Ze heeft geen spijt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:37 schreef DaFunck het volgende:
Ze zegt dat ze er behoefte aan heeft en ze heeft het continu over die mannen.
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.quote:
Dit ja. Tis niet alsof ze een camera aanzet en met iemand anders aan het cammen is (wat mij betreft al te ver gaat), daarbovenop praat ze ook nog met ze, dan is er ook nog een emotionele bandquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.
Vreemdgaan is voor iedereen anders, men heeft verschilende grenzen.
Excuus, te ongenuanceerd. Ik had moeten typen:quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fysiek gebeurt er dan niets, maar emotioneel is zij wat mij betreft veels te ver gegaan.
Vreemdgaan is voor iedereen anders, men heeft verschilende grenzen.
Maar uiteraard blijft het mijn mening.quote:Ik vind dit geen vreemdgaan. Ik vind het een smerige en ranzige vieze gedachte, maar voor mij komt er bij vreemdgaan meer kijken. Vreemdgaan is of met fysiek contact, of omdat er liefde in het spel is. In dit geval is beide niet aan de orde.
Nou. Er was camerabeeld bij. Ik ga er vanuit dat er ook ontblote lichaamsdelen zijn en dat de sappen over en weer vliegen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien een stomme vraag maar eh... wat doen ze dan precies?![]()
Gewoon een beetje ''vieze'' berichtjes naar elkaar sturen?
Dat is gewoon sneu toch?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou. Er was camerabeeld bij. Ik ga er vanuit dat er ook ontblote lichaamsdelen zijn en dat de sappen over en weer vliegen.
Ow wacht even. Ik interpreteer iets. Volgens de OP gaat het alleen om foto's en geile teksten. Valt reuze mee dus. Maar ernstig treurig, dat zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... ook op camera nog !
![]()
Ja da's best ernstig sneu dan.
Nou ja, foto's gaat ook wel ver inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow wacht even. Ik interpreteer iets. Volgens de OP gaat het alleen om foto's en geile teksten. Valt reuze mee dus. Maar ernstig treurig, dat zeker.
Tja, ik wilde geen opmerkingen maken over de intelligentie van de betreffende vrouw, omdat ik haar echtgenoot niet wil beledigen.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, foto's gaat ook wel ver inderdaad.
Best gevaarlijk ook eigenlijk, straks zijn die verspreid over heel internet, dan heb je wel een vet probleem.
Lekker slim vrouwtje.
Is ie lekker klaar mee dan... en zij ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, ik wilde geen opmerkingen maken over de intelligentie van de betreffende vrouw, omdat ik haar echtgenoot niet wil beledigen.....
Maar er is een website waarvan ik vrij zeker weet dat ze er inmiddels op staat als ze zo omgaat met haar lijf...
Wat is dit voor onzin.....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar er is een website waarvan ik vrij zeker weet dat ze er inmiddels op staat als ze zo omgaat met haar lijf...
Geen. Als je je blote lijf naar dat soort gasten stuurt, dan kun je er vanuit gaan dat zo'n gasten daar niet altijd even goed mee omgaan.quote:
Zoals de waard is...............quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geen. Als je je blote lijf naar dat soort gasten stuurt, dan kun je er vanuit gaan dat zo'n gasten daar niet altijd even goed mee omgaan.
Gelukkig heb ik geen enkele behoefte aan het cybersexen of opvragen van naakte vrouwen met vieze tekstjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zoals de waard is...............
Maar je komt wel even vertellen hoe het in de praktijk werkt ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen enkele behoefte aan het cybersexen of opvragen van naakte vrouwen met vieze tekstjes.
Ik ken de site ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar je komt wel even vertellen hoe het in de praktijk werkt ?
Ach, er zullen er wel meer zijn ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dé site nog wel........
Wauw !
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
shht Hij is nu aan het cammen met haar
Hoe kom je daar bij ???quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef Zneeser het volgende:
Waarom wil je de meningen van anderen weten?
Ga je je daardoor beter voelen? Nee, dat dacht ik ook niet.
Je moet een knoop door gaan hakken die alleen jij door kunt hakken. Wat andere vinden/denken doet er eigenlijk helemaal niet toe.
Het gaat er om hoe jij je er bij voelt.
Ahja, dat is echt te merken aan zijn post...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef blek het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ???
In dat soort situaties is helder denken heel moeilijk. De meeste mensen flippen behoorlijk wanneer hun partner dit soort ranzige streken uithaalt.
het is ook wel raar... het is niet eens één vent maar het zijn er zelfs tweequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Ahja, dat is echt te merken aan zijn post...
Het heeft dus niets met liefde of verliefdheid te maken.quote:Ze zegt dat ze er behoefte aan heeft en ze heeft het continu over die mannen.
En van die mannen "iets" krijgt wat jij blijkbaar niet kan biedenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Of je het nu vreemdgaan noemt of niet, feit is dat je vrouw achter je rug om erg persoonlijke contacten heeft met andere mannen. Dat ze het geheim hield zegt al dat ze weet dat jij het niet leuk vindt.
dat ook ja. En dat ze niet tegen haar man kon zeggen dat ze iets miste in de relatie is ook niet goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En van die mannen "iets" krijgt wat jij blijkbaar niet kan bieden
ze is nu vrijer in bed, ze wil meer, maar ik heb een hekel aan dat ze geheimen voor me heeft, dat doet best pijn eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef OpperTokkie het volgende:
Maar wil ze er ook mee afspreken? Of blijft het puur bij internet contacten? Dat is natuurlijk een heel verschil.
Welke last ondervind je er zelf van? Krijg je meer seks dan normaal of gaat al haar geilheid op aan deze mannen?
dat, en die mannen begeleiden haar naar een orgasme terwijl ik op mijn werk zitquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow wacht even. Ik interpreteer iets. Volgens de OP gaat het alleen om foto's en geile teksten. Valt reuze mee dus. Maar ernstig treurig, dat zeker.
was effe aan de foonquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
shht Hij is nu aan het cammen met haar
Ja dat is best lullig, maar als ze geil genoeg is wil ze jou ook nog wel als je thuiskomtquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef DaFunck het volgende:
[..]
dat, en die mannen begeleiden haar naar een orgasme terwijl ik op mijn werk zit
Nu je het weet kan je er mee leven verder ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ze is nu vrijer in bed, ze wil meer, maar ik heb een hekel aan dat ze geheimen voor me heeft, dat doet best pijn eigenlijk
Tja dan zul je je of open moeten stellen voor haar geheime verlangens en accepteren dat ze geil wordt van andere mannen op het internet of een eind aan de relatie moeten maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ze is nu vrijer in bed, ze wil meer, maar ik heb een hekel aan dat ze geheimen voor me heeft, dat doet best pijn eigenlijk
Ze heeft wat tijd teveel over dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef DaFunck het volgende:
[..]
Moet ze de keuken gaan witten, heb ik ook pas gedaan, mooi dat je geen puf meer hebtquote:Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze heeft wat tijd teveel over dus.
Zit jouw vent ook achter de cam ?quote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet ze de keuken gaan witten, heb ik ook pas gedaan, mooi dat je geen puf meer hebt
in wat dan ook
quote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan zo zien waar hij mee bezig is
Tis je geraaiequote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]Just kidding ... Ik geloof je namelijk ....
de enige optie is: de stekker er uit, Stel: ze zegt tegen me dat ze het echt NOOOOOIT meer zal doen. Ik geloof er geen snars van, dus zit ik de hele week op mijn werk me op te vreten ("wat is ze aan het doen, is ze weer bezig met die kerels"), zo wil ik niet verder leven.quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laten we het over de TS hebben en dat ie er zn voordeel mee doet
tis geen fetish, gewoon verveling, ze zit in de WW thuis terwijl ik op mijn werk zit....jajajajaquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Tja dan zul je je of open moeten stellen voor haar geheime verlangens en accepteren dat ze geil wordt van andere mannen op het internet of een eind aan de relatie moeten maken.
Ik denk persoonlijk dat als je haar fetish accepteert zoals die is je er zelf een hoop plezier aan kunt beleven
Help haar weer aan een baan!!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:43 schreef DaFunck het volgende:
[..]
tis geen fetish, gewoon verveling, ze zit in de WW thuis terwijl ik op mijn werk zit....jajajaja
Ik wil niet zeggen of iemand (genoeg) van mij houdt of niet. Maar zo'n persoon houdt dan niet op de juiste manier van mij nee.quote:Op zondag 23 september 2012 02:04 schreef psychosomatic het volgende:
Vreemdgaan of niet, als je op dit gebied dingen tegen een ander zegt of dingen doet die je niet zou doen in het bijzijn van je partner dan ben je bewust fout bezig en als je willens en wetens dingen doet waarvan je weet dat die je partner zullen kwetsen...nou laat ik zeggen dat ik dan niet zou geloven dat zo'n persoon van mij houdt. Je kunt best je eigen kijk op zaken hebben, maar je dient in een relatie ook rekening te houden met de gevoelens van je partner.
ja was het maar zo simpel. het gaat niet alleen om cybersex, maar ze is de HELE dag bezig met die kerels. ze praten over van alles. ze is dus echt emotioneel verbonden met die kerels. Enne, met mij is niks mis geloof me.quote:Op zondag 23 september 2012 07:46 schreef JohnDDD het volgende:
TS, waarom vind je dit eigenlijk erg? Jullie zijn al 11 jaar getrouwd, misschien heeft ze gewoon behoefte aan eens iets nieuws en spannends. Heb jij dat niet dan? Heel menselijk. Zolang jullie huwelijk goed loopt en ze affectie voor je toont en jullie nog seks hebben en ze nog dingen met je deelt, zie ik het probleem niet. Wel logisch dat ze zulke cyberseksgeheimen niet meteen op tafel gooit.
ze zegt wel dat ze van me houdt, maar ja wat is het nog waard?? al 5 maanden is ze er mee bezig. ik weet nu ook waarom ze zo vrolijk deed als ik effe weg ging, of eerder naar bed, tja, dan kon ze lekker haar gang gaan uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 02:04 schreef psychosomatic het volgende:
Vreemdgaan of niet, als je op dit gebied dingen tegen een ander zegt of dingen doet die je niet zou doen in het bijzijn van je partner dan ben je bewust fout bezig en als je willens en wetens dingen doet waarvan je weet dat die je partner zullen kwetsen...nou laat ik zeggen dat ik dan niet zou geloven dat zo'n persoon van mij houdt. Je kunt best je eigen kijk op zaken hebben, maar je dient in een relatie ook rekening te houden met de gevoelens van je partner.
Pfft gelijk scheiden doe normaal man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Tanin het volgende:
Is er een reden (kinderen, gedeeld huis) waarom je morgen niet kunt scheiden?
Zonee: scheiden
Zoja: zoek een oplossing en scheidt dan
Dit is inderdaad gewoon keihard vreemdgaan.
Wat het waard is kan alleen jij bepalen. Zelf hecht ik nooit teveel waarde aan wat iemand zegt, maar wat 'ie doet. Talk is cheap.quote:Op zondag 23 september 2012 07:51 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ze zegt wel dat ze van me houdt, maar ja wat is het nog waard?? al 5 maanden is ze er mee bezig. ik weet nu ook waarom ze zo vrolijk deed als ik effe weg ging, of eerder naar bed, tja, dan kon ze lekker haar gang gaan uiteraard.
Kom op, zie het voor wat het is: beetje geilerij op afstand, er is geen enkel fysiek contact geweest.quote:Op zondag 23 september 2012 07:51 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ze zegt wel dat ze van me houdt, maar ja wat is het nog waard?? al 5 maanden is ze er mee bezig. ik weet nu ook waarom ze zo vrolijk deed als ik effe weg ging, of eerder naar bed, tja, dan kon ze lekker haar gang gaan uiteraard.
Kan me wel voorstellen dat het hele stiekeme gedoe een probleem is. Het versturen van foto's maakt alles ook nog eens persoonlijker dan "gewoon" anoniem een beetje geilen en de kans bestaat altijd dat de verleiding zo groot wordt dat men meer wil.quote:Op zondag 23 september 2012 08:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op, zie het voor wat het is: beetje geilerij op afstand, er is geen enkel fysiek contact geweest.
Kijk, dat is een kick, sommige vrouwen vinden juist dat opwindend.quote:Op zondag 23 september 2012 09:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
.... Alles valt en staat met vertrouwen en wat dat betreft ziet het er van haar kant gewoon niet goed uit aangezien ze alles achter zijn rug om heeft gedaan.
juist, dat is precies het hele punt, het stiekeme, het liegen, daarna betrappen en ontkennen totdat ik een screenshot van de berichten onder haar neus duwde. En daarna alles wegwijven onder het mom van: ja dat had ik nodig. en daarna ook nog eens lekker doorgaan, de hele dag door...quote:Op zondag 23 september 2012 09:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het hele stiekeme gedoe een probleem is. Het versturen van foto's maakt alles ook nog eens persoonlijker dan "gewoon" anoniem een beetje geilen en de kans bestaat altijd dat de verleiding zo groot wordt dat men meer wil.
Ik zou ook niet meteen aan scheiden denken, maar ook niet al te makkelijk opvatten. Alles valt en staat met vertrouwen en wat dat betreft ziet het er van haar kant gewoon niet goed uit aangezien ze alles achter zijn rug om heeft gedaan.
haar leven was saai omdat ze nooit iets wilde, ik ben voor alles in, ook in bed, maar zij na de geboorte van ons kind niet meer zo. Ik heb alles geprobeerd, maar blijkbaar heeft het geen effect gehadquote:Op zondag 23 september 2012 09:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kijk, dat is een kick, sommige vrouwen vinden juist dat opwindend.
Zoals er ook vrouwen zijn die er op kicken dat ze betrapt kunnen worden als ze sex op publiek toegankelijke plaatsen hebben.
Die vrouw zoekt gewoon wat spanning in haar saaie monotone leven.
als het daar bij was gebleven OK, maar ze chatten de hele dag met elkaar, over van alles, ze is ook emotioneel betrokken bij die gasten.quote:Op zondag 23 september 2012 08:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op, zie het voor wat het is: beetje geilerij op afstand, er is geen enkel fysiek contact geweest.
Wat zou er volgens jou nodig zijn om jouw vertrouwen te herwinnen, als je dat überhaupt al mogelijk acht?quote:Op zondag 23 september 2012 09:18 schreef DaFunck het volgende:
[..]
juist, dat is precies het hele punt, het stiekeme, het liegen, daarna betrappen en ontkennen totdat ik een screenshot van de berichten onder haar neus duwde. En daarna alles wegwijven onder het mom van: ja dat had ik nodig. en daarna ook nog eens lekker doorgaan, de hele dag door...
het vertrouwen is totaal weg nu.
wat is er mogelijk dan? dat ze plechtig belooft het "echt nooit nooit meer te doen" ? na al dat liegen en bedriegen zeker?quote:Op zondag 23 september 2012 09:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou nodig zijn om jouw vertrouwen te herwinnen, als je dat überhaupt al mogelijk acht?
Dit.quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Tijd voor relatietherapie lijkt me.
het is gewoon de sleur geweest, ik vind cybersex op zich bespreekbaar, maar 5 maanden achter mijn rug om.....dat doet pijn..quote:Op zondag 23 september 2012 10:01 schreef Mistress_X het volgende:
DaFunck, heeft jouw vrouw wellicht een soort van verlangen? Iets wat zij niet durft te zeggen tegen je?
Dat snap ik. Maar ergens kan ik het wel begrijpen. Als er een sleur zit in een relatie dan is het tijd om daar wat aan te gaan doenquote:Op zondag 23 september 2012 10:03 schreef DaFunck het volgende:
[..]
het is gewoon de sleur geweest, ik vind cybersex op zich bespreekbaar, maar 5 maanden achter mijn rug om.....dat doet pijn..
Dit. Het gaat juist erom dat het niet mag, dat maakt het juist zo spannend.quote:Op zondag 23 september 2012 09:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kijk, dat is een kick, sommige vrouwen vinden juist dat opwindend.
Zoals er ook vrouwen zijn die er op kicken dat ze betrapt kunnen worden als ze sex op publiek toegankelijke plaatsen hebben.
Die vrouw zoekt gewoon wat spanning in haar saaie monotone leven.
Geen idee. Misschien heeft ze deze behoefte al veel langer en heb je ooit iets gezegd dat haar het idee heeft gegeven dat ze het er niet met jou over kon hebben terwijl jij er helemaal niet zo'n punt zou maken als ze er gewoon open over zou zijn. In zo'n geval kan je denk ik goede afspraken maken en dan kan wellicht met tijd het vertrouwen in haar weer terugkeren. Ik zeg maar wat...quote:Op zondag 23 september 2012 09:59 schreef DaFunck het volgende:
[..]
wat is er mogelijk dan? dat ze plechtig belooft het "echt nooit nooit meer te doen" ? na al dat liegen en bedriegen zeker?
Emotioneel betrokken, vind je dat niet een beetje wijvenpraat?quote:Op zondag 23 september 2012 09:25 schreef DaFunck het volgende:
[..]
als het daar bij was gebleven OK, maar ze chatten de hele dag met elkaar, over van alles, ze is ook emotioneel betrokken bij die gasten.
Snap ik ook wel, maar laat het even bezinken en kijk er niet te ernstig tegen aan. Vind je het echt nu zo erg, of is het meer omdat je denkt dat je het erg moet vinden?quote:Op zondag 23 september 2012 10:03 schreef DaFunck het volgende:
[..]
het is gewoon de sleur geweest, ik vind cybersex op zich bespreekbaar, maar 5 maanden achter mijn rug om.....dat doet pijn..
Goed gezegdquote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ze deze behoefte al veel langer en heb je ooit iets gezegd dat haar het idee heeft gegeven dat ze het er niet met jou over kon hebben terwijl jij er helemaal niet zo'n punt zou maken als ze er gewoon open over zou zijn. In zo'n geval kan je denk ik goede afspraken maken en dan kan wellicht met tijd het vertrouwen in haar weer terugkeren. Ik zeg maar wat...
Veel is ook afhankelijk van hoe graag je je huwelijk wilt redden. Je moet niet over je heen laten lopen, maar soms moet je dingen ook vergeven en vergeten. Aan jou waar je de grens trekt. Zou ook kunnen dat er meer speelt en dit de druppel is. Als je er zelf echt niet uit komt lijkt therapie me zeker het proberen waard.
ok ik zal het anders formuleren, ze deelt d'r hele hebben en houwen met die kerels. VOORDAT ze mij 's morgens spreekt heeft ze al lopen chatten met die kerels.quote:Op zondag 23 september 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Emotioneel betrokken, vind je dat niet een beetje wijvenpraat?
ze heeft een smartphone sinds begin dit jaar, daar is het mee begonnen. Uitdagende foto's plaatsen bij Wordfeud en de kerels kwamen als vliegen op de stroop af. Tja mevrouw genoot van alle aandacht en van het 1 kwam het ander. Daarna Kik messenger en de rest is historyquote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ze deze behoefte al veel langer en heb je ooit iets gezegd dat haar het idee heeft gegeven dat ze het er niet met jou over kon hebben terwijl jij er helemaal niet zo'n punt zou maken als ze er gewoon open over zou zijn. In zo'n geval kan je denk ik goede afspraken maken en dan kan wellicht met tijd het vertrouwen in haar weer terugkeren. Ik zeg maar wat...
Veel is ook afhankelijk van hoe graag je je huwelijk wilt redden. Je moet niet over je heen laten lopen, maar soms moet je dingen ook vergeven en vergeten. Aan jou waar je de grens trekt. Zou ook kunnen dat er meer speelt en dit de druppel is. Als je er zelf echt niet uit komt lijkt therapie me zeker het proberen waard.
ik denk dat ze redelijk verslaafd is geraakt hieraan, dat blijkt wel uit de frequentie en tijdstippen waarop ze zit te chatten. en dan ben ik nog thuis....Stel nu dat ze zegt dat ze het niet meer doet, ik geloof haar never nooit meer. De argwaan blijft. let wel, ik heb in moeten breken in haar Kik messenger voordat ik er achter kwam....ze heeft geheimen voor me en liegt er over. Daar kun je wel over praten, maar de aard van het beestje verandert niet.quote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef Mistress_X het volgende:
TS, het klinkt misschien heel ouderwets, maar ga samen, na het werk eens naast elkaar op de bank zitten. Geen TV aan, mobieltjes uit. En praat met elkaar, praten, dus communiceren, werkt veel misverstanden weg.
Dat deed mijn vriend ook, toen hij mij schoorvoetend iets wilde vertellen.
Praat open, en eerlijk met elkaar, zonder schaamte, en belangrijk, luister naar elkaar.
Dan een andere vraag, jij wantrouwt haar dus.quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ik denk dat ze redelijk verslaafd is geraakt hieraan, dat blijkt wel uit de frequentie en tijdstippen waarop ze zit te chatten. en dan ben ik nog thuis....Stel nu dat ze zegt dat ze het niet meer doet, ik geloof haar never nooit meer. De argwaan blijft. let wel, ik heb in moeten breken in haar Kik messenger voordat ik er achter kwam....ze heeft geheimen voor me en liegt er over. Daar kun je wel over praten, maar de aard van het beestje verandert niet.
Ja je zegt het zelf al: ik vertrouw haar toch niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ik denk dat ze redelijk verslaafd is geraakt hieraan, dat blijkt wel uit de frequentie en tijdstippen waarop ze zit te chatten. en dan ben ik nog thuis....Stel nu dat ze zegt dat ze het niet meer doet, ik geloof haar never nooit meer. De argwaan blijft. let wel, ik heb in moeten breken in haar Kik messenger voordat ik er achter kwam....ze heeft geheimen voor me en liegt er over. Daar kun je wel over praten, maar de aard van het beestje verandert niet.
Dat hun huwelijk voorbij is vind ik té voorbarig.quote:Op zondag 23 september 2012 10:29 schreef SpecialK het volgende:
Klinkt wel een beetje alsof het voorbij is, TS. Vreselijk zuur voor je.
op dit moment denk ik: scheiden, maar ik zit nog in de emotionele fasequote:Op zondag 23 september 2012 10:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan een andere vraag, jij wantrouwt haar dus.
Wat denk jij er zelf van? Huwelijk redden? Of scheiden?
Is dat laatste jou dat waard, zonder met jouw vrouw een goed en open gesprek te hebben gehad?
Wilt ze dat überhaupt wel?
Sorry maar mevrouw gaat emotioneel en deels seksueel vreemd met meerdere mannen en lijkt na een hoop liegen, nu het bekend is, niet het gevoel te hebben dat dit fout was.quote:Op zondag 23 september 2012 10:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat hun huwelijk voorbij is vind ik té voorbarig.
TS en zijn vrouw moeten samen eens goed met elkaar praten, eventueel met een relatie therapeut erbij.
thanks, kom er wel overheen na een tijdje, beter nu dan dat ik er over een half jaar achter was gekomenquote:Op zondag 23 september 2012 10:29 schreef SpecialK het volgende:
Klinkt wel een beetje alsof het voorbij is, TS. Vreselijk zuur voor je.
Je kan niet alles oplossen met praten, dat het bij jou werkte, oke, maar soms gaat het toch niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 10:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat hun huwelijk voorbij is vind ik té voorbarig.
TS en zijn vrouw moeten samen eens goed met elkaar praten, eventueel met een relatie therapeut erbij.
kleine kanttekening, ik heb haar de cybersex vergeven vrijdagavond, maar TOEN bleek dat ze de hele dag met die kerels bezig was. Ze begon te vertellen wat er allemaal gezegd werd en de eerste foto die ik van haar maakte moest meteen doorgestuurd worden naar kerel 1. en toen is het enorm hard aangekomenquote:Op zondag 23 september 2012 10:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sorry maar mevrouw gaat emotioneel en deels seksueel vreemd met meerdere mannen en lijkt na een hoop liegen, nu het bekend is, niet het gevoel te hebben dat dit fout was.
1+1 = 2
Je weet wie het kind van de rekening is, toch?quote:Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef DaFunck het volgende:
[..]
op dit moment denk ik: scheiden, maar ik zit nog in de emotionele fase![]()
er is ook een kind in het spel. En er is meer aan de hand (drankgebruik van haar kant). tis een emotioneel persoon die soms depressief is. daarom haar zoektocht naar spanning.
we moeten ook praten, dat is ook goed, maar ik ken mezelf, het zal aan me blijven knagen, het wantrouwen zal niet verdwijnen
met andere woorden: ik heb het eigenlijk vrijdag geaccepteerd, maar gisteren aangegeven meerdere malen dat ik het toch veel te ver vond gaan en dat ik me bedrogen voelquote:Op zondag 23 september 2012 10:34 schreef DaFunck het volgende:
[..]
kleine kanttekening, ik heb haar de cybersex vergeven vrijdagavond, maar TOEN bleek dat ze de hele dag met die kerels bezig was. Ze begon te vertellen wat er allemaal gezegd werd en de eerste foto die ik van haar maakte moest meteen doorgestuurd worden naar kerel 1. en toen is het enorm hard aangekomen
praten, ja maar het wantrouwen zal blijven. ze heeft me gewoon besodemieterdquote:Op zondag 23 september 2012 10:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je weet wie het kind van de rekening is, toch?
Jullie hebben samen een kind, dat is het toch waard om voor te leven?
Goed, ik snap ook wel dat ze, naar jouw woorden dus, een beetje labiel is.
Maar probeer van jouw kant eens een andere invalshoek in te zetten, door samen met haar te gaan praten.
Ik denk echt dat daar het probleem zit, jullie praten niet over seks, over verlangens en lust.
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, en ik snap jouw frustratie ook. Maar uiteindelijk, een scheiding is voor een kind niet goed.
Dus probeer het toch samen op te lossen, desnoods met een therapeut erbij.
Praten jullie wel eens over seks, of over verlangens?quote:Op zondag 23 september 2012 10:39 schreef DaFunck het volgende:
[..]
praten, ja maar het wantrouwen zal blijven. ze heeft me gewoon besodemieterd
Samen blijven alleen voor een kind ook niet.quote:Op zondag 23 september 2012 10:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je weet wie het kind van de rekening is, toch?
Jullie hebben samen een kind, dat is het toch waard om voor te leven?
Goed, ik snap ook wel dat ze, naar jouw woorden dus, een beetje labiel is.
Maar probeer van jouw kant eens een andere invalshoek in te zetten, door samen met haar te gaan praten.
Ik denk echt dat daar het probleem zit, jullie praten niet over seks, over verlangens en lust.
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, en ik snap jouw frustratie ook. Maar uiteindelijk, een scheiding is voor een kind niet goed.
Dus probeer het toch samen op te lossen, desnoods met een therapeut erbij.
precies, dat mannetje heeft al veel te veel meegemaakt door haar labiele toestandenquote:Op zondag 23 september 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen blijven alleen voor een kind ook niet.
Klopt, maar je kunt er wel uitkomen als je weet waar juist het knelpunt zitquote:Op zondag 23 september 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen blijven alleen voor een kind ook niet.
Daar ben ik het toch niet mee eens.quote:Op zondag 23 september 2012 10:41 schreef Liberteh het volgende:
Ik - als kind zijnde van ouders die jaren bij elkaar bleven zonder liefde - kan vertellen dat het voor het kind op verschillende gebieden toch beter is om te scheiden.
Een kind die opgroeit met "ouders" die elkaar niet eens recht in de ogen aan kunnen kijken is een kind die een hoop liefde, vertrouwen, socialiteit en gezelligheid mist binnen "de familie".
Verder had ik haar gister al op straat gezet, pfoew.
Blijkbaar is het bij jou thuis dan altijd goed geweestquote:Op zondag 23 september 2012 10:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet mee eens.
nee zij was altijd koud en afstandelijk, na de geboorte van ons kind. ik juist niet. ik ben jaren tekort gekomen (zeg ik gewoon eerlijk). en zij kwam de laatste maanden helemaal los in bed, wat mij dus deed vermoeden dat er iets aan de hand was. Maar, met mij kun je alles bespreken, met haar niet, daarom voelt het ook als een extra steek in de rug dat ze met twee anderen dit soort dingen bespreekt en doetquote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Praten jullie wel eens over seks, of over verlangens?
Gelukkig wel, maar ik heb wel te doen met TS.quote:Op zondag 23 september 2012 10:43 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Blijkbaar is het bij jou thuis dan altijd goed geweest
Sorry hoor, maar als je alleen hierdoor gaat scheiden terwijl er een kind in het spel is ben je mi geen knip voor je neus waard. Je doet net alsof ze de hele buurt heeft liggen neuken. Ze chat wat geil nou en? Ik kan je garanderen dat heel, heel veel bezette vrouwen dat doen.quote:Op zondag 23 september 2012 10:42 schreef DaFunck het volgende:
[..]
precies, dat mannetje heeft al veel te veel meegemaakt door haar labiele toestanden
Heeft ze wel eens gezegd dat ze van je houdt?quote:Op zondag 23 september 2012 10:44 schreef DaFunck het volgende:
[..]
nee zij was altijd koud en afstandelijk, na de geboorte van ons kind. ik juist niet. ik ben jaren tekort gekomen (zeg ik gewoon eerlijk). en zij kwam de laatste maanden helemaal los in bed, wat mij dus deed vermoeden dat er iets aan de hand was. Maar, met mij kun je alles bespreken, met haar niet, daarom voelt het ook als een extra steek in de rug dat ze met twee anderen dit soort dingen bespreekt en doet
let wel, zij doet dat achter zijn rug omquote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je alleen hierdoor gaat scheiden terwijl er een kind in het spel is ben je mi geen knip voor je neus waard. Je doet net alsof ze de hele buurt heeft liggen neuken. Ze chat wat geil nou en? Ik kan je garanderen dat heel, heel veel bezette vrouwen dat doen.
Het lijkt er meer op dat je een reden zoekt om te scheiden en die nu gevonden hebt.
ja was het maar zo makkelijk, dat "op straat zetten".quote:Op zondag 23 september 2012 10:41 schreef Liberteh het volgende:
Ik - als kind zijnde van ouders die jaren bij elkaar bleven zonder liefde - kan vertellen dat het voor het kind op verschillende gebieden toch beter is om te scheiden.
Een kind die opgroeit met "ouders" die elkaar niet eens recht in de ogen aan kunnen kijken is een kind die een hoop liefde, vertrouwen, socialiteit en gezelligheid mist binnen "de familie".
Verder had ik haar gister al op straat gezet, pfoew.
Dat jij je belazerd voelt snap ik wel, maar deze verlangens zijn doodnormaal bij stellen die lang samen zijn. Ik heb het zelfde meegemaakt en de reden dat wij het niet vertelden is omdat we beiden bang waren voor elkaars reactie terwijl we het beiden eigenlijk niet zo'n ramp vonden.quote:Op zondag 23 september 2012 10:44 schreef DaFunck het volgende:
[..]
nee zij was altijd koud en afstandelijk, na de geboorte van ons kind. ik juist niet. ik ben jaren tekort gekomen (zeg ik gewoon eerlijk). en zij kwam de laatste maanden helemaal los in bed, wat mij dus deed vermoeden dat er iets aan de hand was. Maar, met mij kun je alles bespreken, met haar niet, daarom voelt het ook als een extra steek in de rug dat ze met twee anderen dit soort dingen bespreekt en doet
ja ze houdt van me, zegt zequote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Heeft ze wel eens gezegd dat ze van je houdt?
Eens. Ik zal het kort houden: Bij mijn ouders was er ook overspel in het verhaal.quote:Op zondag 23 september 2012 10:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar ik heb wel te doen met TS.
Hij moet een keuze maken, doorgaan, of niet.
Dat is een zware last voor hem.
yep, zo gaat het hier ookquote:Op zondag 23 september 2012 10:49 schreef Liberteh het volgende:
[..]
Eens. Ik zal het kort houden: Bij mijn ouders was er ook overspel in het verhaal.
Het punt is dat een kind de situatie niet kent en de houding van de ouders als normaal zien. Ze leren dus dat mensen die van elkaar houden en voor altijd met elkaar verbonden zijn (d.m.v. een huwelijk) niet knuffelen, zoenen, alleen maar schreeuwen tegen elkaar. De liefde is gewoon weg, en als ik TS hoor komt dat ook niet meer terug (wat ik heel goed kan begrijpen aangezien je een relatie (laat staan huwelijk) bouwt op vertrouwen.
Daarnaast komt erbij kijken dat het - na een belofte het niet meer te doen - gewoon nog een keer gebeurde, waarna DAN uit elkaar gaan nog lastiger is.
^ En ik lees dat dit ook al van toepassing is bij TS.
Maar ja, dit is slechts mijn eigen ervaring
thanks, ik denk echter niet dat het nog gaat lukken, maar zoals gezegd, ik zit nog in de emotionele fase. wie weet druk ik er hier wel een open huwelijk doorheen. Zo van: nou schat, ik ben er vanavond niet, don't wait up for mequote:Op zondag 23 september 2012 10:54 schreef Mistress_X het volgende:
Ik wens TS veel sterkte en wijsheid toe.
Ook hoop ik dat jullie er samen alsnog uit kunnen komen.
Waarom niet? Kan een prima oplossing zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef DaFunck het volgende:
[..]
thanks, ik denk echter niet dat het nog gaat lukken, maar zoals gezegd, ik zit nog in de emotionele fase. wie weet druk ik er hier wel een open huwelijk doorheen. Zo van: nou schat, ik ben er vanavond niet, don't wait up for me
ik denk dat zij dat niet zou accepterenquote:Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan een prima oplossing zijn.
dat kan. Mijn dochter kreeg twee weken nadat we bij mijn ex weg waren de slappe lachquote:Op zondag 23 september 2012 10:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet mee eens.
zou jij het willen dan? Als t meer een soort van wraakactie is, lijkt t me nou niet echt handig..quote:Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ik denk dat zij dat niet zou accepteren
net haar Wordfeud opgestart (heb haar ww). en er was nog een derde kerel die haar wel even in de kont wilde neuken (antwoord van haar : yes dear please do).quote:Op zondag 23 september 2012 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou jij het willen dan? Als t meer een soort van wraakactie is, lijkt t me nou niet echt handig..
En doorheen drukken ook niet btw.
tja, doe wat mn ex deed, neem de computer en al t andere waar ze mee op internet kan mee als je weggaat.quote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef DaFunck het volgende:
[..]
net haar Wordfeud opgestart (heb haar ww). en er was nog een derde kerel die haar wel even in de kont wilde neuken (antwoord van haar : yes dear please do).
tevens gesprekken dat ik een gestoorde gek ben omdat ik boos ben geworden op haar escapades...
arghhhh
Hmm, vooral dat tweede klinkt niet al te best.quote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef DaFunck het volgende:
[..]
net haar Wordfeud opgestart (heb haar ww). en er was nog een derde kerel die haar wel even in de kont wilde neuken (antwoord van haar : yes dear please do).
tevens gesprekken dat ik een gestoorde gek ben omdat ik boos ben geworden op haar escapades...
arghhhh
nope maar toen was ze boos de deur uit gelopen na mijn confrontatie en is gaan zuipen in de stad. en ja. zo is ze gewoon, een klein kind, geen besef wat ze een ander aandoetquote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm, vooral dat tweede klinkt niet al te best.
drank en dope had ze bij iedereen nodig (zegt ze, en geloof ik ook wel), ik denk dat er digitaal geen lichamelijk barriere is voor haarquote:Op zondag 23 september 2012 11:32 schreef Copycat het volgende:
Pijnlijk dat ze bij jou alleen geil werd van drank en dope en dat bij vreemden een half digitaal woord al voldoende is.
Is deze relatie niet gewoon op?
yep in haar prive berichten ben ik een gestoorde gek omdat ik haar berichten heb gelezen. maar ik MOEST wel op zoek naar bewijs.quote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Copycat het volgende:
Zou ik ook zeggen ...
Maar bottom line is er maar bar weinig van jullie relatie over en als ik zie hoe ze over jou praat, is respect ook ver te zoeken.
Call it quits, dit gaat 'm niet meer worden.
niet dus, maar ik jojo een beetje op en neer, in ieder geval wil ik niet meer emotioneel bij haar betrokken zijn, leidt alleen maar tot (meer) teleurstelling..quote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog in deze farce blijven hangen?
Vreemdgaan is al hetgene wat een partner met iemand anders dan de eigen partner doet waarvan de "bedrieger" had kunnen weten dat dit alleen voor de eigen partner bestemd is volgens mij. Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt en dat stiekeme voelde hetzelfde voor mij als vreemdgaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Vreemdgaan is of met fysiek contact, of omdat er liefde in het spel is
Het klinkt alsof ze totaal geen spijt heeft en ook niet haar best doet om jou te laten merken dat ze begrijpt wat ze (jou) heeft (aan)gedaan. En dat ze geen energie insteekt om het vertrouwen terug te winnen. Ze wil je niet overtuigen dat deze relatie een toekomst heeft.quote:Op zondag 23 september 2012 12:02 schreef DaFunck het volgende:
[..]
niet dus, maar ik jojo een beetje op en neer, in ieder geval wil ik niet meer emotioneel bij haar betrokken zijn, leidt alleen maar tot (meer) teleurstelling..
Dat zei je niet in je andere topic:quote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef DaFunck het volgende:
[..]
drank en dope had ze bij iedereen nodig (zegt ze, en geloof ik ook wel), ik denk dat er digitaal geen lichamelijk barriere is voor haar
Volgens mij ben jij een kei in trollenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:24 schreef DaFunck het volgende:
Nee het was niet altijd zo, maar we hebben een kind, dan verandert er veel. Mijn vrouw kan niet ontspannen. We doen trouwens bijna nooit drugs, 1x per jaar of zo.
trollen? was het maar waar.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Vreemdgaan is al hetgene wat een partner met iemand anders dan de eigen partner doet waarvan de "bedrieger" had kunnen weten dat dit alleen voor de eigen partner bestemd is volgens mij. Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt en dat stiekeme voelde hetzelfde voor mij als vreemdgaan.
Overigens TS... gezien jouw vorige en enige andere topic: Vrouw kan alleen loskomen in bed met drugs of drank heb ik een beetje het gevoel dat je aan het trollen bent. Ik kan het mis hebben.
ok wat jij denkt, ik zit nu in een emotionele fase. Ja, er was bijna altijd drank bij. als ik eerlijk ben kan ik me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was zonder drank. maar ik wist vroeger niet dat het een voorwaarde voor haar was om sex te hebben. We dronken wel eens een wijntje voor de sex, ja wie doet dat niet. Pas later ga je er meer over nadenkenquote:Op zondag 23 september 2012 13:29 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat zei je niet in je andere topic:
[..]
Volgens mij ben jij een kei in trollen
er zijn hier meerdere pc's zijn heeft eigen laptop en meerdere smartphones is huis. kan niet alles in de gaten houden behalve haar accounts.quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Moeilijke situatie. Het is niet zomaar anonieme camseks met willekeurige vreemden, dat zou je nog kunnen vergelijken met porno en is te vergeven. Ze gaat inderdaad gewoon vreemd via het internet. Om het erger te maken is 1 van de mannen Nederlands, en dan is de stap naar afspreken al een stuk sneller gemaakt.
Ik zou haar ook nooit meer kunnen vertrouwen. Er zijn overigens genoeg manieren om precies te zien wat zij uitspookt op de computer als jij er niet bent, maar dan ben je zelf weer fout bezig. Nee, voor mij zou het over zijn.
nee dope doen we zelden, en al helemaal niet meer sinds die andere post van mij (ja toen zat ik er ook flink doorheen), en ze heeft geen drank nodig met die mannen denk ik, weet ik niet zeker. maar ze heeft wel moeite om zich te "geven", vanwege iets dat vroeger is gebeurd, de drank is om los te komen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef Copycat het volgende:
En ze heeft overdag contact met die mannen? Met drank en/of dope op. En met je kind erbij?
quote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef DaFunck het volgende:
drank en dope had ze bij iedereen nodig (zegt ze, en geloof ik ook wel),
Wat is het nou?quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef DaFunck het volgende:
nee dope doen we zelden, en al helemaal niet meer sinds die andere post van mij (ja toen zat ik er ook flink doorheen), en ze heeft geen drank nodig met die mannen denk ik, weet ik niet zeker. maar ze heeft wel moeite om zich te "geven", vanwege iets dat vroeger is gebeurd, de drank is om los te komen.
ik hou niemand voor de gek..... we hebben trouwens net gesproken, ze toont totaal geen begrip voor mijn situatie. ik trek de stekker er uit.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Hou je nu ons of jezelf voor de gek?
welke tegenstrijdigheid ?quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Copycat het volgende:
Maar waarom dan die tegenstrijdigheid in je relaas?
Je bedoelt op dat gedeelte over 'dope'? drank en dope had ze bij iedereen nodigquote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Copycat het volgende:
Maar waarom dan die tegenstrijdigheid in je relaas?
Dat zou mij dus echt helemaal kwaad maken. Deze relatie heeft geen toekomst.quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ik hou niemand voor de gek..... we hebben trouwens net gesproken, ze toont totaal geen begrip voor mijn situatie. ik trek de stekker er uit.
ja ok drank EN/OF dope, altijd drank en soms dopequote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat gedeelte over 'dope'? drank en dope had ze bij iedereen nodig
ja ze zegt gewoon, ik vind het geen probleem wat ik heb gedaan, en ik wilde het niet zeggen omdat je het niet zou accepteren, en ik ben boos vanwege het inbreken op mijn Kik-account...quote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou mij dus echt helemaal kwaad maken. Deze relatie heeft geen toekomst.
Mja, er is wel verschil in fysiek en virtueel contact.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Copycat het volgende:
Die ik gequote heb en die ook blijkt uit het samenspel tussen dit en je vorige topic.
Eerst zeg je dat ze het bij iedereen nodig heeft en twee uur later weer niet. Staat op zijn minst slordig.
ze heeft bij iedereen drank nodig, dope deden we samen heel zelden, maar werkte bij mij tegendraadsquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Copycat het volgende:
Die ik gequote heb en die ook blijkt uit het samenspel tussen dit en je vorige topic.
Eerst zeg je dat ze het bij iedereen nodig heeft en twee uur later weer niet. Staat op zijn minst slordig.
geloof me, het is waar, ik ga hier niet de hele nacht en ochtend zitten trollen, heb van het gezeik maar 3 uur geslapen vannachtquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
Maar of het nu wel of niet waar is, dit is op geen enkele manier meer een relatie te noemen.
Damn.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ja ze zegt gewoon, ik vind het geen probleem wat ik heb gedaan, en ik wilde het niet zeggen omdat je het niet zou accepteren, en ik ben boos vanwege het inbreken op mijn Kik-account...
TOTAAL geen beleving in de ander
Joh!quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef zarGon het volgende:
Mja, er is wel verschil in fysiek en virtueel contact.
Voor zover ik heb begrepen heeft ze altijd drank/dope nodig bij haar man, maar niet per se bij haar cyberlovers.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En dat heeft wat precies te maken met het feit dat ze het ene moment volgens TS wel en het andere moment geen drank nodig heeft bij haar cyberlovers?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef DaFunck het volgende:
[..]
nee dope doen we zelden, en al helemaal niet meer sinds die andere post van mij (ja toen zat ik er ook flink doorheen), en ze heeft geen drank nodig met die mannen denk ik, weet ik niet zeker. maar ze heeft wel moeite om zich te "geven", vanwege iets dat vroeger is gebeurd, de drank is om los te komen.
quote:Maar ik hou niet van escargots, dus leg er verder ook geen zout op.
ze heeft moeite vanwege een gebeurtenis uit haar verleden om haar lichaam open te stellen, drank neemt die barriere weg. Bij virtueel hoef je je lichaam niet te geven, je doet het zelfquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
En dat heeft wat precies te maken met het feit dat ze het ene moment volgens TS wel en het andere moment geen drank nodig heeft bij haar cyberlovers?
Maar ik hou niet van escargots, dus leg er verder ook geen zout op.
tja daar komt het wel op neerquote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
En nu nog even die eerste quote lezen, van 11:37 uur waar iets anders wordt beweerd.
Out! Zonder zout!
of moet ik die quote uitleggen? ze zegt dat ze bij al haar IRL minnaars drank nodig had, of dat zo is moet ik maar gelovenquote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
En nu nog even die eerste quote lezen, van 11:37 uur waar iets anders wordt beweerd.
Out! Zonder zout!
ja dit dus. Al je als vrouw naaktfoto's en filmpjes over het internet verstuurd dan staan ze binnen een paar weken dus op sexsite's. Hoe je dat in 2012 niet kan beseffen is voor mij onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geen. Als je je blote lijf naar dat soort gasten stuurt, dan kun je er vanuit gaan dat zo'n gasten daar niet altijd even goed mee omgaan.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
Out! Zonder zout!
Ik denk dat wij interpretatieverschillen hebben. Ik vind TS zichzelf niet tegenspreken. Ze had bij haar sekspartners IRL (!) drank en dope nodig. En dat ze digitaal dus losser is (o.a. omdat er geen fysiek contact is).quote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef DaFunck het volgende:
[..]
drank en dope had ze bij iedereen nodig (zegt ze, en geloof ik ook wel), ik denk dat er digitaal geen lichamelijk barriere is voor haar
goed man, het is altijd zwaar zo'n relatie te verbreken maar dit lijkt me absoluut de beste oplossing.quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ik hou niemand voor de gek..... we hebben trouwens net gesproken, ze toont totaal geen begrip voor mijn situatie. ik trek de stekker er uit.
Je bent boos omdat je je belazerd voelt, logisch. Maar hou jij eigenlijk van haar?quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef DaFunck het volgende:
[..]
thanks,. dat ik zoveel jaar van mijn leven heb verspild aan zo'n harteloze b*tch
zo is het ook, ik dacht dat dat duidelijk was voor iederquote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij interpretatieverschillen hebben. Ik vind TS zichzelf niet tegenspreken. Ze had bij haar sekspartners IRL (!) drank en dope nodig. En dat ze digitaal dus losser is (o.a. omdat er geen fysiek contact is).
Zo begrijp ik het.
ja ik hou van haar, zij van mij, maar dit flik je gewoon niet met mij. we delen 13 jaar samen (11 jaar huwelijk). dat houden van verdwijnt niet zo maarquote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je bent boos omdat je je belazerd voelt, logisch. Maar hou jij eigenlijk van haar?
Weet ze eigenlijk wel dat je wilt scheiden?quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ja ik hou van haar, zij van mij, maar dit flik je gewoon niet met mij. we delen 13 jaar samen (11 jaar huwelijk). dat houden van verdwijnt niet zo maar
quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Is cybersex vreemdgaan?
Oh dear...
ja het draadje wordt lang voor mensen die moeite hebben met "begrijpend lezen" ...*sarcasm out*quote:
yupquote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk wel dat je wilt scheiden?
Ik vroeg het omdat je, los van je gevoelens door dit gebeurde, niet echt positief over haar lijkt. Iemand zei al eerder dat het er meer op lijkt dat je een reden nodig had om je huwelijk te eindigen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ja ik hou van haar, zij van mij, maar dit flik je gewoon niet met mij. we delen 13 jaar samen (11 jaar huwelijk). dat houden van verdwijnt niet zo maar
Wat vond ze daar van?quote:
Gevaarlijke spelletjes... straks komt er nog iemand om haar te ''redden'' van die gestoorde gekquote:Op zondag 23 september 2012 11:10 schreef DaFunck het volgende:
[..]
arghhhh
en neem dat kind van 10 jaar dan ook maar mee, een moeder aan de drank, dope enquote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tja, doe wat mn ex deed, neem de computer en al t andere waar ze mee op internet kan mee als je weggaat.![]()
Dat is dan ook erger dan de daad an sich.quote:Op zondag 23 september 2012 10:03 schreef DaFunck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook erger dan de daad an sich.
Vind met een beetje foto's uitwisselen niet zoveel mis.
Mja, maar zij is wel de moeder van die kinderen. Echt helemaal kom je nooit meer van haar af. Zal de eerste tijd moeilijk zijn om haar te zien en te spreken, hoop voor TS dat hij zich daar vlot overheen kan zetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef HyperViper het volgende:
Klinkt als een leugenachtige feeks. Ik zou mooi een leuke nieuwe dame zoeken, TS. Laat jouw leven niet vergiftigen door die labiele verschijning. Jouw kinderen passen zich wel aan.
Wat een klote reactie, dat jij het normaal vind dat jouw vrouw cybersext, hoeft niet te betekenen dat dit een normale situatie is waarbij je je niet zoveel hoeft aan te trekken.quote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je alleen hierdoor gaat scheiden terwijl er een kind in het spel is ben je mi geen knip voor je neus waard. Je doet net alsof ze de hele buurt heeft liggen neuken. Ze chat wat geil nou en? Ik kan je garanderen dat heel, heel veel bezette vrouwen dat doen.
Het lijkt er meer op dat je een reden zoekt om te scheiden en die nu gevonden hebt.
Ik wens je veel succes toe een (zeer) langdurige relatie te hebben waarbij nooit eens geflirt/gegeilt/etc gaat worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat een klote reactie, dat jij het normaal vind dat jouw vrouw cybersext, hoeft niet te betekenen dat dit een normale situatie is waarbij je je niet zoveel hoeft aan te trekken.
Waarschijnlijk zit je er niet eens ver naast. Aannemelijk dat alleen de afstand/niet-praktisch haar er nog van weerhoudt om de daad bij het woord te voegen. Cybersex of niet, dit is gewoon vreemdgaan. Wat zou je doen als ze 'in real' zou vreemdgaan? Behandel het hetzelfde, wtf man. Flirten is natuurlijk (ook voor vrouwen), maar dit zou voor mij te echt ver gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef DaFunck het volgende:
[..]
Ik vind het toch een vrij groot verschilquote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef Fera het volgende:
Het feit of één van die kerels zijn lul er in heeft gehangen of niet, dat maakt dan ook niet meer uit.
Ik vind het feit dat ze zijn vertrouwen heeft gebroken veel belangrijker dan de fysieke daad. Als ze er nou van tevoren over gepraat had, aangegeven had dat ze die behoefte had, dan had het misschien op een openlijke manier gekund. Ik neem aan dat daar in sommige relaties wel gewoon plaats voor is.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het toch een vrij groot verschil
+1 wat het hier zo verwerpelijk maakt is het stiekeme. Had ze open kaart gespeeld dat ze wat te kort kwam had hij misschien gewoon mee gedaan..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat ze zijn vertrouwen heeft gebroken veel belangrijker dan de fysieke daad. Als ze er nou van tevoren over gepraat had, aangegeven had dat ze die behoefte had, dan had het misschien op een openlijke manier gekund. Ik neem aan dat daar in sommige relaties wel gewoon plaats voor is.
Ja, dan geef je iemand ook nog eens het gevoel dat hij zich aanstelt of dingen heeft gedaan (inbreken op KiK) die niet door de beugel kunnen. Terwijl zij gewoon de harteloze kut is.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het vooral erg dat ze doet alsof het normaal is. Geen greintje respect heeft ze voor TS.
Mee eens. Niet alleen het vertrouwen, maar het hele respect is weg. Als dit ooit goed gaat aflopen dan zal er vast nog altijd wel iets blijven knagen.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het vooral erg dat ze doet alsof het normaal is. Geen greintje respect heeft ze voor TS.
Dit inderdaad. Jezus, heftig. Laat je eigenwaarde er niet onder lijden man, deze vrouw is niet meer te redden en je verdient beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou even andere sloten op de deur zetten en haar kleren in koffers voor de deur zetten.
Voordat dit jou gebeurd en Teun "de Beuker" met haar in jouw huis woont
Dit dus, sterkte verder..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou even andere sloten op de deur zetten en haar kleren in koffers voor de deur zetten.
Voordat dit jou gebeurd en Teun "de Beuker" met haar in jouw huis woont
Tja, het gaat niet overal zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef DaFunck het volgende:
Ok even een update.
De hele boel is geescaleerd. Ik heb haar de wacht aangezegd. In plaats van enige empathie is mevrouw nog meer contacten gaan leggen met vreemdelingen.
Op dit moment is ze naar de stad met nr. 10. ze geeft het ook gewoon toe.
Snel de scheiding afhandelen. En als tip voor mensen die dezelfde shit als ik moeten meemaken, als je dit overkomt, laat het niet toe. Het leidt naar alleen maar meer ellende.
Eens.quote:Op zondag 30 september 2012 07:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, het gaat niet overal zo.
Daar vrees ik voor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat mens wel helemaal goed bij ?
Informeer meneer zijn vriendin even.quote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef DaFunck het volgende:
bedankt iedereen voor de reacties en de steun.
saillant detail, het mannetje is niet op komen dagen hahaha, die had natuurlijk alleen zin om te neuken en niet om haar jankverhalen te horen over hoe slecht ik haar zogenaamd behandel. Via Facebook (heb hem opgezocht) kwam ik erachter dat meneer zelf ook een vriendin heeft. Ja alles moet stiekem in de cyberwereld blijkbaar. Wat een losers. Ze loog er ook vandaag nog (nuchter) over dat ze met hem heeft afgesproken, maar ik kreeg een Kik bericht door waarin ze afspraken. Alleen hij kon niet vanwege ..... (zijn vriendin dus).
Mevrouw kwam wel strontbezopen thuis vannacht. ze had een geweeeeldige avond gehad. En dat terwijl ze nooit iets wilde doen als ik haar vroeg.
Pijnlijk pijnlijk. Maar dan wel zeggen: "ik hou van je, maar ik wil af en toe gewoon cybersexen, ik ga niet vreemd, zal ik nooit doen". YEAH @#$%^&* RIGHT.
Yep, en dat gaat zo:quote:Op zondag 30 september 2012 10:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daar vrees ik voor.
Gevalletje; depressief, borderline, verlatingsangst, bindingsangst.
Dit topic had ik praktisch getypt kunnen hebben 2 jaar geleden.
Sterkte TS. Weet wat je meemaakt..
tja helaas staat er niet bij "In a relationship with ..."quote:Op zondag 30 september 2012 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Informeer meneer zijn vriendin even.
oh ja en naast die shit moet onze zoon dit allemaal meemaken, en komt deze cybersex shit er ook nog effe tussendoor. pffff what a mindjob.quote:Op zondag 30 september 2012 11:03 schreef DaFunck het volgende:
[..]
Yep, en dat gaat zo:
- rust
- opbouwende spanning (bij haar)
- niet kunnen slapen
- drinken om te kunnen slapen
- ruzie in huis vanwege drankgebruik
- escalatie
- ruzie
- praten en beloftes van haar kant dat het beter gaat
- tijdje rust
- en dan begint het weer van voren af aan
thanks, doet nu veel pijn, kom ik wel overheenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Jezus, heftig. Laat je eigenwaarde er niet onder lijden man, deze vrouw is niet meer te redden en je verdient beter.
En waarom heb je je zoon dan niet eerder in bescherming genomen?quote:Op zondag 30 september 2012 11:21 schreef DaFunck het volgende:
[..]
oh ja en naast die shit moet onze zoon dit allemaal meemaken, en komt deze cybersex shit er ook nog effe tussendoor. pffff what a mindjob.
ja ik had er al eerder een eind aan kunnen maken, maar zie de cyclus die ik een paar posts eerder heb beschreven. Je houdt van mekaar en je deelt lief en leed, dus steeds maar weer proberen...quote:Op zondag 30 september 2012 16:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En waarom heb je je zoon dan niet eerder in bescherming genomen?
fdquote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef DaFunck het volgende:
[..]
ja ik had er al eerder een eind aan kunnen maken, maar zie de cyclus die ik een paar posts eerder heb beschreven. Je houdt van mekaar en je deelt lief en leed, dus steeds maar weer proberen...
Ik zou bijna zeggen "uiteraard".quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef DaFunck het volgende:
Ok even een update.
De hele boel is geescaleerd. Ik heb haar de wacht aangezegd. In plaats van enige empathie is mevrouw nog meer contacten gaan leggen met vreemdelingen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:39 schreef DaFunck het volgende:
Ok even een update.
Snel de scheiding afhandelen. En als tip voor mensen die dezelfde shit als ik moeten meemaken, als je dit overkomt, laat het niet toe. Het leidt naar alleen maar meer ellende.
Wat een kuttekopquote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef DaFunck het volgende:
saillant detail, het mannetje is niet op komen dagen hahaha, die had natuurlijk alleen zin om te neuken en niet om haar jankverhalen te horen over hoe slecht ik haar zogenaamd behandel. Via Facebook (heb hem opgezocht) kwam ik erachter dat meneer zelf ook een vriendin heeft. Ja alles moet stiekem in de cyberwereld blijkbaar. Wat een losers. Ze loog er ook vandaag nog (nuchter) over dat ze met hem heeft afgesproken, maar ik kreeg een Kik bericht door waarin ze afspraken. Alleen hij kon niet vanwege ..... (zijn vriendin dus).
Mevrouw kwam wel strontbezopen thuis vannacht. ze had een geweeeeldige avond gehad. En dat terwijl ze nooit iets wilde doen als ik haar vroeg.
Pijnlijk pijnlijk. Maar dan wel zeggen: "ik hou van je, maar ik wil af en toe gewoon cybersexen, ik ga niet vreemd, zal ik nooit doen". YEAH @#$%^&* RIGHT.
Ik snap dat hoor. Maar je praat over haar alsof het altijd al een kutwijf was, dus dan denk ik: had de stekker er dan eerder uitgetrokken. Maar dit zal dan wel de bekende druppel zijn geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 18:43 schreef DaFunck het volgende:
ja ik had er al eerder een eind aan kunnen maken, maar zie de cyclus die ik een paar posts eerder heb beschreven. Je houdt van mekaar en je deelt lief en leed, dus steeds maar weer proberen...
Ik snap TS daarin wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik snap dat hoor. Maar je praat over haar alsof het altijd al een kutwijf was, dus dan denk ik: had de stekker er dan eerder uitgetrokken. Maar dit zal dan wel de bekende druppel zijn geweest.
Ja dat lijkt mij nog het kutste van het verhaal als je je aan dat ventje gehecht hebt. Heb je daar nog iets van tevoren over vastgelegd?quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als het trouwens een beetje kan, zorg dan dat je zoon bij jou kan blijven wonen. Wel zo gezond voor hem.
Volgens mij maakt dat nu verder niks meer uit, als je dat verhaal aan de rechter voorlegt krijgtquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Doum het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij nog het kutste van het verhaal als je je aan dat ventje gehecht hebt. Heb je daar nog iets van tevoren over vastgelegd?
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?quote:Op dit moment is ze naar de stad met nr. 10.
Zou je zoon leuk vinden. Mamma meppen. Nee joh. Houd de eer aan jezelf en zeg haar vaarwel. Ook zoonlief verdient beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 04:23 schreef Puntenjager het volgende:
Alles gelezen... Echt, ik zou haar de tanden uit d'r bek geslagen hebben
Zoiets overleef je niet als je me dat flikt (vooral de psychologie van haar acties)
Zoon of niet, ik had 'r een doodschop verkocht. Gaat zoonlief maar een dagje naar oma.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "uiteraard".
Blijkbaar is er een routine onstaan tussen jullie (wat ik me voor kan stellen in 11 jaar huwelijk) waar zij niet gelukkig in is. Ipv het te uiten en proberen je te porren om er samen wat aan te doen, of een scheiding voor te stellen is ze gevlucht in dan op z'n minst haar eigen behoeftes te bevredigen.
Heel vaak is het de man die dan vertier buiten de deur gaat zoek, dit keer is het de vrouw, maar op zich is het een normaal verschijnsel bij relaties in het slop. Natuurlijk geeft ze niet om jouw gevoel er over, anders was zo in eerste instantie niet naar andere mannen op zoek gegaan. Ze wil gewoon dat het tot een einde komt tussen jullie.
Ze heeft daar deze weg voor gekozen.
dan krijg je zeker de voogdij nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 04:23 schreef Puntenjager het volgende:
Alles gelezen... Echt, ik zou haar de tanden uit d'r bek geslagen hebben
Zoiets overleef je niet als je me dat flikt (vooral de psychologie van haar acties)
Ik weet niet of je meer dan alleen de OP hebt gelezen. Maar praten werkt duidelijk niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik zoiets zou ontdekken, TS. Vreemdgaan is een ruim begrip maar bij mij valt dit er toch wel onder.
Ik bedoel; ze stuurt pikante/naakte foto's van haarzelf naar andere mannen en stuurt vunzige berichten. Ze wordt niet daadwerkelijk geneukt, maar dit gaat gewoon te ver, vind ik.
Goed, jullie hebben ook al 11 jaar een huwelijk (en voor dat huwelijk ook vast nog wel een aantal jaar een relatie) dus voor haar is de spanning er vast en zeker uit, en ze wil gewoon wat spanning in haar leven. Echter doet ze dit allemaal stiekem, en vind ik het al met al vrij kansloos.
Je moet gewoon met haar gaan praten, want ik vind dit niet kunnen.
Praten helpt vast en zeker (zij weet immers wat er aan de hand is, jij kan hierop inspelen), en zo niet dan moet je maar breken met haar.
Uit de OP begrijp ik dat jij dit ook niet zo leuk vind, ik zou in ieder geval boos worden.
Ik heb nu het hele topic gelezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je meer dan alleen de OP hebt gelezen. Maar praten werkt duidelijk niet.
Waarom laat jij haar nog in jouw huis dan? Oprotten met die bitch. Sloten vervangen en weg ermee. Na dit topic te hebben gelezen krijg je toch "moordneigingen" ?quote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef DaFunck het volgende:
Breng hem niet op ideeën ..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele topic gelezen.![]()
Wat een domme trut.
[..]
Waarom laat jij haar nog in jouw huis dan? Oprotten met die bitch. Sloten vervangen en weg ermee. Na dit topic te hebben gelezen krijg je toch "moordneigingen" ?
En je hebt haar nog niet op straat geflikkerd? Wat een bedriegster, het is bijna hilarisch.quote:Op zondag 30 september 2012 11:01 schreef DaFunck het volgende:
Denk aan de kinderen!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:13 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zou je zoon leuk vinden. Mamma meppen. Nee joh. Houd de eer aan jezelf en zeg haar vaarwel. Ook zoonlief verdient beter.
Wat?quote:
Dus moeten beide ouders maar geen rekening houden met hun kind? Laat tenminste een ouder het kind nog voorop zetten aub.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk aan de kinderen!!!
Fuck dat. Daar dacht zij ook niet aan.
Ik vreesde deze opmerking al... En weet je wat? Ik wil het niet horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus moeten beide ouders maar geen rekening houden met hun kind? Laat tenminste een ouder het kind nog voorop zetten aub.
Ik doelde op moord.. Maar de rest vind ik meer dan een prima idee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat?Heb jij betere oplossingen dan? Gewoon het huis uit trappen zo'n wijf.
Op zulke momenten word ik echt een heel botte lul zonder gevoel, prima eigenschap.
Dan hoop ik van harte dat jij geen kinderen hebt, aangezien kinderen altijd voor moeten gaan en hoe moeilijk ook, je je eigen gevoelens soms aan de kans moet zetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vreesde deze opmerking al... En weet je wat? Ik wil het niet horen.
Oh gut, hoe hemeltergend is de gedachte dat mensen zoals jij op een gegeven moment ook kinderen op de wereld zetten. Het egocentrisme dat uit je gedachte spreekt is groter dan dat van de vriendin van TS, een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk aan de kinderen!!!
Fuck dat. Daar dacht zij ook niet aan.
Een begrijpelijke reactie, maar als je getrouwd ben kan en mag je dat niet zomaar doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele topic gelezen.![]()
Wat een domme trut.
[..]
Waarom laat jij haar nog in jouw huis dan? Oprotten met die bitch. Sloten vervangen en weg ermee. Na dit topic te hebben gelezen krijg je toch "moordneigingen" ?
Het is dan natuurlijk wel heel logisch dat de vrouw in kwestie met haar drankgebruik en haar virtuele vreemdgaan de kinderen mag slachtofferen. Logisch ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Oh gut, hoe hemeltergend is de gedachte dat mensen zoals jij op een gegeven moment ook kinderen op de wereld zetten. Het egocentrisme dat uit je gedachte spreekt is groter dan dat van de vriendin van TS, een prestatie van formaat.
Sorrie, je bent als vader toch geen knip voor de neus waard als je je kinderen slachtoffert omdat je vrouw iets fout doet? Al neukt ze half europa liegend en bedriegend aan gort, dan is dat toch nog geen reden voor jou als vader om je kinderen onrecht aan te doen? Je kinderen bescherm je, blind, wat er ook gebeurt, altijd.
Zal me echt een absolute worst wezen. Moet je maar niet op een forum komen lezen, dan heb je ook niets te vrezen van de opmerkingen van anderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef HyperViper het volgende:
Ik vreesde deze opmerking al... En weet je wat? Ik wil het niet horen.
Huh? Ik ga niet eens op die nonsens in, maar dat is verre van logisch, en volgt op geen enkele manier uit wat ik schrijf. Toedeledoki verder met dit topic, maak je eigen kinderen lekker kapot als jullie dat logica vinden, wat kan mij het schelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dan natuurlijk wel heel logisch dat de vrouw in kwestie met haar drankgebruik en haar virtuele vreemdgaan de kinderen mag slachtofferen. Logisch ja.
Dat doet TS toch? Hij wil het kind weghouden bij het drankorgel dat zich voordoet als het kind zijn moeder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus moeten beide ouders maar geen rekening houden met hun kind? Laat tenminste een ouder het kind nog voorop zetten aub.
Ik doelde ook puur op de reactie van HyperViper.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doet TS toch? Hij wil het kind weghouden bij het drankorgel dat zich voordoet als het kind zijn moeder.
Het kriebelt mij altijd zo vreselijk hard als ik dat lees. Dit is zo'n gelul. Sommige mensen zijn gewoon helemaal onredelijk. Dan heb jij als persoon geen enkele schuld. In genoeg situaties wel maar ook genoeg dat dit niet het geval is. Altijd maar die aanname dat de ander ook wel iets verkeerd zal hebben gedaan is wat irritant om te lezen.. (ja ik heb zo'n persoon meegemaakt dus ja ik irriteer me extra aan dat soort statements)quote:
Dank je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een lekker wijf.
Mijn ex-man gaf zichzelf compleet de schuld, het zou makkelijker voor mij zijn geweest om daar in mee te gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het kriebelt mij altijd zo vreselijk hard als ik dat lees. Dit is zo'n gelul. Sommige mensen zijn gewoon helemaal onredelijk. Dan heb jij als persoon geen enkele schuld. In genoeg situaties wel maar ook genoeg dat dit niet het geval is. Altijd maar die aanname dat de ander ook wel iets verkeerd zal hebben gedaan is wat irritant om te lezen.. (ja ik heb zo'n persoon meegemaakt dus ja ik irriteer me extra aan dat soort statements)
Wat ik zo lees is er een ontzettende gebrek aan communicatie, dat is natuurlijk de basis voor iedere relatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ja ik bedoelde het ook niet persoonlijk naar jou. Maar moest het wel even melden want soms is de 'schuldfactor' bij de ander zo verwaarloosbaar en de reactie van anderen daarop zo buitenproportioneel dat je niet kan stellen dat ze beide echt schuld hebben. In het geval van TS kan het best zo zijn dat hij ook wat verkeerd heeft gedaan, maar hoor daar weinig/niks over. En nou ja de schuld van zijn vrouw staat als een paal boven water
Moest zij eens opletten als ik de man van de TS was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een begrijpelijke reactie, maar als je getrouwd ben kan en mag je dat niet zomaar doen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moest zij eens opletten als ik de man van de TS was.
Dat was niet anders geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moest zij eens opletten als ik de man van de TS was.
Het is maar wat je lekker vindt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een lekker wijf.
dom van me die post.quote:
Nope. Fuck kinderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Oh gut, hoe hemeltergend is de gedachte dat mensen zoals jij op een gegeven moment ook kinderen op de wereld zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |