Ze heeft geen spijt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef DaFunck het volgende:
Ze zegt dat ze er behoefte aan heeft en ze heeft het continu over die mannen.
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.quote:
Dit ja. Tis niet alsof ze een camera aanzet en met iemand anders aan het cammen is (wat mij betreft al te ver gaat), daarbovenop praat ze ook nog met ze, dan is er ook nog een emotionele bandquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.
Vreemdgaan is voor iedereen anders, men heeft verschilende grenzen.
Excuus, te ongenuanceerd. Ik had moeten typen:quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.
Vreemdgaan is voor iedereen anders, men heeft verschilende grenzen.
Maar uiteraard blijft het mijn mening.quote:Ik vind dit geen vreemdgaan. Ik vind het een smerige en ranzige vieze gedachte, maar voor mij komt er bij vreemdgaan meer kijken. Vreemdgaan is of met fysiek contact, of omdat er liefde in het spel is. In dit geval is beide niet aan de orde.
Nou. Er was camerabeeld bij. Ik ga er vanuit dat er ook ontblote lichaamsdelen zijn en dat de sappen over en weer vliegen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien een stomme vraag maar eh... wat doen ze dan precies?![]()
Gewoon een beetje ''vieze'' berichtjes naar elkaar sturen?
Dat is gewoon sneu toch?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou. Er was camerabeeld bij. Ik ga er vanuit dat er ook ontblote lichaamsdelen zijn en dat de sappen over en weer vliegen.
Ow wacht even. Ik interpreteer iets. Volgens de OP gaat het alleen om foto's en geile teksten. Valt reuze mee dus. Maar ernstig treurig, dat zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... ook op camera nog !
![]()
Ja da's best ernstig sneu dan.
Nou ja, foto's gaat ook wel ver inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow wacht even. Ik interpreteer iets. Volgens de OP gaat het alleen om foto's en geile teksten. Valt reuze mee dus. Maar ernstig treurig, dat zeker.
Tja, ik wilde geen opmerkingen maken over de intelligentie van de betreffende vrouw, omdat ik haar echtgenoot niet wil beledigen.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, foto's gaat ook wel ver inderdaad.
Best gevaarlijk ook eigenlijk, straks zijn die verspreid over heel internet, dan heb je wel een vet probleem.
Lekker slim vrouwtje.
Is ie lekker klaar mee dan... en zij ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, ik wilde geen opmerkingen maken over de intelligentie van de betreffende vrouw, omdat ik haar echtgenoot niet wil beledigen.....
Maar er is een website waarvan ik vrij zeker weet dat ze er inmiddels op staat als ze zo omgaat met haar lijf...
Wat is dit voor onzin.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar er is een website waarvan ik vrij zeker weet dat ze er inmiddels op staat als ze zo omgaat met haar lijf...
Geen. Als je je blote lijf naar dat soort gasten stuurt, dan kun je er vanuit gaan dat zo'n gasten daar niet altijd even goed mee omgaan.quote:
Zoals de waard is...............quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geen. Als je je blote lijf naar dat soort gasten stuurt, dan kun je er vanuit gaan dat zo'n gasten daar niet altijd even goed mee omgaan.
Gelukkig heb ik geen enkele behoefte aan het cybersexen of opvragen van naakte vrouwen met vieze tekstjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zoals de waard is...............
Maar je komt wel even vertellen hoe het in de praktijk werkt ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen enkele behoefte aan het cybersexen of opvragen van naakte vrouwen met vieze tekstjes.
Ik ken de site ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar je komt wel even vertellen hoe het in de praktijk werkt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |