als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
minstens, en die vent van repliek dienen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
ik zou het aankaarten bij een manager / leidinggevende
Ben je echt zo naief?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Ik ga me toch niet laten bevoelen door een collega zomaar?
Hij doet het altijd af als een soort grapje maar heeft het al meerdere keren gevraagd.
Trollquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je er niet gediend bent, zeg dat dan ... dat moeilijke gedoe altijd
Want dit is nog niet awkward, bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Ik weet even niet of ik er wat mee moet doen of maar weg moet lachen
verder gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, maar het is best moeilijk want dan krijg je zo'n rare sfeer en awkward situaties op werk.
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef kovenant het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
minstens, en die vent van repliek dienen.
Ik zeg niet dat ik borstkanker heb, maar het is nu meermalen voorgekomen dat bij het onderwerp hij even 'grappig' wilt voelen zeg maar omdat hij wel een techniek heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet weglachen. Sowieso bizar hoe weinig mensen borstkanker nog serieus nemenHoe vroeger je erbij bent hoe beter hoor
ja want zoals al gezegd is, dit is het niet? Je kan een speelse opmerking dat hij de laatste persoon is ofzo die daarop mag controleren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
hoezo , dat is toch geen normaal gedrag, of zou jij je schamen om dat aan te geven dat je dat niet normaal vindquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerLekker advies.
Gohquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Iedereen lacht vaak met hem dus.
Een vrouwelijke wel, dat is toch iets minder awkward.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Alsof jij je laat controleren door collega'squote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerLekker advies.
stem toe als jij met je 13cm lange hak in zijn zak mag prikkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
Het is wel verstandig om je door iemand die je vertrouwd/t te laten controleren, ja. Mocht de secretaresse alhier mijn testikelen willen controleren, dan zou ik daar ook in meegaan. Niet alleen vanwege het belang van zo'n check, maar ook omdat je zo iemand eigenlijk niet teleur wilt stellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een beter idee; post een pic van je borsten en dan kijken wij wel of je borstkanker hebt.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens zouden wij je kunnen helpen om te beoordelen of het echt nodig is om je borsten te laten controleren?
Stuur mij eens wat foto's van je borsten via dm?
Dit is wel de beste countertroll, overduidelijk ver boven het niveau van TS maar je zal die gast wel lekker op z'n nummer zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren
Toepasselijke UI ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |