Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Het is onzin en ook best ironisch, dan ben je tegen het beledigen van homo's ga je mensen proberen te beledigen door ze homo's te noemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee hoor, open en eerlijk homo, dus niet bepaald
maar wat jij zegt is ook een beetje overdreven
Omdat hij dik is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef Jirdo het volgende:
Waarom legt die gast het er zo dik op?
Sarcasm meter appears to be broken!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee hoor, open en eerlijk homo, dus niet bepaald
maar wat jij zegt is ook een beetje overdreven
Die had toch een bruiloft oidquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef Gramulanion het volgende:
Waar hebben ze die dikke mongool van het begin gelaten?
Om mannetjes zoals jij onzeker te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:01 schreef Jirdo het volgende:
Waarom legt die gast het er zo dik op?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand zet z'n autoradio aan: SNEL! HET FEEST BEGINT!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Om mannetjes zoals jij onzeker te maken.
Haha ik wilde net zeggen Marokko in the building.quote:
idd.....tis weer es ff wat anders he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:05 schreef One_of_the_few het volgende:
80% kan je direct het stemrecht ontnemen natuurlijk. maar prima vervanging van sterren springen dit.
ja zeg wat je wil maar hij doet het niet slechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef CartWOman het volgende:
Wat een leuke gozerGoed sfeertje nog.
RTVNoord heeft de stream zelfs op de site gezet. Hoeven ze er zelf niet naartoe.
vind het ook wel een leuke gozer, zo'n fag-kamperquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zeg wat je wil maar hij doet het niet slecht
ik zou echt zeven kleuren stront scheiten als ik live moest presenteren voor 40 duizend manquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zeg wat je wil maar hij doet het niet slecht
"project-x is los"quote:
ja tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou echt zeven kleuren stront scheiten als ik live moest presenteren voor 40 duizend man
Och, die zijn nog wel te doen.quote:
Zou wat zijn als een presentator daar last van heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou echt zeven kleuren stront scheiten als ik live moest presenteren voor 40 duizend man
Pedo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, die zijn nog wel te doen.
Jongens, we kunnen rellen!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef sp3c het volgende:
nou ff wat eten halen dan maar
houd het leuk aub
Niet iedereen is zo oud als jij, opa.quote:
daarvoor moet je in Haren zijnquote:
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
Geilen op minderjarige jochies, en dat is nog mod ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo oud als jij, opa.
is goedquote:
wat doe jij raar zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, ik vraag me af wat voor respectloos figuur achter jouw schermnaam schuilgaat.
Ziet er niet minderjarig uit, tbh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geilen op minderjarige jochies, en dat is nog mod ook.
op minderjarige meisjes is beter natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.
Heb ik het alleen staan doen, sta je daar voor een voetbalstadion vol mensen,
rare modquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tja de gemiddelde homo kent geen grenzenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja uiteraard.quote:
maar ik durf te twijfelen of ik het zo leuk aan elkaar zou pratenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.
Heb ik het alleen staan doen, sta je daar voor een voetbalstadion vol mensen,
Niks mis mee alleen omdat hij homo is zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In jouw verziekte brein misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er niet minderjarig uit, tbh.
Het is wel Haren hè..quote:
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaaktequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pas maar op, mafkees.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In jouw verziekte brein misschien.
haren kan zich maar beter voorbereiden op mijn komst, ben nu aan het indrinken en als het krat leeg is gaan ze wat belevenquote:
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een presentator daar last van heeft.
Nou heb ik geen zin om al je notes door te lezen, maar ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaakte
Kleuterneuker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaakte
Anders, anders, anders zeg ik foei, o zo!quote:
Dat is inderdaad vreemd. Net zo vreemd dat Grootegast ook PvdA is.. In 2010 was dat tenminste nog de enige niet-PvdA in Groningen, en nu won PvdA nipt..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef kiezer het volgende:
[..]
Maar opvallend genoeg wel een PVDA-gemeente (vroeger CDA) en niet direct een VVD-gemeente.
Die ene die met die avatar van dat meisje met die roze haren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou heb ik geen zin om al je notes door te lezen, maar ben wel benieuwd.
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die ene die met die avatar van dat meisje met die roze haren?
Wou jij 'm noten dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doen dus
Misschien wonen er toch nog best wat studenten op kamers daar. Dat tikt wel aan qua stemmen, in zo'n klein dorp..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Net zo vreemd dat Grootegast ook PvdA is.. In 2010 was dat tenminste nog de enige niet-PvdA in Groningen, en nu won PvdA nipt..
Oh oké. Ik vreesde al voor de anus van Gramulanionquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders, anders, anders zeg ik foei, o zo!
volgens zijn twitter werkt hij bij de avro/vara andere omroepquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebben
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doen
haha geniaal als hij ook zou komenquote:
Goh origineel die AfroJack.quote:
Nah, zolderkamermaagden zijn niet m'n ding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh oké. Ik vreesde al voor de anus van Gramulanion
Hehe al die artiesten/BN'ers ook totaal scheit aan verantwoordelijksheid-gevoelquote:
met z'n hele remia-crew incl paris met d'r kut vol knoflooksaus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
haha geniaal als hij ook zou komen
Ach het is wel een bekende vent, dus nog meer publiciteit, alleen maar beter.quote:
15 jarige livestream jongens wel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, zolderkamermaagden zijn niet m'n ding.
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je mee, dan vragen we hun ID kaart.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
15 jarige livestream jongens wel?
OW SHITquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Z'n twitter zegt wat anders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebben
Internationaal zelfs een grote naam, dus duizenden followers over de hele wereldquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ach het is wel een bekende vent, dus nog meer publiciteit, alleen maar beter.
Stoere man hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ben nog niet anaal ontmaagd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je mee, dan vragen we hun ID kaart.
quote:
xDDDquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rutger is er ook, 2 homo's in beeld nu dus
I know.quote:
whahaha die zaten ff verkeerdquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
Solar Race is per ongeluk in project x.
die zullen toch ook denken waar de fuck ben ikquote:
Ze heeft dat wel geroepen. Op Facebookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef kiezer het volgende:
Achterlijk trouwens, die mensen die vinden dat Merthe/d'r ouders alle kosten moeten betalen van schade of politieinzet. Het is niet zo dat zij heeft geroepen dat iedereen moest komen ofzo...
De media zijn veel meer 'schuldig'.
Nee hoor. Slechts vergeten om het evenement privé te maken. Toen ze daar achterkwam is het evenement door haar verwijderd en maakte iemand anders een nieuwe aan. Diegene zou veel meer schuldig zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze heeft dat wel geroepen. Op Facebook
nou idd, ik vind het dus zo sneu dat ik er bijna zelf heen wil vliegen met muziekquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef 16meter het volgende:
in de randstad waren al allang een paar hippies met hun soundsystems gekomen en zou er een dikke illegale uitbarsten
hier staan ze met z'n allen bij een kruispunt wat om zich heen te staren en meer wordt het ook niet
Ja maar als de media er geen aandacht aan had besteed..... Het ligt zeker wel aan de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze heeft dat wel geroepen. Op Facebook
Wie houdt er dan ook een project x in fucking Groningenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef 16meter het volgende:
in de randstad waren al allang een paar hippies met hun soundsystems gekomen en zou er een dikke illegale uitbarsten
hier staan ze met z'n allen bij een kruispunt wat om zich heen te staren en meer wordt het ook niet
Ik vind 16-jarige meisjes anders ook niet kunnen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als er iemand iets roept over de 16 jarige meisjes daar dan is hetmaar gaat het over een jongetje dan zijn ze de brandstapel al aan het opbouwen hoor
Ja en ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie houdt er dan ook een project x in fucking Groningen
Als dit in centrum Amsterdam was georganiseerd had je het leger nodig gehad denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef 16meter het volgende:
vrijwel niks paar 15 jarige pubertjes op een kruising das allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef Doodloper het volgende:
zo daar ben ik weer; is er al gevochten en zulks?
Ik praat pedofilie nooit goed hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als er iemand iets roept over de 16 jarige meisjes daar dan is hetmaar gaat het over een jongetje dan zijn ze de brandstapel al aan het opbouwen hoor
In de stad Groningen had het zo gekund hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie houdt er dan ook een project x in fucking Groningen
lees je eerst eens in in pedofiliequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik praat pedofilie nooit goed hoor.![]()
Hij is zelf nog niet eens zo oud heb ik de indruk, hij ziet jongens zonder baard en denkt dat ze 12 zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lees je eerst eens in in pedofilie
en wie weet is voorschiftje zelf wel 17 ofzo?
Oh, eerder ging het wel ergens over?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die chat gaat echt nergens meer over
Je hebt kennelijk ook geen flauw idee wat pedofilie precies inhoudt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik praat pedofilie nooit goed hoor.![]()
Dan nog is de potentiele toestroom van mensen beperkt door het kleine Groningen. Beter hadden ze dit in de buurt van de Randstad gedaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef kiezer het volgende:
[..]
In de stad Groningen had het zo gekund hoor
43818quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:25 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zie het aantal kijkers niet meer?
Doodsbedreigingen vliegen er echt rondquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, eerder ging het wel ergens over?
Er is een van de chat op straat gaan lopen.quote:
gaat veel te snelquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Project x Haren #7 met Rutger en Ricardo eindbazen
Beter topic
Ze zal niet de eerste zijn die een mega rekening krijgt voor een oproep voor een feest op facebook. Dit is de eerste kennismaking met dit fenomeen in NL, maar in andere landen loopt dit al langer. Overheden pakken dit aan door de mensen die de oproep doen de rekening van oa de politie inzet te laten betalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef kiezer het volgende:
Achterlijk trouwens, die mensen die vinden dat Merthe/d'r ouders alle kosten moeten betalen van schade of politieinzet. Het is niet zo dat zij heeft geroepen dat iedereen moest komen ofzo... (integendeel)
De media zijn veel meer 'schuldig'.
Wat valt er af te leren als er totaal geen opzet in het spel is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is op zich een prima methode, zouden ze vaker moeten doen, dan leren mensen het goed af.
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:30 schreef kiezer het volgende:
Weinig ontwikkelingen helaasof zou de echte storm zo komen?
mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel gaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef kiezer het volgende:
[..]
Jij al op weg om het startsein te geven?
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel ga
die tijd heb ik gehad helaasquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef kiezer het volgende:
[..]
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die tijd heb ik gehad helaas
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveldquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnen
je bent geen pedo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kan een reden zijn dat ik geen beeld krijg?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Het is nu wel leuk geweest.quote:
In Haren allemaal rijkeluiskindjes, daar ligt in de bureaulade's vast wel wat lekkersquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveld
Censuur op fok!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Het is nu wel leuk geweest.
ik ook niet...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.
Truequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch knap, al die uren vollullen terwijl er werkelijk niets gebeurt. Die gast moet wielercommentator worden.
Dan bok je maar op, pedo-beschuldigingen naar mensen uiten is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.
Ja idd, wat is er mis met een 15 jarige jongen dan. 15 jarige meisjes mag ook volgens heel fok. /no homoquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan bok je maar op, pedo-beschuldigingen naar mensen uiten is niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Helft van dit topic is zich nu aan het 'terugtrekken'
Is CNN Sam er ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die homo van Oog TV loopt ook steeds in beeld
Mag gewoon niet, klaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja idd, wat is er mis met een 15 jarige jongen dan. 15 jarige meisjes mag ook volgens heel fok. /no homo
Bestaat die nog dan als groep?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn geruchten dat de partysquad ook gaat komen
Geen 3G?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:39 schreef Saind het volgende:
Nou, ik een anderhalf uur in de trein, kom ik terug, staat de camera godverdomme op de grond. Fijn is dat
Lady Gaga ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Justin Bieber gaat ook komen.
waar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik las net op twitter dat Coldplay ook kompt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn geruchten dat de partysquad ook gaat komen
Alhoewel ik niet denk dat het handig is dat Michael Jackson tussen al die geile 15 jarige boys staat.quote:
Plaatsvervangende schaamte krijg ik daar van.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef One_of_the_few het volgende:
De waar is dat feestje gelul is ook zo MBO breezer niveau.
Nee dus.quote:
Jezelf quoten.twitter:CNN_Sam twitterde op donderdag 20-09-2012 om 11:56:48Als er meer dan 21 mensen naar #projectxharen gaan vind ik dat bijzonder veel. Dat zijn dan ook 21+ bijzonder flauwe mensen #degrapisgemaakt reageer retweet
De vraag is, over wiequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
En wij kijken daar nu naarquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn dus mensen die zijn gekomen om naar de mensen te kijken die zijn gekomen om naar de mensen te kijken.
maar schijnt dus 300 man ME klaar te staan, dan moet je dus zeker 1500 echte hooligans hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:41 schreef Lady-Morgana het volgende:
Als er genoeg mensen zijn, dan moeten ze gewoon allemaal door het hek stormen, muziek aan en feesten maar![]()
Maar het zijn kakkers, dus zal wel niet gebeuren
hehequote:
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA HAAAAREEENquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar schijnt dus 300 man ME klaar te staan, dan moet je dus zeker 1500 echte hooligans hebben
300 ME???quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar schijnt dus 300 man ME klaar te staan, dan moet je dus zeker 1500 echte hooligans hebben
arme kerelsquote:
Met 42.000 plus mensenquote:
het gerucht gaat, wordt ontkent noch bevestigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |