Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Z
[..]
Mijn verruf enzo ... heb ik al verteld, vorige topic
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Valerie
Done, sorry Kariquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.
Volgende keer wat meer uitgeven en beter kijken wat er op het verfblik staat.
Muren, kasten, allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
Sowwy.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Muren, kasten, alles![]()
van jou word ik ook niet vrolijker
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minder
TA-DADADADADADADADAAAAA!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar tis best wel opgeknapt hoor... ging alleen even fout bij de kast,
nah morgen zie ik wel verder, genoeg gezeken![]()
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijverquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt jher af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORRELquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt hier af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
Dat zou je wel verwachten van degene aan de tapquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORREL
aLLES.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijver
jE HEBT GEEN FOTO IN JE FOBOquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijver
Ik weet niet eens wat fobo isquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jE HEBT GEEN FOTO IN JE FOBO![]()
dOE ER IETS AAN !
Doe maar een fluitjequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff achter bezig.... Ketel 1 of een fluitje?
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
OMG Fann.... je doet een Lobasca![]()
Arme APK, dat hij dit nog moet meemaken
Ik mis de link met Lobasca evenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
OMG Fann.... je doet een Lobasca![]()
Arme APK, dat hij dit nog moet meemaken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis de link met Lobasca even
RAWHIDEEEE!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORREL
Clint for Prisidintquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis de link met Lobasca even
RAWHIDEEEE!
ordinair is wel lekker af en toequote:
Maar dit echt niet, platte shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ordinair is wel lekker af en toe
Ik wilde net zeggen wqat een saaie clipquote:
Ja dat is te vaag................ hoe en wat ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef Tarado het volgende:
Net terug uit Brazilië daar zijn ze altijd wel vrolijk
Nee hoor ik bedoel er niets mee, ze weten daar gewoon te genieten, meer dan wij hier normaliter doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is te vaag................ hoe en wat ?
en wat deed jij in Brazilië ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor ik bedoel er niets mee, ze weten daar gewoon te genieten, meer dan wij hier normaliter doen
Was er voor werk, ik zit in kleding productiue en met de stijgende lonen daar en de toenemende welvaart is Brazilië een interessante marktquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat deed jij in Brazilië ?
ja jajajaja doe maar een muziekkie nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was er voor werk, ik zit in kleding productiue en met de stijgende lonen daar en de toenemende welvaart is Brazilië een interessante markt
die lambada dinges bedoel ik !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
<meta charset="iso-8859-15" />
oe... a;s ik die kwoot krij ik allemaal rare code;s
Ik klik tegenwoordig gewoon op links van FANNquote:
Deed je dat nooit dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klik tegenwoordig gewoon op links van FANN![]()
![]()
Pleur op, ik luister lekker naar de lambada!quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Pleur op, ik luister lekker naar de lambada!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
Ik luister nog steeds naar Euphoria
Lig af en toe zelfs in bed te dansen![]()
![]()
![]()
Whahahahaha!quote:
Nee, zo werkt dat bij mij, dan vind ik iets leuk en dan moet ik m gelijk honderd keer horen....quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]klik effe iets anders aan dan ! voor de variasie enzo ...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat het me wat uitmaakt maar ben jij ook 40+?
Redelijk, jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Tarado het volgende:
Niet dat het me wat uitmaakt maar ben jij ook 40+?
Easy!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nu zin in Elviswie weet een leuke? ga ik ook effe zoeken
VIVA LAS VEGAS!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan pass ik even... mijn youtube is druk met Loreen. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |