Jongens, we kunnen rellen!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef sp3c het volgende:
nou ff wat eten halen dan maar
houd het leuk aub
Niet iedereen is zo oud als jij, opa.quote:
daarvoor moet je in Haren zijnquote:
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou echt zeven kleuren stront scheiten als ik live moest presenteren voor 40 duizend man
Geilen op minderjarige jochies, en dat is nog mod ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo oud als jij, opa.
is goedquote:
wat doe jij raar zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, ik vraag me af wat voor respectloos figuur achter jouw schermnaam schuilgaat.
Ziet er niet minderjarig uit, tbh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geilen op minderjarige jochies, en dat is nog mod ook.
op minderjarige meisjes is beter natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.
Heb ik het alleen staan doen, sta je daar voor een voetbalstadion vol mensen,
rare modquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tja de gemiddelde homo kent geen grenzenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja uiteraard.quote:
maar ik durf te twijfelen of ik het zo leuk aan elkaar zou pratenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eens een groot festival aan elkaar staan praten, zou dat met een stel anderen doen, die scheten toen het moest gebeuren ineens bagger en durfden niet.
Heb ik het alleen staan doen, sta je daar voor een voetbalstadion vol mensen,
Niks mis mee alleen omdat hij homo is zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In jouw verziekte brein misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er niet minderjarig uit, tbh.
Het is wel Haren hè..quote:
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaaktequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pas maar op, mafkees.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In jouw verziekte brein misschien.
haren kan zich maar beter voorbereiden op mijn komst, ben nu aan het indrinken en als het krat leeg is gaan ze wat belevenquote:
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een presentator daar last van heeft.
Nou heb ik geen zin om al je notes door te lezen, maar ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaakte
Kleuterneuker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik een ban kreeg toen ik de Fokhuispedo voor kleuterneuker uitmaakte
Anders, anders, anders zeg ik foei, o zo!quote:
Dat is inderdaad vreemd. Net zo vreemd dat Grootegast ook PvdA is.. In 2010 was dat tenminste nog de enige niet-PvdA in Groningen, en nu won PvdA nipt..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef kiezer het volgende:
[..]
Maar opvallend genoeg wel een PVDA-gemeente (vroeger CDA) en niet direct een VVD-gemeente.
Die ene die met die avatar van dat meisje met die roze haren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou heb ik geen zin om al je notes door te lezen, maar ben wel benieuwd.
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die ene die met die avatar van dat meisje met die roze haren?
Wou jij 'm noten dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doen dus
Misschien wonen er toch nog best wat studenten op kamers daar. Dat tikt wel aan qua stemmen, in zo'n klein dorp..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Net zo vreemd dat Grootegast ook PvdA is.. In 2010 was dat tenminste nog de enige niet-PvdA in Groningen, en nu won PvdA nipt..
Oh oké. Ik vreesde al voor de anus van Gramulanionquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders, anders, anders zeg ik foei, o zo!
volgens zijn twitter werkt hij bij de avro/vara andere omroepquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebben
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bans bespreken mag niet dus laten we dat maar niet doen
haha geniaal als hij ook zou komenquote:
Goh origineel die AfroJack.quote:
Nah, zolderkamermaagden zijn niet m'n ding.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh oké. Ik vreesde al voor de anus van Gramulanion
Hehe al die artiesten/BN'ers ook totaal scheit aan verantwoordelijksheid-gevoelquote:
met z'n hele remia-crew incl paris met d'r kut vol knoflooksaus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
haha geniaal als hij ook zou komen
Ach het is wel een bekende vent, dus nog meer publiciteit, alleen maar beter.quote:
15 jarige livestream jongens wel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, zolderkamermaagden zijn niet m'n ding.
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je mee, dan vragen we hun ID kaart.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
15 jarige livestream jongens wel?
OW SHITquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Z'n twitter zegt wat anders.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is geen presentator, gewoon een gozer die ze van straat geplukt hebben
Internationaal zelfs een grote naam, dus duizenden followers over de hele wereldquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ach het is wel een bekende vent, dus nog meer publiciteit, alleen maar beter.
Stoere man hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ben nog niet anaal ontmaagd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je mee, dan vragen we hun ID kaart.
quote:
xDDDquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rutger is er ook, 2 homo's in beeld nu dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |