Idd, ik herken het ook niet van jaren hiervoor eik. Watskebeurtquote:
Wendyskebeurtquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ik herken het ook niet van jaren hiervoor eik. Watskebeurt
alleen een zak met appelsquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:54 schreef Kally het volgende:
Ik vond er geen zak aan, hebben zij iets anders gehoord?
Hierna nog 2quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Is dit de laatste auditie-uitzending, of komen er nog meer voor The Battles?
quote:
quote:
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan altijd nog gaan koken met Lonny
OVER VAGIJN GESPROKEN< HIER HEBBEN WE ER EENquote:
dat wel, laten battelen tegen een goedequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
ALtijd handig een slechte in je team. Om weg te sturen.
Het is meer een Crash Test Dummiequote:
Is dat het volkslied van FHF of zo?quote:
Duidelijk wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Jammer, deze is dan toch weer beter dan dat piepmuisje van net.
Zijn haar?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat het volkslied van FHF of zo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Jammer, deze is dan toch weer beter dan dat piepmuisje van net.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
"Dit is ZO mooi!" Al zestien minuten lang en niet drukken.
Nee, hij gaat voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
Marco altijd met zijn ogen dicht, voelen of zijn stijfje groeit of niet?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
Marco altijd met zijn ogen dicht, voelen of zijn stijfje groeit of niet?
veel plezier met macramee"enquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Even een giraf de nek omdraaien, dat is spannender.
Nick is toch net weer papa? Die mag natuurlijk niet, die is bloedgeil.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die sneuvelt gewoon in de battles
Nick kap eens met dat geglij zeg
Nick is wel vreselijk aan het geilen geslagen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die sneuvelt gewoon in de battles
Nick kap eens met dat geglij zeg
heeft ie ook vlekken op zijn nek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
Even een giraf de nek omdraaien, dat is spannender.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nick is toch net weer papa? Die mag natuurlijk niet, die is bloedgeil.
Ah, toch het lijflied van KPDquote:
of een pony nemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Maar met zo'n voorhoofd moet je toch je haar juist platter doen?
Gewoon een pony, verbergt een hoopquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Maar met zo'n voorhoofd moet je toch je haar juist platter doen?
Dolfijnen allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank die 'piep'hol help the 'piep'hol zou zingen
Ja maar dat is lastig met die structuur, dan wipt dat zo omhoog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon een pony, verbergt een hoop
quote:
Elke keer als zij die spoortunnel opentrekt ween ik.quote:
Welnee, die zingt hiep hiep hallo calimeroquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank die 'piep'hol help the 'piep'hol zou zingen
of een vuilniszakquote:
Dat is geen enkel excuusquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nick is toch net weer papa? Die mag natuurlijk niet, die is bloedgeil.
Nee dat zei ik ook nietquote:
Schuifspeldjes en haarlakquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig met die structuur, dan wipt dat zo omhoog.
Ze heeft nog steeds niet door dat ze met bosjes sterven door haar gepiep?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze komt nu op voor de dolfijnen he![]()
beide die kwal dus veel scheelt het nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o ja dat... ik haal dat altijd door elkaar
Misschien kan ze zeehondjes loslaten en laten ze haar erbij los *pieperdepieppieppiep*quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze komt nu op voor de dolfijnen he![]()
Tussen GTST en het begin van The voice zat geen reclame blokquote:
Als cockringquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Alleen vrouwen mogen sms'en zeker? Want een man zie ik niet zo snel met die armbanden lopen.
Oh, zo zonder smilies stond er alsof het hele gewone kloppende theorie wasquote:
Wij zijn immuun voor dat wichtquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds niet door dat ze met bosjes sterven door haar gepiep?
IK OOK!quote:
Drie lagen foundationquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Effe het topic redden.
Dat sowieso.quote:
quote:
Als ze maar niet gaat zingen, vind ik het goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Effe het topic redden.
En scherpe knieënquote:
Voor hem welquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, zo zonder smilies stond er alsof het hele gewone kloppende theorie was
Ik niet, ik heb nooit geld op zak, ik pin allesquote:
Je moet maar niks beters te doen hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
Dat er gasten uit Groningen er nog naar toe gaan snap ik. Maar Helmond? WTF
Omdat Helmond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
Dorito'squote:
Als jij mocht kiezen zou je ook niet in Helmond blijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
Ik moest gepast 5,25 betalen, sta te frotten met vijf cent zoeken, mannetje: je kunt ook pinnen? Nou mooi nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nooit geld op zak, ik pin alles
Waar was het origineel ook alweer van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb nu dat liedje uit de jaren '90 in m'n hoofd, toen ze reclame maakten voor het pinnen.
Pin pin pin pin
je moest eens weten wat je nu al niet met pin kan doen
pin pin pin pin
Te veel geld op zak is nu al overbodig,
meer dan een pasje met je pin heb je niet nodig.
Pin pin pin pin.
Pin pin pin pin pin pin!
Als ik in Helmond zou wonen zou ik ook ieder excuus aangrijpen om weg te gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb altijd juist een probleem met ergens niet kunnen pinnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest gepast 5,25 betalen, sta te frotten met vijf cent zoeken, mannetje: je kunt ook pinnen? Nou mooi niet
Nee, maar jouw plaatje deed me beseffen dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie jij dan een ander plaatje dan ik
Poen poen poen poenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar was het origineel ook alweer van?
Poen, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar was het origineel ook alweer van?
geen idee, nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik in Helmond zou wonen zou ik ook ieder excuus aangrijpen om weg te gaan
Oh, jij bent zeker zo'n eentje die een spaarpotje met kleingeld heeftquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest gepast 5,25 betalen, sta te frotten met vijf cent zoeken, mannetje: je kunt ook pinnen? Nou mooi niet
Klaar nuquote:
Ow ik was even bang dat er een goatse achter zat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar jouw plaatje deed me beseffen dat ik iets vergeten was
Ik moet binnenkort weer naar Amsterdamquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gisteren nog
Op doorreis naar Eindhovuh
Durf je dat wel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Amsterdam
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap echt nog steeds dat enthousiasme van die jury niet hoor
Dat spijt me voor jequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Amsterdam
Uhuquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, jij bent zeker zo'n eentje die een spaarpotje met kleingeld heeft
Ik zal wel moeten.quote:
Zijn toupet bleef tussen haar benen hangenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom loopt Roel achter haar aan
Helmond is net als Frankrijk. Geen slechte stad, alleen de inwoners...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul graag een end in de ruimte
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat haar hoofd tegen de tijd van de Battles is uitgekomen en dat er een mooi kuiken is geboren
ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat die kapsones afgaat als een gieter.
quote:
Dit zijn de blind auditions straks bij de battle worden de kamelen losgelatenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebben er wel meerdere maar we zien ze niet altijd
Dat vermoeden heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Wat een Voice kan doen? Ze is dus lelijk?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik zeg niet over mijn zus dat ze goed kan zingen. Want dat kan ze niet
Ze lijkt een beetje op dat meisje dat toenstraks bij DWDD was, dat voetbalmeisje, als je dat hebt gezien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Is dat nu een jongen of een meisje die met die pet?
Ik wist voor The Voice niet eens dat er een langzame versie van bestondquote:
mijn bierquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar moet je eerlijk in zijn, mijn zus zou dat ook nooit over mij zeggen
Ik ook niet, en nog wel denken dat Sandra-dinges zo origineel was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist voor The Voice niet eens dat er een langzame versie van bestond
Dat is het ook.quote:
*boem*quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje is de enige met verstand. Dat wil wat zeggen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Een beetje een minder dikke kont en ik wil haar wel doen
Uit d'r reet zou nog vreemder klinken.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit d'r reet zou nog vreemder klinken.
Als jongen? of als zo als ze is ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Een beetje een minder dikke kont en ik wil haar wel doen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit d'r reet zou nog vreemder klinken.
quote:
Ja sorry, ik vind dit soort uiterlijkheden wel mooiquote:
Dan moet je ook niet zeuren over een kontquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dit soort uiterlijkheden wel mooi![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over een kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |