Donner = Raad van State.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1 van de leden is Donner,die wil Teeven een gunst doen![]()
Waarom blijf jij het dan gebruiken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het blijft dan ook een non-argument.
look this guy, so naive.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is kletskoek, want een deel van wat wordt gedownload zou anders gekocht zijn.
En hoe groot is dat deel? Jij weet schijnbaar meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is kletskoek, want een deel van wat wordt gedownload zou anders gekocht zijn.
De HDD wordt toegevoegd aan de lijst omdat de regeling volgens de rechtbank niet voldeed. De heffing is ooit bedacht om de schade te vergoeden, dit is niet hetzelfde als "ik betaal thuiskopieheffing dus ik heb al betaald voor m'n downloads".quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
HDD's per 1 jan 2013.
En zo werkt de thuiskopieheffing wel. Je mag een kopie maken voor eigen gebruik. Je betaalt in principe voor een vergrijp dat nog niet is begaan.
Je kunt natuurlijk niet van 2 walletjes willen eten. Een download verbod EN een thuiskopieheffing.
Zelfs je humor is van slechte kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom blijf jij het dan gebruiken?
Sterk!quote:
De grootte is niet relevant.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:12 schreef AchJa het volgende:
En hoe groot is dat deel? Jij weet schijnbaar meer.
Dat is nog altijd beter dan humorloos zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfs je humor is van slechte kwaliteit.
Dat is kletskoek!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
ben jij intens verdrietig omdat mensen weleens een filmpje downloaden? moet je daar zo van huilen.quote:
Owja?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet dat wel zeker, dat blijkt immer uit honderden onderzoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is kletskoek!
Sterker nog, ik denk dat een deel van de downloads de verkopen stimuleert!
O, dat ook. Maar die twee zaken kunnen naast elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef Refragmental het volgende:
Dat is kletskoek!
Sterker nog, ik denk dat een deel van de downloads de verkopen stimuleert!
O, ga je nu het internetheldje uithangen? Nou nou... boefje!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ben jij intens verdrietig omdat mensen weleens een filmpje downloaden? moet je daar zo van huilen.
Ja.quote:
Precies.quote:
wil jij mij bevredigen dmv orale sex in het echies?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, ga je nu het internetheldje uithangen? Nou nou... boefje!
Precies. Iedere downloader opsluiten en EMI zelf muziek op inet laten zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, dat ook. Maar die twee zaken kunnen naast elkaar bestaan.
Jij bent niet bekend met het verschil tussen deel en geheel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die elke download ziet als 1 op 1 gemiste verkoop?
Gedraag je eens niet als een kleuter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:45 schreef BaajGuardian het volgende:
wil jij mij bevredigen dmv orale sex in het echies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |