mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel gaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef kiezer het volgende:
[..]
Jij al op weg om het startsein te geven?
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel ga
die tijd heb ik gehad helaasquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef kiezer het volgende:
[..]
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die tijd heb ik gehad helaas
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveldquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnen
je bent geen pedo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kan een reden zijn dat ik geen beeld krijg?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Het is nu wel leuk geweest.quote:
In Haren allemaal rijkeluiskindjes, daar ligt in de bureaulade's vast wel wat lekkersquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveld
Censuur op fok!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Het is nu wel leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |