43818quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:25 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zie het aantal kijkers niet meer?
Doodsbedreigingen vliegen er echt rondquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, eerder ging het wel ergens over?
Er is een van de chat op straat gaan lopen.quote:
gaat veel te snelquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Project x Haren #7 met Rutger en Ricardo eindbazen
Beter topic
Ze zal niet de eerste zijn die een mega rekening krijgt voor een oproep voor een feest op facebook. Dit is de eerste kennismaking met dit fenomeen in NL, maar in andere landen loopt dit al langer. Overheden pakken dit aan door de mensen die de oproep doen de rekening van oa de politie inzet te laten betalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef kiezer het volgende:
Achterlijk trouwens, die mensen die vinden dat Merthe/d'r ouders alle kosten moeten betalen van schade of politieinzet. Het is niet zo dat zij heeft geroepen dat iedereen moest komen ofzo... (integendeel)
De media zijn veel meer 'schuldig'.
zag m ook voorbij komenquote:
Wat valt er af te leren als er totaal geen opzet in het spel is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is op zich een prima methode, zouden ze vaker moeten doen, dan leren mensen het goed af.
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:30 schreef kiezer het volgende:
Weinig ontwikkelingen helaasof zou de echte storm zo komen?
mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel gaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef kiezer het volgende:
[..]
Jij al op weg om het startsein te geven?
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mweh, moet eerst nog paar liter bier in voor ik naar die dooie boel ga
die tijd heb ik gehad helaasquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef kiezer het volgende:
[..]
Beter vul je je tuinkabouter ook even goed met wat snoep...
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die tijd heb ik gehad helaas
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveldquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:33 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dan zou je juist die pubers daar het moeten gunnen
je bent geen pedo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kan een reden zijn dat ik geen beeld krijg?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Het is nu wel leuk geweest.quote:
In Haren allemaal rijkeluiskindjes, daar ligt in de bureaulade's vast wel wat lekkersquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat wel, hoop ook wel op een waar slagveld
Censuur op fok!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar mijn stelling.
Ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Het is nu wel leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |