelijk, jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Tarado het volgende:
Niet dat het me wat uitmaakt maar ben jij ook 40+?
Easy!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nu zin in Elviswie weet een leuke? ga ik ook effe zoeken
VIVA LAS VEGAS!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan pass ik even... mijn youtube is druk met Loreen. Sorry
Nog nooit eerder gezienquote:
Ik zing de tweede stem, CarO kon niet vanavondquote:
Voor Caro dan !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zing de tweede stem, CarO kon niet vanavond
Oeh... die ken ik niet van Elvis Presleyquote:
Ken jou het schelequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
Kanonne.... gewoon een auto in de hens gegaan in Haren.... kuttuig
Ik heb een van de eerste topics over Project-X op slot gegooid omdat ik het zielig vond voor dat meisje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken jou het schelewe zijn nu gewoon effe autisten met muziek
Ik hou va de gouwe ouwetjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
Grappig om te zien hoe hij van clean cut ondeugend naar bad boy gaat in de diverse filmpjes, maar hij is vooral altijd een ras-entertainer, dat ontbreekt er een beetje aan bij al die TVOH "sterren"....
Ik heb het niet gevolgdquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een van de eerste topics over Project-X op slot gegooid omdat ik het zielig vond voor dat meisje.
Moet blijkbaar allemaal kunnen tegenwoordig
Zit geen Elvis tussenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Leandra het volgende:
Grappig om te zien hoe hij van clean cut ondeugend naar bad boy gaat in de diverse filmpjes, maar hij is vooral altijd een ras-entertainer, dat ontbreekt er een beetje aan bij al die TVOH "sterren"....
Als de pers er niet opgedoken was, was het met een sisser afgelopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een van de eerste topics over Project-X op slot gegooid omdat ik het zielig vond voor dat meisje.
Moet blijkbaar allemaal kunnen tegenwoordig
http://nos.nl/artikel/421(...)bookfeest-haren.htmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgdik weet van niks
dat bedoel ik !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Zit geen Elvis tussen
Ik schijt echt op al die nieuwe 'sterren'
FOK! was onderdeel van die zooi.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de pers er niet opgedoken was, was het met een sisser afgelopen
sjezus...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/421(...)bookfeest-haren.html
Ik heb al een gruwelijke afkeer van zulke programma's, terwijl N geen aflevering mist..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Zit geen Elvis tussen
Ik schijt echt op al die nieuwe 'sterren'
Ik kijk daar nooit naarquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al een gruwelijke afkeer van zulke programma's, terwijl N geen aflevering mist..
Het erge is nog dat als de ene programmareeks afgelopen is dat er dan weer een volgende begint
Er is altijd wel een of andere Voice of I want to be blaat.
Ik ben afgehaakt na Jim en Yamai (oid), call me een ouwe lulquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al een gruwelijke afkeer van zulke programma's, terwijl N geen aflevering mist..
Het erge is nog dat als de ene programmareeks afgelopen is dat er dan weer een volgende begint
Er is altijd wel een of andere Voice of I want to be blaat.
Ik heb zelfs Jim en Jamai niet gezien.... maar goed, ik ben dan ook ouder dan N... dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na Jim en Yamai (oid), call me een ouwe lul
Nee, het begint op sociale media en fora.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar TV heeft veel meer invloed
Jim en Yamaiquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na Jim en Yamai (oid), call me een ouwe lul
Inderdaad, who caresquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, het begint op sociale media en fora.
dan pas loopt het uit de hand en komen SBS en RTL filmen.
Anyways, whatever.
Ja duh!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin daar niks an
OMG... hij is Country gegaan.... nog even en ik ga Garth Brooks postenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan NU, still swinging![]()
JA seker !!!!!!!!!!!!!!! ik kn mijn favo neil Diamond niet vinden die van eh...quote:
Je wilde Country?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
John Denver !![]()
Die weiger ik aan te klikken ik ben net in een goeie bui !
Spanje dan maar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Leandra het volgende:
Damn, Garth Brooks heeft Youtube wel heel goed bij de lurven, ik vind alleen maar covers en karaoke
Die nog even tussendoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De ouwe lullen brigade !![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Spanje dan maar?
Ik wil iets moois live bij Jools
Ik wilde dat ook posten maar ik zit nog bij de reclamequote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook posten maar ik zit nog bij de reclame![]()
Sorry, ik heb Euphoria weer aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Spanje dan maar?
Ik wil iets moois live bij Jools
Zelfmoordmuziek, maar wel mooiquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent aan de beurt
sjezusquote:
Burgemeester: Situatie buitengewoon ernstigquote:Tijdens de rellen in Haren zijn meerdere mensen gewond geraakt, waarvan twee zwaar gewond. Ook een ME'er raakte gewond.
Daarbij werd ambulancepersoneel gehinderd in hun werk. Volgens de politie is er sprake van extreem gewelddadig gedrag. Ook brandweermensen wordt het werk onmogelijk gemaakt.
Een van de zwaargewonden was van een balkon gevallen. Verder zijn mensen met kleine verwondingen naar de huisartsenpost en het ziekenhuis gegaan.
Het UMCG in de stad Groningen heeft vier lichtgewonden van de rellen in Haren opgevangen. Drie daarvan moesten behandeld worden voor glaswonden en een van hen had een sleutelbeenbreuk.
Er zijn uit voorzorg extra trauma-artsen en medewerkers opgeroepen, voor het geval de rellen verder uit de hand lopen.
Ramen gesneuveld (filmpje in link)quote:Burgemeester Rob Bats noemt de situatie in Haren buitengewoon ernstig. Er zijn tot nu toe 20 mensen aangehouden. Hij maakt zich zorgen om de bewoners.
Er bevindt zich nog een harde kern van relschoppers in het gebied tussen de kerk en het Raadhuisplein. De ME probeert hen zo snel mogelijk op te pakken.
Verder houden zich er nog veel mensen in de omgeving op. Er staan veegtreinen en bussen klaar om de menigte weg te krijgen.
Zaterdag overdag wordt de schade bij bewoners beraamd. De burgemeester wil opgepakte relschoppers zo snel mogelijk veroordeeld krijgen. Het OM is een groot opsporingsonderzoek begonnen. Zaterdag worden beelden van bewakingscamera's en foto's en films die op internet geplaatst worden geanalyseerd. De politie heeft zelf al camera's geplaatst in het centrum
quote:Rellende jongeren in Haren hebben meerdere ruiten ingegooid. RTV Noord beschikt over de beelden.
In het centrum van Haren zijn vrijdagnacht bij de ongeregeldheden meerdere ruiten gesneuveld. Andere jongeren filmden dit op hun beurt weer met de mobiele telefoon.
Lullen wat je wil, maar wel heel mooiquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sjezus![]()
daar gaat mijn goeie bui
Mede namens FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Leandra het volgende:
Zwaargewonden
[..]
Burgemeester: Situatie buitengewoon ernstig
[..]
Ramen gesneuveld (filmpje in link)
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Leandra het volgende:
Zwaargewonden
[..]
Burgemeester: Situatie buitengewoon ernstig
[..]
Ramen gesneuveld (filmpje in link)
[..]
Ik ben écht moequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lullen wat je wil, maar wel heel mooi
Ik ga iets van de Beach Boys zoeken!
De kinderen van Henk en Ingrid willen een verzetje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, het blijft een vreemd fenomeen, die sociale media, en daar valt FOK! wat mij betreft ook onder.
Hoewel dit natuurlijk vooral een staaltje asociale media was.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan wacht ik nog effe op de Beach Boys
Iedereen is naar de Project X afterpartyquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een gezellige drukte hier !
gesjellig !quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen is naar de Project X afterparty
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef golfer het volgende:
Toppop is alweer terug op de TV:
Toppop 3
Ik vond het tegenvallen, van dat wat ik gezien heb.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gemist !
Was ut wat?
Nee, was ut niks?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen, van dat wat ik gezien heb.....
Of zit nu te cammen met zn vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmmmm TS is gevlogen daar
Opnieuw een relatie opbouwen via de cam, wie weet herkent ze hem nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zou een slimme oplossing zijn
Als ik hem was zou ik een fake email adres maken en dan cammen met een pruik op ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Opnieuw een relatie opbouwen via de cam, wie weet herkent ze hem niet
Op welk kanaal ? UPC?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuke nieuwe zender op TV
TV 192
allemaal muziek, deze is nu
Wie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Ze vraagt het echt, Dionne, aan Marianne: "Is het al een beetje ingedaald?"
kan het niet vinden op 160 bij mijn UPCquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb UPC dus zal wel, bij mij zit hij op zender 160
deze is nu
Nee, hoor. Maar ik vrees met grote vreze dat het niet helpt als ik zeg 'Marianne Vos'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat? zit je in het verkeerde topic ?
ja bij mij zit ie daar het programma heet Happy Hourquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
kan het niet vinden op 160 bij mijn UPC
Neh... zegt me niks, sorryquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ik vrees met grote vreze dat het niet helpt als ik zeg 'Marianne Vos'.
Ja nee dat wist ik alquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ik vrees met grote vreze dat het niet helpt als ik zeg 'Marianne Vos'.
Op Tv of op de radio?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja bij mij zit ie daar het programma heet Happy Hour
oeps deze bedoel ikquote:
jah, bij mij is het ook een zooitje, dus ik weet niet waar hij bij jou zit,quote:
Eddy Grant is nu bij mij..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
Ahh 610 nu opeens met Peter Tosh of zo
160 of 610 is wel iets andersquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja je hebt hem dus !
Gaan we misschien nog dansenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuke zender !alles doorelkaar
Nopequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb UPC dus zal wel, bij mij zit hij op zender 160
deze is nu
Net nu Julio Iglesias in een vage clip voorbij komt.. Je mag eigenlijk nooit zn linker kant van zn gezicht zien ... Heeft ie een een litteken van het stierenvechten volgens mij ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders gevloerd ik verzet geen poot meer
hou op over stierenvechtenquote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Net nu Julio Iglesias in een vage clip voorbij komt.. Je mag eigenlijk nooit zn linker kant van zn gezicht zien ... Heeft ie een een litteken van het stierenvechten volgens mij ...
Ja sorry weet ik maar moest ff kwijt dat Andre ook wel grappig isquote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hou op over stierenvechtenvin ik helemaal niks
neuh, hij is kapper en rijdt in een roze Suzuki Jeepquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
neuh, hij is kapper en rijdt in een roze Suzuki Jeep
[ afbeelding ]
Die heeft ze nu nog niet, ze heeft borstimplantaten dat wel.quote:Op zondag 23 september 2012 01:57 schreef chufi het volgende:
Vroeger had PPaay helemaal geen tieten !!!
vreselijk !quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ] waar is de rollercoaster smiley?
ja, hoe enger hoe beterquote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vreselijk !was het leuk?
Ze was toen al een beetje engquote:
Dat is waar !quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik vond de Starsisters best wel leuk eigenlijk
Ik kan haar niet zo goed hebben, maar bij Holland got Talent wel, toen ze daar in de jury zat met Gordon.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Patries is zo over de top en nep, maar ik moet altijd wel om haar lachen. Komt waarschijnlijk dat ze ook Rotterdamse is
Ik hou niet van zulk soort overdreven types, maar van haar kan ik het dan weer wel hebben. Gek he.quote:Op zondag 23 september 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan haar niet zo goed hebben, maar bij Holland got Talent wel, toen ze daar in de jury zat met Gordon.
Ik heb geen hekel aan haar, sowieso heb ik niet zo snel een hekel aan iemand die ik alleen van tv ken, dat vind ik zo onzinnig. Wat ik zei: bij HgT was ze echt leuk en kritisch (eerlijk).quote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van zulk soort overdreven types, maar van haar kan ik het dan weer wel hebben. Gek he.
Tjonge zit die effe te liegen !quote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze lijkt totaal niet meer op haarzelf![]()
maar hier ziet ze er best wel goed uit![]()
Meteen roept ze dat het echt isquote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tjonge zit die effe te liegen !![]()
Aan mijn lichaam is NIETS gedaan zegt ze![]()
nee die tetten zijn zomaar gegroeid![]()
Knoerten niet nee, maar ietsjes meer zou niet gek zijn, zonder implantaten dan, daar zou ik NOOIT aan beginnen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen van die knoerten !Jij wel?
Dat was toch leukquote:
Ik vin het wel best zoquote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Knoerten niet nee, maar ietsjes meer zou niet gek zijn, zonder implantaten dan, daar zou ik NOOIT aan beginnen.
Ja Star Sisters was wel leukquote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch leukSowieso Stars on 45.
Ja daar zeg je zowat, misschien ook niet inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin het wel best zomaar zou ook niet bij de rest staan denk ik.
Stars on 45 was echt leuk inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch leukSowieso Stars on 45.
En het zit meteen in mijn hoofdquote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stars on 45 was echt leuk inderdaad
Oehoe hoehoe hoehoehoe hoehoehoe hoehoequote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En het zit meteen in mijn hoofdDat begin tune'tje zeg maar.
The Stars on 45 keep on burning in your mindquote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oehoe hoehoe hoehoehoe hoehoehoe hoehoe![]()
We can boogie like disco!
En dat wordt nog steeds erger op onze leeftijd, we vergeten steeds vaker waar we onze sleutels hebben gelegd, maar songteksten en andere dingen van vroeger schudden we zo uit onze mouwquote:Op zondag 23 september 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
The Stars on 45 keep on burning in your mindRare dingen onthoudt een mens toch.
Ik merk dat ik soms niet op een normaal woord kan komenquote:Op zondag 23 september 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat wordt nog steeds erger op onze leeftijd, we vergeten steeds vaker waar we onze sleutels hebben gelegd, maar songteksten en andere dingen van vroeger schudden we zo uit onze mouw
Bij mij is het nog ernstigerquote:Op zondag 23 september 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat wordt nog steeds erger op onze leeftijd, we vergeten steeds vaker waar we onze sleutels hebben gelegd, maar songteksten en andere dingen van vroeger schudden we zo uit onze mouw
Zo herkenbaar, ik weet nog telefoonnummers van vriendinnen toen ik 16 was (ook niet helemaal normaal), maar vergeet de naam van de man van mijn schoonzusquote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk dat ik soms niet op een normaal woord kan komenMaar dan zie ik een foto van een artiest van vroeger of zo en dan weet ik meteen wie het is, heel vreemd.
Of je gaat naar de supermarkt, maar komt met de helft wat er op je briefje staat thuisquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of je gaat naar de supermarkt voor boter en je komt met van alles en nog wat thuis
BEHALVE de boter !
Ik vergeet het briefje meestal !quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gaat naar de supermarkt, maar komt met de helft wat er op je briefje staat thuis
Terug gekomen zonder de dingen die je nodig had.quote:Op zondag 23 september 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ooit heb ik gezegd, mooi dat IK nooit met een boodschappenbriefje op pad ga![]()
Daar ben ik wel van teruggekomen![]()
Ja nog zo iets... die telefoon kan ik ook niet mee omgaan, serieusquote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug gekomen zonder de dingen die je nodig had.
Ik zet ook herinneringen in mijn telefoon voor van alles, ideaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |