whehehehe ja zeg ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die oorbellen hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zo'n katje ga ik volgende week erbij krijgen, zwart/witquote:
Een tuxidootje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo'n katje ga ik volgende week erbij krijgen, zwart/wit
Stretchersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Heeft hij nou dolfijnen in z'n oren hangen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ah nog een goede reden voor mijn adoptiequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat hij een lul heeft die groter is dan Van Velzen in zijn geheel
Daarom drukt Roel ook, hij wil een streepje zetten waar hij met zijn kruin komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
hij doet het anders prima, hoewel hij nu wel een beetje uit de bocht vloogquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Waarom dit liedje in hemelsnaam... dit is voor een man toch niet te doen
Die zwarten hebben meestal van die flinke kontenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Met een hele dikke kont
met 2 weken al die kont
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik vond zijn oorlellen een beetje vreemd, maar dat bleken dus oorbellen te zijn
Nee. Daarom moest ik ook 2x kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?
Van Christina dan, volgende keer draaienquote:
Geen palingsoundquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer zijn N&S de enige die niet draaien?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Geen vrouwelijke kandidaat = geen stijve piempiequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer zijn N&S de enige die niet draaien?
chocolade pepernoten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een hoop valse noten ertussen zeg
Ik blijf erom lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Daarom moest ik ook 2x kijken
VOnd het toen al best watquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar niet slecht... hij is er zeker qua looks op vooruit gegaan.. op die oorbellen na
Nee, dat zijn rolmopsenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ken jij IEMAND met zulke oorlellen dan?
Johquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Haren: 21:55 uur: Volgens ooggetuigen is het een complete chaos in de wijk. Auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
quote:
Schieten zeg ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Haren: 21:55 uur: Volgens ooggetuigen is het een complete chaos in de wijk. Auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners werden opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
kutzooiquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplantenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
offtopic.. het is nu ook wetenschappelijk bewezen dat het een incest dorp isquote:
Het was even leuk, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]wat een hoop trieste mensen zijn er toch.
Dat kind hoeft zich ook niet meer te vertonen, met der oproep voor een feestje, fijn als je in de buurt woont, je auto geslooptquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]wat een hoop trieste mensen zijn er toch.
Beter dan die anderen hoor, heus, 't is niet dat alles dat... achquote:
Misschien ruimen ze het straks allemaal netjes op joh, weet jij veel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet, gewoon een clustergranaat of tweequote:
dat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze die gasten stuk voor stuk de ballen afknijpen. Dat soort volk moet zich niet meer voortplanten
ook goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon een clustergranaat of twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |