als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
minstens, en die vent van repliek dienen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
ik zou het aankaarten bij een manager / leidinggevende
Ben je echt zo naief?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
Trollquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijd
Want dit is nog niet awkward, bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Ik weet even niet of ik er wat mee moet doen of maar weg moet lachen
verder gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
minstens, en die vent van repliek dienen.
Ik zeg niet dat ik borstkanker heb, maar het is nu meermalen voorgekomen dat bij het onderwerp hij even 'grappig' wilt voelen zeg maar omdat hij wel een techniek heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenHoe vroeger je erbij bent hoe beter hoor
ja want zoals al gezegd is, dit is het niet? Je kan een speelse opmerking dat hij de laatste persoon is ofzo die daarop mag controleren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
hoezo , dat is toch geen normaal gedrag, of zou jij je schamen om dat aan te geven dat je dat niet normaal vindquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerLekker advies.
Gohquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Iedereen lacht vaak met hem dus.
Een vrouwelijke wel, dat is toch iets minder awkward.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Alsof jij je laat controleren door collega'squote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerLekker advies.
stem toe als jij met je 13cm lange hak in zijn zak mag prikkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
Het is wel verstandig om je door iemand die je vertrouwd/t te laten controleren, ja. Mocht de secretaresse alhier mijn testikelen willen controleren, dan zou ik daar ook in meegaan. Niet alleen vanwege het belang van zo'n check, maar ook omdat je zo iemand eigenlijk niet teleur wilt stellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een beter idee; post een pic van je borsten en dan kijken wij wel of je borstkanker hebt.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens zouden wij je kunnen helpen om te beoordelen of het echt nodig is om je borsten te laten controleren?
Stuur mij eens wat foto's van je borsten via dm?
Dit is wel de beste countertroll, overduidelijk ver boven het niveau van TS maar je zal die gast wel lekker op z'n nummer zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren
Toepasselijke UI ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren.
Ja, ik heb net even een collega apart genomen en gevraagd van hoe of wat... zij zei ook dat ze het wat vervelend vond worden maar er net zo in zat als ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef maily het volgende:
hij vraagt het dus ook weleens aan collega's... vraag daar eens aan hoe zij daarmee omgaan...
you wishquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een beter idee; post een pic van je borsten en dan kijken wij wel of je borstkanker hebt.
Klopt, z'n broer was werkloos en lag op de bank te slapen enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Is hij zijn baan kwijt? Die dikke broer van hem was toch de werkloze?
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even een collega apart genomen en gevraagd van hoe of wat... zij zei ook dat ze het wat vervelend vond worden maar er net zo in zat als ik.
Hij heeft een wat hogere functie zeg maar.
Maar mijn collega en ik gaan nu proberen nog meer te vinden en dan samen aktie ondernemen.
Onwetendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, apart nemen, dat is slim. En naderhand zegt die collega dan zo van;quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Dat durf ik dus niet. Hij is al wat ouder en heeft een hogere functie en ik doe dit als bijbaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
OnwetendeProps voor die man, excuses voor mijn onwetendheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, apart nemen, dat is slim. En naderhand zegt die collega dan zo van;
[ afbeelding ]![]()
Oh zo... Dat is wel een lastige situatie ja. Dan kan ik me voorstellen dat je liever nog wat andere collega's zoekt voordat je actie onderneemt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet. Hij is al wat ouder en heeft een hogere functie en ik doe dit als bijbaan.
Al die mensen die ook willen controleren, bevoel je eigen manboobs maar. Ik zei toch dat ik wel weet hoe ik dat zelf moet controleren.
En aan geweld oid doe ik niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
OnwetendePerverselingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, apart nemen, dat is slim. En naderhand zegt die collega dan zo van;
[ afbeelding ].
Lastig ja, nogal. Leuke baan en verder leuke mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh zo... Dat is wel een lastige situatie ja. Dan kan ik me voorstellen dat je liever nog wat andere collega's zoekt voordat je actie onderneemt.
Dat laatste is niet aan mij gericht toch? Omdat je het onder een citaat van mij zegt.
Zeg: ik vind het vervelend dat je me dit steeds vraagt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet. Hij is al wat ouder en heeft een hogere functie en ik doe dit als bijbaan.
Al die mensen die ook willen controleren, bevoel je eigen manboobs maar. Ik zei toch dat ik wel weet hoe ik dat zelf moet controleren.
En aan geweld oid doe ik niet.
Dat wil ik heel graag maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg: ik vind het vervelend dat je me dit steeds vraagt.
Oh ja dan wil je ook geen problemen met hem krijgen als hij zich beledigd voelt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:38 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Lastig ja, nogal. Leuke baan en verder leuke mensen.
En als jij ook hebt gemeld dat je mij wilt controleren dan geldt dat ook voor jou ja
mag ik jou controlerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:39 schreef rosepetals het volgende:
Zo wat is die man behulpzaam zeg. Zo begaan met je gezondheid ook.
Geen probleem man, leer hier meer over deze inspirerende man;quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:37 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Props voor die man, excuses voor mijn onwetendheid
Op 3:31 vertelt hij over zijn baanquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen probleem man, leer hier meer over deze inspirerende man;
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dat wil ik heel graag maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Godverdomme zeg, met zo'n instelling kom je er welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:40 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dat wil ik heel graag maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ja dat zal enorm indruk maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:41 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon de volgende keer zeggen, als hij met zijn tengels in de buurt van je borsten wil komen, dat je zijn ballen afknipt en naar zijn vrouw opstuurt
Zeker met de krachtige persoonlijkheid van TSquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja dat zal enorm indruk maken.
Hij valt je nu dus niet lastig? Wat is dan het probleem precies?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef GobSmacked- het volgende:
Wat een negativiteit zeg
Ik snap best dat het heel makkelijk klinkt omdat je het zo even leest als een tekstje, maar het ligt wel wat ingewikkelder.
Als ik er nu wat van zeg zelf, kan ik niet meer terug.
Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Straks word hij ontslagen en gaat hij mij lastig vallen.
Onzin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef GobSmacked- het volgende:
Wat een negativiteit zeg
Ik snap best dat het heel makkelijk klinkt omdat je het zo even leest als een tekstje, maar het ligt wel wat ingewikkelder.
Nou enquote:Als ik er nu wat van zeg zelf, kan ik niet meer terug.
Nou enquote:Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Straks word hij ontslagen en gaat hij mij lastig vallen.
Inderdaad. Ik zou gewoon al je collega's iedere dag aan je tieten laten zitten voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenHoe vroeger je erbij bent hoe beter hoor
O.a een keer toen we het over pinkribbon hadden en dat soort akties. Dat is voor hem een mooie kans om dit soort dingen te roepen helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hoe komt dit onderwerp überhaupt ter sprake op de werkvloer? Als ik een bobbeltje zou voelen bij mezelf zou ik dit sowieso niet aankaarten waar mannelijke collega's bij staan, sowieso niet op werk verkondigen. Of komt hij er zelf mee, uit het niets? Waar werk je eigenlijk? Ik had allang bij de manager gestaan, lekker belangrijk of het je bijbaantje is of niet, of dat hij een hogere functie heeft![]()
Echt dikke care, dat hij een andere functie heeft wil niet zeggen dat hij ook beter is qua persoon ofzo.
Oh en helemaal dikke CARE als hij ontslagen zou worden. Heeft 'ie zelf veroorzaakt, niet?
Allemaal doemscenario's. Waarschijnlijk ziet hij het als een grap. Als je hem vertelt dat je het vervelend vindt zal hij vermoedelijk worden wakkergeschud en zijn gedrag aanpassen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:49 schreef GobSmacked- het volgende:
Wat een negativiteit zeg
Als ik er nu wat van zeg zelf, kan ik niet meer terug.
Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Straks word hij ontslagen en gaat hij mij lastig vallen.
Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?quote:
Ik denk eigenlijk dat jij er niets van snapt, hoe oud ben je TS?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:52 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Jij snapt niks van de echte wereld volgens mij. Zit je de hele dag in world of warcraft ofzo?
Ja.quote:Is dit ook iets want onder seksuele intimidatie valt?
Oh ik snap het wel degelijk. Wil niet alles kwijt raken door deze onzin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij er niets van snapt, hoe oud ben je TS?
Ga gewoon naar die manager, wat kan jou het schelen wat er gebeurt? Even serieus? Alsof het chill is als 1 of andere vieze vent dat soort opmerkingen maakt op de werkvloer.
Ja, nog niet gehoord. Doei.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:54 schreef Equites het volgende:
Laat je borsten hier is zien dan. Wij kunnen dat wel bepalen vanaf hier, hebben wij die collega niet voor nodig.
Dit...quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
TS, als je er niets van durft te zeggen omdat hij een hogere functie heeft dan wordt het echt hoog tijd dat je leert voor jezelf op te komen.
Sorry dat ik het zeg, maar je bent een mietje, een voetveeg.
Wil je dat zijn?
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij er niets van snapt, hoe oud ben je TS?
Ga gewoon naar die manager, wat kan jou het schelen wat er gebeurt? Even serieus? Alsof het chill is als 1 of andere vieze vent dat soort opmerkingen maakt op de werkvloer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |