Een vrouwelijke wel, dat is toch iets minder awkward.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:06 schreef GobSmacked- het volgende:
Ja dat zeggen jullie wel zo, maar zouden jullie een mannelijke collega aan je ballen willen laten zitten?
Alsof jij je laat controleren door collega'squote:Op vrijdag 21 september 2012 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, laat TS een beetje voor gek staan bij d'r managerLekker advies.
stem toe als jij met je 13cm lange hak in zijn zak mag prikkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
Het is wel verstandig om je door iemand die je vertrouwd/t te laten controleren, ja. Mocht de secretaresse alhier mijn testikelen willen controleren, dan zou ik daar ook in meegaan. Niet alleen vanwege het belang van zo'n check, maar ook omdat je zo iemand eigenlijk niet teleur wilt stellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Alsof jij je laat controleren door collega's
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een beter idee; post een pic van je borsten en dan kijken wij wel of je borstkanker hebt.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens zouden wij je kunnen helpen om te beoordelen of het echt nodig is om je borsten te laten controleren?
Stuur mij eens wat foto's van je borsten via dm?
Dit is wel de beste countertroll, overduidelijk ver boven het niveau van TS maar je zal die gast wel lekker op z'n nummer zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren
Toepasselijke UI ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Of vraag op het moment dat hij het vraagt aan een andere collega of hij even wil voelen. Dat zal hem leren.
Ja, ik heb net even een collega apart genomen en gevraagd van hoe of wat... zij zei ook dat ze het wat vervelend vond worden maar er net zo in zat als ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef maily het volgende:
hij vraagt het dus ook weleens aan collega's... vraag daar eens aan hoe zij daarmee omgaan...
you wishquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een beter idee; post een pic van je borsten en dan kijken wij wel of je borstkanker hebt.
Klopt, z'n broer was werkloos en lag op de bank te slapen enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Is hij zijn baan kwijt? Die dikke broer van hem was toch de werkloze?
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even een collega apart genomen en gevraagd van hoe of wat... zij zei ook dat ze het wat vervelend vond worden maar er net zo in zat als ik.
Hij heeft een wat hogere functie zeg maar.
Maar mijn collega en ik gaan nu proberen nog meer te vinden en dan samen aktie ondernemen.
Onwetendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, apart nemen, dat is slim. En naderhand zegt die collega dan zo van;quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Dat durf ik dus niet. Hij is al wat ouder en heeft een hogere functie en ik doe dit als bijbaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je die collega anders niet even apart nemen en vertellen wat je er van vindt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |