Always fairquote:
Ja sluit jij hem danquote:
Nou ja, rijmen is nog onzeker.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dat onderhand nog het meest positieve aan haar was
D'r valt ook weinig te zien. Echt, als dat een dikke reet is dan heb ik een bijzettafel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog niet eens gekeken naar Loes' kont
Kom eens hier, ik moet mijn bier kwijt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
D'r valt ook weinig te zien. Echt, als dat een dikke reet is dan heb ik een bijzettafel.
Ik zeg toch ook gewoon kont, geen reetquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
D'r valt ook weinig te zien. Echt, als dat een dikke reet is dan heb ik een bijzettafel.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom eens hier, ik moet mijn bier kwijt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Welnee, Loes moet een goede broek aan, problem solvedquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze heeft wel korte beentjes, dus dan hangt die kont lager
okéquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, Loes moet een goede broek aan, problem solved
Het heet "Baby got back"quote:
Oh en hakken, maar dat zie ik dan weer niet gebeurenquote:
Zeker Wetuh mattie, Dat wordt klappe vangequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Pas maar op voor haar broers als ze niet omdraaien zometeen.
Of stop er een microfoontje inquote:
Ze dacht "Ik kies iets ouds". Verder dan 2011 gaat 'r geheugen niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Dit liedje is toch ook geen auditiemateriaal
Maar dat mag ook wel met zon kop er opquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Btw over ass gesproken, deze heeft een iets grotere dan Loes
Deze is een grotere dan Loesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Btw over ass gesproken, deze heeft een iets grotere dan Loes
True story.quote:
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb niet gedraaid voor deze, ondanks Sia
Ik draaide me bijna omquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
Nou hoeveel Nederlanders zijn er thuis omgedraaid na zoveel air?
2%?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
ik ben omgedraaidquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
quote:
Mensen die geen Nederlands kunnen?quote:
en niet zo'n klein beetje ookquote:
Haar eigendunk nu ookquote:
Daar hebben ze vaginadouches voorquote:
quote:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:
Als ze die vragen denkt ze net als Glennis dat ze coach mag wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Zou Hind niet nog eens mee willen doen?
ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Zou Hind niet nog eens mee willen doen?
Nee hoor, zelfkennisquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het vooral vrouwen die zangeres willen worden
Tuurlijk. Getrouwd, dan vindt je opeens allerlei andere dingen dan Andrelon body en hair van mijquote:
Die zijn wel leukquote:
Scherpe knieënquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Wat stond er in godsnaam op hun aantekeningen?
punten in de rug misschien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want ze zien haar niet.;
Ze noteerde de tekst, ze vond het wel een goed liedjequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Wat stond er in godsnaam op hun aantekeningen?
Ze keek niet rechtuit naar de knopquote:
Ze sloeg er naastquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze keek niet rechtuit naar de knop
quote:
He ja, bah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Mindy heeft lippenstift op haar tanden
jajajjaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel kandidaten misschien al? Ze wacht op nog een man, net als ik. Qua adoptie dan.
Ze moet opzij kijken wil ze de knop recht voor zich zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze keek niet rechtuit naar de knop
Of een zuurstokquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Mindy heeft lippenstift op haar tanden
quote:
Welnee, ze is hastikke jaloersquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel kandidaten misschien al? Ze wacht op nog een man, net als ik. Qua adoptie dan.
Als dat echt zo is, zou het wel heel sneu zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welnee, ze is hastikke jaloers
Hoe kom je erbij dat er hippe kandidaten bij zouden zitten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Geverfde voortanden, is dat hip?
Standaard. Met zo'n plastuit.quote:
Tegen N&S over hun kandidaten: ja maar ze winnen nooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zei 'ie? Ik heb een klant aan de foon dus het geluid moet ff uit
Bierquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Reclame...
Wat zal ik halen... Bier of Wisky?
Peter beensequote:
Vanwaar de twijfel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Reclame...
Wat zal ik halen... Bier of Wisky?
De heldquote:
Die is wel leuk ja. En dat voor een Marcowwwwquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen N&S over hun kandidaten: ja maar ze winnen nooit.
Dit is zoooo triestquote:
Ik dacht eerst dat je het over het haar van die donkere meneer hadquote:
Serieus, die jeugd van tegenwoordig moeten ze maar op schiermonnikoog dumpenquote:
Met scherp schietenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hek eromheen en 150.000 kuup koeienstront erover. Klaar, slotje.
Breezerquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Stickertje het volgende:
ik had nu ook wel in haren willen zijn![]()
Ja.quote:
Zo groot is het politiebureau in Haren nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom pakken ze die debielen niet gewoon op en laten ze hun alle schade betalen. of zijn er straks weer twee arrestaties verricht door onze 'helden'?
Zijn al mensen opgepaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom pakken ze die debielen niet gewoon op en laten ze hun alle schade betalen. of zijn er straks weer twee arrestaties verricht door onze 'helden'?
Niets mis met de vuilverbrander.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo groot is het politiebureau in Haren niet
De verkeerde?quote:
Blijft zo leukquote:
NJah ze bekogelen de ME, dus waarschijnlijk nietquote:
gewoon niet, maakt het makkelijker ze op te pakkenquote:Medewerkers van Prorail en de Nederlandse Spoorwegen zijn ter plaatse om in te schatten of er later vrijdagavond extra treinen moeten worden ingezet om jongeren weer uit Haren te laten vertrekken. Op de stations van Zwolle en Groningen worden daartoe extra treinstellen achter de hand gehouden.
Datquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Zo jammer, ze hadden zich ook normaal kunnen gedragen, dan hadden ze tenminste laten zien dat het een echte leuke grap was geweest.
Gewoon niet meer stoppen op Haren, laat ze maar lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon niet, maakt het makkelijker ze op te pakken
Dat!quote:
Tuurlijk. Kutlui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer stoppen op Haren, laat ze maar lopen!
er zijn Helmonders, verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Zo jammer, ze hadden zich ook normaal kunnen gedragen, dan hadden ze tenminste laten zien dat het een echte leuke grap was geweest.
echt te zot voor worden ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
NJah ze bekogelen de ME, dus waarschijnlijk niet
Maar zoveel mensen die toch gaan, ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ja wtf, ze slopen de boel en krijgen een treinquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer stoppen op Haren, laat ze maar lopen!
Trijntje is ook sneuquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje sneu dat Trijntje niet is gedraaid eigenlijk
Dat is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er zijn Helmonders, verklaart een hoop.
Voelt dat publiek zich steeds ongemakkelijk: "kijkt ze mij nu aan"?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Zure sloot is ze!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Sjanksquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dedication to my gangnam, van Lloyd.
Het zou Lloyd van Entourage kunnen zijnquote:
Moet het niet een liedje zijn om het te kunnen zingen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Gangnam Style... zou iemand dat nog gaan zingen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dedication to my gangnam, van Lloyd.
Nee. Jeroen v/d Boom hadden ze er weer neer kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slechtst mogelijke wissel in de jury helaas
Niet alleen meisjes. Ook de McDonalds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Kutwendy maakt meisjes aan het huilen.
Ze is/was vrij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
16 jaar, leuk jong blond ding, echt wat voor Nick en zijn stijfje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |