quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef MissJ het volgende:
ja druk dan Nick, dit is echt wat voor jouw piel!
Als 18-minner?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ook neem ik aan
Ze lijkt ook een beetje op dat enthousiaste meisje van HGT.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:49 schreef Woelli het volgende:
Heeft ze niet ooit mee gedaan aan x factor?
Ik zag het net jaquote:
En dan hup die gladde palingen bespringen. Double penetration alles.quote:
MIquote:
Ik mag het niet meer zeggen van die andere mod.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
Maareh.... jammer van die scherpe knieen
Belachelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer zeggen van die andere mod.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
Ik vind het wel een schatje, mooie ogen en sproetjes
Ja, '94. Toen waren d'r ouders nog maar amper getrouwd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dromen zijn bedrog is uit 94 toch? Toen was ze -2
Ze komt me wel bekend voor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een beetje op dat enthousiaste meisje van HGT.
Jij niet mutsquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ben ouder he? Dus pas op wat je zegt.
Wel mee eens, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dromen zijn bedrog is uit 94 toch? Toen was ze -2
komt ze bij je inwonen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb d'r geadopteerd... zijn we daar ook mee klaar
Zo'n twee jaar zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het moet nog rijpen maar het zit er wel in
Dattesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
Jaquote:
filmpje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Zoonlief had zo'n fop pakje kauwgom gekocht waar je stroomstootje van krijgt, staat de kat er net op, dat hoofd
awwwwquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Zoonlief had zo'n fop pakje kauwgom gekocht waar je stroomstootje van krijgt, staat de kat er net op, dat hoofd
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Aaawh!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Sorryquote:
ditquote:
Doet geen pijn, is zo'n tintelingquote:
whehehehe ja zeg ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die oorbellen hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zo'n katje ga ik volgende week erbij krijgen, zwart/witquote:
Een tuxidootje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo'n katje ga ik volgende week erbij krijgen, zwart/wit
Stretchersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Heeft hij nou dolfijnen in z'n oren hangen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ah nog een goede reden voor mijn adoptiequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat hij een lul heeft die groter is dan Van Velzen in zijn geheel
Daarom drukt Roel ook, hij wil een streepje zetten waar hij met zijn kruin komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
hij doet het anders prima, hoewel hij nu wel een beetje uit de bocht vloogquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Waarom dit liedje in hemelsnaam... dit is voor een man toch niet te doen
Die zwarten hebben meestal van die flinke kontenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Met een hele dikke kont
met 2 weken al die kont
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik vond zijn oorlellen een beetje vreemd, maar dat bleken dus oorbellen te zijn
Nee. Daarom moest ik ook 2x kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?
Van Christina dan, volgende keer draaienquote:
Geen palingsoundquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer zijn N&S de enige die niet draaien?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Geen vrouwelijke kandidaat = geen stijve piempiequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer zijn N&S de enige die niet draaien?
chocolade pepernoten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een hoop valse noten ertussen zeg
Ik blijf erom lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Daarom moest ik ook 2x kijken
VOnd het toen al best watquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar niet slecht... hij is er zeker qua looks op vooruit gegaan.. op die oorbellen na
Nee, dat zijn rolmopsenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?
Johquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Haren: 21:55 uur: Volgens ooggetuigen is het een complete chaos in de wijk. Auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
quote:
Schieten zeg ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Haren: 21:55 uur: Volgens ooggetuigen is het een complete chaos in de wijk. Auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
kutzooiquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplantenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
offtopic.. het is nu ook wetenschappelijk bewezen dat het een incest dorp isquote:
Het was even leuk, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]wat een hoop trieste mensen zijn er toch.
Dat kind hoeft zich ook niet meer te vertonen, met der oproep voor een feestje, fijn als je in de buurt woont, je auto geslooptquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]wat een hoop trieste mensen zijn er toch.
Beter dan die anderen hoor, heus, 't is niet dat alles dat... achquote:
Misschien ruimen ze het straks allemaal netjes op joh, weet jij veel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet, gewoon een clustergranaat of tweequote:
dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplanten
ook goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon een clustergranaat of twee
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Geef haar lang zwart haar, HALLO LISA LOIS!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Oh nou je het zegtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Die jurk is ookquote:
Zie ik niet, er hangt buik over.quote:
dit. Even een paar keer tetten knijpen, grijp in de doos en tot slot een brede riem aangemeten krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
OK ja jurkje is niet goed gekozen. Ze moet eens langs Missie Holland.
Diep triest helaasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Kunnen mensen niet meer normaal doen? Het had gewoon iets leuks kunnen zijn in Haren. Maar het moet weer zo nodig op matten uitkomen.
Het leek bij voorbaat al niets 'leuks' te worden, maar mensen die gewoon teleurgesteld naar huis gaan zit er kennelijk niet meer in tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Kunnen mensen niet meer normaal doen? Het had gewoon iets leuks kunnen zijn in Haren. Maar het moet weer zo nodig op matten uitkomen.
zoveel mensen zijn er ook weer niet in Haren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
Als die lui in haren gewoon naar een weiland waren gegaan en gewoon een toffe party hadden gehouden zou het geniaal zijn geweest. Nu is het weer duidelijk dat bepaald soort volk gewoon niet mag ademen eigenlijk, want gedragen kunnen ze zich niet. Pomme moet op hun gaan zitten.
ja zoooo jammer ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
Als die lui in haren gewoon naar een weiland waren gegaan en gewoon een toffe party hadden gehouden zou het geniaal zijn geweest. Nu is het weer duidelijk dat bepaald soort volk gewoon niet mag ademen eigenlijk, want gedragen kunnen ze zich niet. Pomme moet op hun gaan zitten.
op nu.nl hadden ze het over duizenden andersquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoveel mensen zijn er ook weer niet in Haren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef STING het volgende:
Breedbeeld heeft soms wel z'n voordelen
da's te weinig voor Pomme om op te zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op nu.nl hadden ze het over duizenden anders
Pomtipsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Dat jurkje is ook veel te kort zie ik nu.
Pom zijn toch ook van die zoutjes:? Teveel van gegeten zeker.
uhuquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
Pffffffff trijntje is een jaloers stuk vreten
Kutnijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoooo die keu heeft een enorme Pommerance
Ik zit ze nu te googlen (quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Kwamen Kelly en Pomme van YT ook niet uit het zuiden?
Of is dat al gevraagt?
die pomme is bruinharigquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Of is dat al gevraagt?
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Of is dat al gevraagt?
Ze kan niemand recht in de ogen kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ze volgend seizoen langskomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ze nu te googlen () omdat ik het ook wil weten, maar P&K waren uit 2006 en toen waren ze 15/16. Dus die zijn nu 21/22.
ZIjn broekje was nog natquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Stickertje het volgende:
lachte marco zo juist zonder te weten waar het over ging? het zag er zo raar uit
Okee..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ze nu te googlen () omdat ik het ook wil weten, maar P&K waren uit 2006 en toen waren ze 15/16. Dus die zijn nu 21/22.
nee en ze heeft ook moeite met het aanslaan van de juiste toonquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan niemand recht in de ogen kijken.
nee hoor, die liedjes blijven kut en over ge-adlibdquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Al die jankliedjes van Trijntje zijn helemaal hip nu ze in de jury zit
Zo ongenadig hard straffen die luiquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
Oke omdat reclame
22:02 uur: "Relschoppers gooien geparkeerde auto met hoop gekraak op zijn dak", meldt journalist Chris Klomp. Volgens hem krijgen ook journalisten klappen van relschoppers.
dit is echt zooooooo niet tofquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
Oke omdat reclame
22:02 uur: "Relschoppers gooien geparkeerde auto met hoop gekraak op zijn dak", meldt journalist Chris Klomp. Volgens hem krijgen ook journalisten klappen van relschoppers.
Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef marcodej het volgende:
Dat Project X kon ook niet goed gaan, met al dat soort volk wat er op af kwam.
Tuig opruimen. Permanent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Kally het volgende:
Oke omdat reclame
In Haren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?
Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken schijnbaar? Triest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niks georganiseerd om die mensen te vermaken dan? Genoeg kansen om wat geld te verdienen, toch?
Dit gaat echt nergens meer over, te walgelijk voor woorden, wat heb je toch een stumperdsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo ongenadig hard straffen die lui
brabanders...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef marcodej het volgende:
Dat Project X kon ook niet goed gaan, met al dat soort volk wat er op af kwam.
Blijkbaar is vermaken tegenwoordig niet tegen alcohol kunnen, toch drinken, de boel mollen en mensen tot last zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar waarom vermaken? Was overduidelijk dat er geen feest zou komen, waarom gaan dan, en als je dan toch gaat waarom rellen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mwoa, kan ook net erbuiten, ofzo... Beetje inventiviteit
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om. Niet dat ik het goedkeur, hoor! Beslist niet, maar je moet er wel op de juiste manier op inspelen, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich zelf niet meer vermaken schijnbaar? Triest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
Sorry maar dit vind ik zielig
22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om.
Dat is "leuk". Ik snap het niet meer, vroeger vond ik ander vermaak leuker. Zal wel opvoeding zijn of zo. Of gebrek aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar waarom vermaken? Was overduidelijk dat er geen feest zou komen, waarom gaan dan, en als je dan toch gaat waarom rellen dan?
echt intens triest dit ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
22:06 uur: Bij een villa is een schuurtje gesloopt. De bewoners van het huis, een bejaard echtpaar, waren thuis en zaten binnen in het donker, meldt een verslaggever van het ANP.
Hier is niet op in te spelen, ze komen om te rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, als je zo'n groep gaat staan opwachten met politie, dan vraag je er misschien om. Niet dat ik het goedkeur, hoor! Beslist niet, maar je moet er wel op de juiste manier op inspelen, lijkt me...
neuh, domme aidsdebielenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
Ik weet het echt niet, maar als mijn kind dit doet trek ik hem er zelf wel wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is "leuk". Ik snap het niet meer, vroeger vond ik ander vermaak leuker. Zal wel opvoeding zijn of zo. Of gebrek aan.
Tuurlijk wel. Genoeg ondernemers die er wel een centje aan zouden willen verdienen lijkt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is niet op in te spelen, ze komen om te rellen
kan niet anders dan een vooropgezet plan zijn door een grote groepquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is niet op in te spelen, ze komen om te rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |