SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me exclusief in de zin van dat geen enkele andere zender in de wereld het zal uitzenden. In Nederland zouden ze namelijk toch geen concurrentie hebben.
Misschien heeft L1 een stream? Al is het de vraag of die in het buitenland toegankelijk is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kan ik het hier (Duitsland) ook zien, maar ik ben bang van niet.
L1 heeft een prima stream op hun site staan. Dat laatste weet ik ook niet. Zou je gewoon uit moeten proberen. Merk je het vanzelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien heeft L1 een stream? Al is het de vraag of die in het buitenland toegankelijk is.
Ik heb L1 op TV dus geen probleem voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
L1 heeft een prima stream op hun site staan. Dat laatste weet ik ook niet. Zou je gewoon uit moeten proberen. Merk je het vanzelf.
Lijkt me wel ja, want bij Circuito Fiesole staat gewoon 348.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Hey, maar wacht even, de dames rijden VERDER naar boven in Fiesole dan de heren?Zal wel een foutje zijn, voor de rest is het overal 348 m....
Doet ie goed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
Garner trouwens de vriendin van Lars van der Haar.
Beide zijn 1.30 ofzo, dus het past wel bij elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doet ie goed.
Btw, wat zit Marianne's haar leukhttp://nos.nl/video/42129(...)p-regenboogtrui.html
1.69 om 1.60 volgens the interwebs, dus dat valt nog wel mee (haar lengte vooral danquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beide zijn 1.30 ofzo, dus het past wel bij elkaar
Zo, grote groep zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
Topfavoriete Lucy Garner wint voor het 2e jaar op rij, in een sprint voor de Noorse Brustad en de Italiaanse Stricker. Coppens 11e.
Had er ook mee te maken dat geen enkele ploeg, tot aan de laatste ronde, de koers echt hard maakte. Heb je wel vaker in dames/junioreskoersen. Dan is het slagveld niet groot nee. Als ze er een ronde eerder aan waren begonnen, had het in talloze groepjes uit elkaar gelegen.quote:
WK 2014 wordt pas leuk !Een klim van 5 km gevolgd door een korte afdaling en dan nog een klim van 1,1 km (a 6%)daarna 4 km afdalen tot de finishquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ziet er leuk uitprocentje of 6 gemiddeld.
Wel nog 10 km naar de meet vanaf Fiesole.
Die eerste klim is wel minder steil, en het rondje is behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
WK 2014 wordt pas leuk !Een klim van 5 km gevolgd door een korte afdaling en dan nog een klim van 1,1 km (a 6%)daarna 4 km afdalen tot de finish.
![]()
[ afbeelding ]
Bij km 5 (castillo templario) zit ook nog een klimmetje trouwensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die eerste klim is wel minder steil, en het rondje is behoorlijk lang.
Maar als we het vorige topic moeten geloven, staat het doorgaan van dit WK op losse schroeven
"Gerrans bijvoorbeeld"quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef TheArt het volgende:
Boogerd wist volgens mij niet eens wie Moser is, zo te horen aan die laffe reactie
quote:A third-year professional, Felline has already raced for at both the Tour de France and Giro d'Italia. Indeed, the irony is that in his first year as a professional in 2010, Felline was ineligible for the under 23 Worlds as he raced at WorldTour level with Footon-Servetto.
Vrij Awkward idd, je zag Gesink en Terpstra ook glimlachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
'Moser is toch allang gestopt?'
Dat zei hij nog net niet...
Wel prima interviewtje, beetje clichematig, maar ja, de vragen waren ook niet altijd inspirerend.
quote:Alejandro Valverde valt flauw
Paniek gisteren in het NH Hotel in Maastricht waar de Spaanse ploeg verblijft. Na de lunch viel Alejandro Valverde zowaar flauw terwijl hij op de lift wachtte om naar zijn kamer te gaan.
De Spaanse bondsdokter snelde toe. Na vijf minuutjes met de benen in de lucht te hebben gehangen, was de Spaanse topfavoriet op dit WK hersteld van zijn appelflauwte. ‘Hij had een brokje voedsel in het verkeerde keelgat', klonk het bij de Spaanse bond. ‘Net iets te snel gegeten na een training van 110km en te veel gebabbeld onder het eten. Waardoor hij in ademnood raakte en een ‘bloeddrukvalletje' had. Niets ernstigs.'
Bruten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Columbiafan het volgende:
Sporza zendt morgen het WK voor beloften tóch uit. Volg de wegrit vanaf 11u op Canvas of met livestream op sporza.be #wkvalkenburg #sporza
Hoorde het net op de VRT. Goed werk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Columbiafan het volgende:
Sporza zendt morgen het WK voor beloften tóch uit. Volg de wegrit vanaf 11u op Canvas of met livestream op sporza.be #wkvalkenburg #sporza
Benieuwd hoe hij morgen in conditie is ...quote:
Ik denk morgenochtend bij de juniorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:10 schreef Syntix het volgende:
Wanneer rijden de helden van Sky ook mee (Froome en Wiggens)?
Of vanmiddag al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk morgenochtend bij de junioren
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk morgenochtend bij de junioren
Ff serieus dames? Ik dacht dat ze vorige week lieten schieten, maar dit weekend zouden meedoen?quote:
Maar je zou toch kunnen nadenken dat morgen bij de profs de enige mogelijkheid is. Nou dan doen ze daar dus mee. En ze rijden vol in dienst van Tiernan-Locke, weet je dat ook weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Ff serieus dames? Ik dacht dat ze vorige week lieten schieten, maar dit weekend zouden meedoen?
Bedankt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar je zou toch kunnen nadenken dat morgen bij de profs de enige mogelijkheid is. Nou dan doen ze daar dus mee. En ze rijden vol in dienst van Tiernan-Locke, weet je dat ook weer.
Hofland, Dumoulin en Wippert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Pedroso het volgende:
Heb me eerlijk gezegd nog niet zo verdiept in de beloftenwedstrijd maar welke Nederlanders doen er naast Daan Olivier en Danny van Poppel mee ? En wat zijn hun kansen ?
https://twitter.com/hendriksmjquote:
Dat klopt niet helemaal. Livebeelden komen van L1 en die zijn overgenomen door Sporza. Het is niet dankzij Sporza dat het überhaupt op tv is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef DeMessias het volgende:
't Zal voor NOS inderdaad steken dat een buitenlandse zender wel de livebeelden koopt.
Die beelden koopt Sporza bij L1.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Livebeelden komen van L1 en die zijn overgenomen door Sporza. Het is niet dankzij Sporza dat het überhaupt op tv is.
Ok, duidelijk. Thanks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef TheArt het volgende:
Ruzie tussen Martijn Hendriks en Karl op twitter
[..]
Hofland, Dumoulin en Wippert.
Wippert duidelijk de pure knecht. Is ook gewoon de rapste van allemaal, maar op dit parcours dus gewoon knecht. Hofland vind ik nummer 1 bij de Nederlanders, zeker op dit parcours. Van Poppel daar achter en Olivier en Dumoulin moeten gewoon meegaan met de aanvallen en hopen dat ze het uithouden.
En volgens mij heeft Karl honger, omdat hij geen voedselpakket heeft gekregen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef DeMessias het volgende:
't Zal voor NOS inderdaad steken dat een buitenlandse zender wel de livebeelden koopt.
Bij Sporza geven ze de Italianen de meeste kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Pedroso het volgende:
Zo te lezen vinden de Belgen zichzelf de grootste favorieten, volgens de renners zelf dan.
Van Hoecke zal wel weer los gaan om het te vieren (ook als ze geen WK worden overigens).
Kleine 60 km.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Hoever is het eigenlijk nog ? Zal morgen ook geen tijdswaarneming zijn, jammer.
Iets minder dan 4 rondjes. Ze zijn nu in rondje 8 van 11.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Hoever is het eigenlijk nog ? Zal morgen ook geen tijdswaarneming zijn, jammer.
Stuyven maakt mijns inziens de grootste kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef DeMessias het volgende:
Welke Belgen maken dan kans? Ik ben niet op de hoogte van beloften.
Als dat Jasper Stuyven is, die ken ik dan wel... Parijs-Roubaix en WK bij de junioren dacht ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stuyven maakt mijns inziens de grootste kans.
Maar goed, de Belgen moet het hebben van de breedte. Er zijn nog wel grotere favorieten te vinden bij de andere landen.
Klopt, is dezelfde. Laatst nog 7e in GP Wallonie bij de profs, maar dit werkt natuurlijk wel wat anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als dat Jasper Stuyven is, die ken ik dan wel... Parijs-Roubaix en WK bij de junioren dacht ik..
Maar doet L1 dan nu inplaats van de NOS de beelden of zouden zij die sowieso verzorgen? Want in dat geval snap ik de hele ophef niet zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die beelden koopt Sporza bij L1.
Heb het ook over de renners zelf. Las gisteren op de Belgische teletekst een stukje met Van Hoecke en nog een renner waarvan ik de naam niet meer weet (Stuyven ?). Volgens hem gaat er een Belg winnen, Van Hoecke was optimistisch maar niet zo uitgesproken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Sporza geven ze de Italianen de meeste kans.
Zal wel even een lijstje geven:quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb het ook over de renners zelf. Las gisteren op de Belgische teletekst een stukje met Van Hoecke en nog een renner waarvan ik de naam niet meer weet (Stuyven ?). Volgens hem gaat er een Belg winnen, Van Hoecke was optimistisch maar niet zo uitgesproken.
Alsnog opmerkelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Wuyts zat er tussen Arvesen en Merckx geen enkele amateur/beloften wereldkampioen die het maakte bij de profs. Dan vergeet hij toch even Ullrich en Corti. En als je Arvesen als geslaagde prof ziet, dan kun je er nog wel een paar noemen.
Hij zal er ongetwijfeld een beetje naast zitten maar een Wereldkampioenschap bij de beloften is nou niet bepaald een garantie om ver te komen later.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Wuyts zat er tussen Arvesen en Merckx geen enkele amateur/beloften wereldkampioen die het maakte bij de profs. Dan vergeet hij toch even Ullrich en Corti. En als je Arvesen als geslaagde prof ziet, dan kun je er nog wel een paar noemen.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 12:00:59Pat McQuaid: Gouverneur van Limburg heeft tijdens diner aangegeven dat Limburg eventueel geinteresseerd is om WK 2014 over te nemen. reageer retweet
Feit is wel dat het merendeel van de toppers bij de beloften renners zijn die er fysiek bovenuit steken tov hun leeftijdsgenoten. Bij sommige is dat omdat ze al volledig "volgroeid" zijn terwijl anderen dat nog niet zijn , bij anderen is dat omdat ze al bij de beloften aan het verboden potje zaten natuurlijk ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zal er ongetwijfeld een beetje naast zitten maar een Wereldkampioenschap bij de beloften is nou niet bepaald een garantie om ver te komen later.
Sterker nog, het merendeel is in de vergetelheid geraakt of worden later anonieme renners.
Vaak zijn het ook gewoon renners die vroeger hun fysieke top bereiken dan leeftijdsgenoten. Scandinaviërs doen het altijd veel beter in de jeugd dan bij de profs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij zal er ongetwijfeld een beetje naast zitten maar een Wereldkampioenschap bij de beloften is nou niet bepaald een garantie om ver te komen later.
Sterker nog, het merendeel is in de vergetelheid geraakt of worden later anonieme renners.
Die Vannieuwkerke laat zich nu echt kennen...wat een zelfingenomen kwal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef TheArt het volgende:
Ruzie tussen Martijn Hendriks en Karl op twitter
Evenals die Hendriks. Zijn beiden zieltjes met een opgeblazen ego.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Vannieuwkerke laat zich nu echt kennen...wat een zelfingenomen kwal.
Sinds men het beloften noemt, is 't toch een stuk beter geworden. Toen het nog amateurs waren, had je natuurlijk altijd hopen vage oostblokkers die met de titels gingen lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat moet hij maar z'n eigen eten mee nemen. Die volksmenner verwacht blijkbaar dat hij, op kosten van de organisatie, zich vol kan vreten en lam zuipen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Karl honger, omdat hij geen voedselpakket heeft gekregen.
Hij heeft wel een beetje gelijk dat het vreemd is dat het van L1 moet komen dat er nu uitzending is van de beloftenwedstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Vannieuwkerke laat zich nu echt kennen...wat een zelfingenomen kwal.
De NOS zendt principieel geen jeugdwedstrijden uit. Dan doen ze bij geen enkele sport.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk dat het vreemd is dat het van L1 moet komen dat er nu uitzending is van de beloftenwedstrijd.
Er is natuurlijk nog wel een verschil tussen uitzenden en opnames maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS zendt principieel geen jeugdwedstrijden uit. Dan doen ze bij geen enkele sport.
Dat moeten ze zelf weten. Het is alleen vreemd dat ze de registratie niet doen, omdat dat de afgelopen tijd door elk organiserend land werd gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS zendt principieel geen jeugdwedstrijden uit. Dan doen ze bij geen enkele sport.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf weten. Het is alleen vreemd dat ze de registratie niet doen, omdat dat de afgelopen tijd door elk organiserend land werd gedaan.
Wat ik er nu van lees worden de opnames wel door de NOS gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog wel een verschil tussen uitzenden en opnames maken.
Heeft de UCI natuurlijk ook enorm gefaald. Ze hebben dus een contract waarbij dus niet in staat dat de head broadcaster verplicht is om voor beelden van alle koersen te zorgen. Dat de NOS dat ook nog gaat doen ook, verbaast me niets, maar bevestigd alleen mijn beeld van de NOS.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf weten. Het is alleen vreemd dat ze de registratie niet doen, omdat dat de afgelopen tijd door elk organiserend land werd gedaan.
Losse beelden, het gaat om beelden om een live-uitzending te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Wat ik er nu van lees worden de opnames wel door de NOS gemaakt.
2,5x16,5 ongeveer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat meer indicaties over hoe ver het nog is, zou toch wel mogen.
Felline was zelf idd mee net in dat groepje, Chaves ook trouwens.quote:
Het lijkt me nu weer Felline in 2e positiequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
2,5x16,5 ongeveer.
[..]
Felline was zelf idd mee net in dat groepje, Chaves ook trouwens.
Ongelooflijk dat ie de Giro en de Tour al heeft uitgeredenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Felline, dat zou pas een waardeloze wereldkampioen zijn.
Wegens in de verste verte geen belofte dus, niet omdat het een prutser is.
Tour heeft hij niet uitgereden. Desalniettemin heeft hij ook al in zowat alle klassiekers meegedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ie de Giro en de Tour al heeft uitgereden
Op zijn 19e al 10e in de E3 (na volgens mij de hele dag in de aanval te hebben gereden)quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tour heeft hij niet uitgereden. Desalniettemin heeft hij ook al in zowat alle klassiekers meegedaan.
Dat is in andere sporten toch ook zo? Niels Albert die Europees Kampioen bij de beloften werd, terwijl hij al profwedstrijden won.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
2010 reed ie ongelooflijk ja, Circuit de Lorraine ook gewonnen meen ik? Twee ritten gewonnen meen ik mij te herinnerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Op zijn 19e al 10e in de E3 (na volgens mij de hele dag in de aanval te hebben gereden)
Klopt en vlak daarvoor ook nog erg sterk in Romandiequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
2010 reed ie ongelooflijk ja, Circuit de Lorraine ook gewonnen meen ik? Twee ritten gewonnen meen ik mij te herinneren
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom lijkt mij de eerste optie ook de beste.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...
Dat zij De Cauwer inderdaad ook al, klopt ook wel natuurlijk wat je zegtquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...
Heeft ermee te maken dat ze nooit een ronde lang echt vol doortrekken. Daarvoor komen ze hier mannen te kort. Bij de profs kan de koers veel harder worden gemaakt door een paar knechten die zich in een paar ronden gewoon helemaal doodrijden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt moeilijk weg te komen op dit parcours. Hoop niet dat dat morgen ook zo is want dan wordt het tot de laatste ronde niet zo spannend.
Al die vals platte uitlopers met tegenwind nodigen niet uit tot aanvallen. Tenzij je vol gaat en alles of niets speelt, maar dat doe je pas in de slotronde, want langer hou je dat niet vol. Tenzij het een groepje is, maar dat moet dan weer de juiste samenstelling hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt moeilijk weg te komen op dit parcours. Hoop niet dat dat morgen ook zo is want dan wordt het tot de laatste ronde niet zo spannend.
Verschil is nu weer wat kleiner.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Hebben nu wel een leuk gaatje. Ze zullen erachter flink uit de pijp moeten komen om het verschil niet te groot te laten worden.
Zitten op de 2e rij van het peloton. Is goed zo. Alles op het eindschot van Hofland en Van Poppel nu. Vol de Cauberg opknallen en dan hopen dat je de sprint kan winnen.quote:
Omdat er anders maar een handvol uitrijden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef danos het volgende:
Waarom is de vrouwenwedstrijd maar weer een miezerige 129km.....
Als ze daar 180 kilometer van maken, dan komen er maar een stuk of 15 aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef danos het volgende:
Omdat ze na de race het huishouden nog moeten doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef danos het volgende:
Dan hoeven we er niet te lang naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef danos het volgende:
Er is er maar één Spanjaard in koers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef Pedroso het volgende:
Spanjaarden zijn nooit zo goed bij de beloften zeker ?
Die pieken later blijkbaar.
Het is nu ook de laatste ronde.quote:
Hij heeft het zelf al 5x geprobeerd. Waarom snap ik ook niet echt. Tuurlijk is hij gebaat bij een harde koers, maar om dat zelf te forceren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nu ook de laatste ronde.
Die moeten dan ook knechten. Wippert zakt er bij de eerste versnelling doorheen. Rijdt de hele dag al in de kop van het peloton.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin en Wippert nog voorin voor Nederland volgens mij.
Zal wel dringen en duwen worden dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef baggerbaas het volgende:
Met een peloton van 70 man naar de Cauberg
Precies op tijd zou ik willen zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk ? Mooi op tijd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Zelva het volgende:
Finish had gewoon op de Cauberg moeten liggen.
Beloftenkoers is totaal geen maatstaf. Ze wilden absoluut niet doorkoersen en daarom bleven er zoveel bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:21 schreef Panthera. het volgende:
Parcours dus wel moeilijk, maar door de stukken die volledig in het nadeel zijn van het individu niet geschikt voor attactrieve koers? We zien het ook al tijden bij de AGR.
Ik kende Coquard vooral als sterke baanwielrenner. Ik wist niet dat ie ook op zo'n terrein uit de voeten kon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer voor de Fransman, duidelijk de snelste.
Was ook totaal geen plan bij Nederland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
Jemig wat zat Hofland ruk geplaatst. Moest nog overal tussendoor slingeren.
Nou Olivier reed op het einde het gat dicht op die kopgroep van 5, maar daarna kwamen ze van alle kanten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was ook totaal geen plan bij Nederland.
6x is scheepsrecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Vos moet het dan maar voor NL doen.
Ik bedoel over de gehele koers gezien. Eerst sprinters opofferen om de koers hard te maken en dan toch een sprint willen en je puncher daar weer voor opofferen. Ja, dan heb je op het eind niks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou Olivier reed op het einde het gat dicht op die kopgroep van 5, maar daarna kwamen ze van alle kanten.
Kazak was van de 3de eerste nog het beste geplaatst.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Leatherface het volgende:
Die Kazak en vooral Coquard kwamen toch wel van ver hoor.
Ja, dat wel, maar toch moest hij nog aardig wat terrein goedmaken als ik die helikopterbeelden zo zag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kazak was van de 3de eerste nog het beste geplaatst.
http://sport.fok.nl/poll/(...)p-de-weg-winnen.htmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes
Veel valt of staat met zijn vorm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes, maar met dit parcours gaat hij er normaal toch erg dicht bij zijn?
Kan hoog eindigen, maar ik denk ook dat die niet in topvorm is en dat zijn sprint na 260 kilometer niet meer zo scherp is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes, maar met dit parcours gaat hij er normaal toch erg dicht bij zijn?
Mwah, dat laatste is afwachten. In Milaan-San Remo was ie dit jaar nog aardig scherp, maar dat is toch een ander parcours en zijn vorm is nu wellicht ook anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan hoog eindigen, maar ik denk ook dat die niet in topvorm is en dat zijn sprint na 260 kilometer niet meer zo scherp is.
Als ze voor van Asbroeck hadden gereden hadden ze de deur waarschijnlijk niet dicht kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of die Belgen niet meer hadden kunnen bereiken als ze allemaal voor Van Asbroeck had gereden (en de deur hadden dichtgehouden voor die Kazak).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Wippert ging lang mee voor een ereplaats. Als ie niet zoveel had gegeven onderweg had ie best wel kans gemaakt op een podiumplaats.
Maar hoezo je puncher ervoor opofferen? Denk niet dat Dumoulin onder de noemer punchers valt. Ze hadden vast een plan op voorhand, maar in de koers bleek het dat het voor geen meter uit elkaar gereden kon worden. Dat ze Wippert opofferden, begreep ik volledig, maar dat het dan zo uitkomt dat hij uiteindelijk nog de beste man wordt, hadden ze op voorhand ook niet kunnen denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik bedoel over de gehele koers gezien. Eerst sprinters opofferen om de koers hard te maken en dan toch een sprint willen en je puncher daar weer voor opofferen. Ja, dan heb je op het eind niks.
Inderdaad, ander parcours. In de Ronde van Vlaanderen werd hij er uitgesprint door iemand als Van Avermaet en zo gaan er morgen nog een hoop tussen zitten als 't een even grote groep is als vandaag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste is afwachten. In Milaan-San Remo was ie dit jaar nog aardig scherp, maar dat is toch een ander parcours en zijn vorm is nu wellicht ook anders.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef Felagund het volgende:
Zou mooi zijn als Freire morgen weer een keer wereldkampioen wordt.
Heeft gezegd dat hij ook als wereldkampioen zeker gaat stoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]Moet die weer een jaar door.
Ik geloof niets meer van wat Freire zegt over zijn pensionering.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat hij ook als wereldkampioen zeker gaat stoppen.
Pooley zat helemaal voorin volgens mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Felagund het volgende:
Duitsland zwaar getroffen, Arndt, Teutenberg en Kupfernagel op achterstand. Van Vleuten in datzelfde groepje, net als Pooley.
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:26 schreef Drebbelman het volgende:
Het goede nieuws: Gesink lag er niet bij
twitter:PMartens83 twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 15:32:28just heard on the NOS that Claudia Haeussler is the sister of Heinrich Haussler...haha good joke.....aaah,uhm, you mean that serious...arrgh reageer retweet
Guderzo en Cauz zaten maar op 25 seconden, dus die komen denk ik nog wel terug.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef TheArt het volgende:
Italiaanse ploeg uitgedund tot 6 vrouwen. Weg met Guderzo en Cauz.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PMartens83 twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 15:32:28just heard on the NOS that Claudia Haeussler is the sister of Heinrich Haussler...haha good joke.....aaah,uhm, you mean that serious...arrgh reageer retweet
Cauz is zelfs daaruit gelost en Guderzo heeft al genoeg krachten verspeeld hiermee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Guderzo en Cauz zaten maar op 25 seconden, dus die komen denk ik nog wel terug.
Dank maar ik had het inmiddels al teruggezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.yfrog.com/0rokmmrtriksnyuefxshhuocz
Zeiden ze op de belg ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:33 schreef Pino112 het volgende:
Gebruikt van Vliet ze nu ook al?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Van der Breggen wist het, de matrixborden
Nee want Lammerts is de bondscoachquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruikt van Vliet ze nu ook al?
Lijkt me niet dat zijn plan alleen voor de mannen was?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruikt van Vliet ze nu ook al?
Oh zit daar verschil in?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee want Lammerts is de bondscoach
Van Vliet is alleen bondscoach van de mannen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zit daar verschil in?
Wist niet dat mannen en vrouwen andere bondscoach hebben.
Denk dat Ratto er eerder af is straks dan Van der Breggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef Zelva het volgende:
Italianen willen misschien Van der Breggen eraf hebben.
Oké, thnx!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Vliet is alleen bondscoach van de mannen.
Lammerts van de vrouwen en Vierhouten van de beloften en junioren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |