Nou Olivier reed op het einde het gat dicht op die kopgroep van 5, maar daarna kwamen ze van alle kanten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was ook totaal geen plan bij Nederland.
6x is scheepsrecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Vos moet het dan maar voor NL doen.
Ik bedoel over de gehele koers gezien. Eerst sprinters opofferen om de koers hard te maken en dan toch een sprint willen en je puncher daar weer voor opofferen. Ja, dan heb je op het eind niks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou Olivier reed op het einde het gat dicht op die kopgroep van 5, maar daarna kwamen ze van alle kanten.
Kazak was van de 3de eerste nog het beste geplaatst.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Leatherface het volgende:
Die Kazak en vooral Coquard kwamen toch wel van ver hoor.
Ja, dat wel, maar toch moest hij nog aardig wat terrein goedmaken als ik die helikopterbeelden zo zag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kazak was van de 3de eerste nog het beste geplaatst.
http://sport.fok.nl/poll/(...)p-de-weg-winnen.htmlquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes
Veel valt of staat met zijn vorm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes, maar met dit parcours gaat hij er normaal toch erg dicht bij zijn?
Kan hoog eindigen, maar ik denk ook dat die niet in topvorm is en dat zijn sprint na 260 kilometer niet meer zo scherp is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Sagan niet vaak opduiken in de favorietenlijstjes, maar met dit parcours gaat hij er normaal toch erg dicht bij zijn?
Mwah, dat laatste is afwachten. In Milaan-San Remo was ie dit jaar nog aardig scherp, maar dat is toch een ander parcours en zijn vorm is nu wellicht ook anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan hoog eindigen, maar ik denk ook dat die niet in topvorm is en dat zijn sprint na 260 kilometer niet meer zo scherp is.
Als ze voor van Asbroeck hadden gereden hadden ze de deur waarschijnlijk niet dicht kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of die Belgen niet meer hadden kunnen bereiken als ze allemaal voor Van Asbroeck had gereden (en de deur hadden dichtgehouden voor die Kazak).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Wippert ging lang mee voor een ereplaats. Als ie niet zoveel had gegeven onderweg had ie best wel kans gemaakt op een podiumplaats.
Maar hoezo je puncher ervoor opofferen? Denk niet dat Dumoulin onder de noemer punchers valt. Ze hadden vast een plan op voorhand, maar in de koers bleek het dat het voor geen meter uit elkaar gereden kon worden. Dat ze Wippert opofferden, begreep ik volledig, maar dat het dan zo uitkomt dat hij uiteindelijk nog de beste man wordt, hadden ze op voorhand ook niet kunnen denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik bedoel over de gehele koers gezien. Eerst sprinters opofferen om de koers hard te maken en dan toch een sprint willen en je puncher daar weer voor opofferen. Ja, dan heb je op het eind niks.
Inderdaad, ander parcours. In de Ronde van Vlaanderen werd hij er uitgesprint door iemand als Van Avermaet en zo gaan er morgen nog een hoop tussen zitten als 't een even grote groep is als vandaag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste is afwachten. In Milaan-San Remo was ie dit jaar nog aardig scherp, maar dat is toch een ander parcours en zijn vorm is nu wellicht ook anders.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef Felagund het volgende:
Zou mooi zijn als Freire morgen weer een keer wereldkampioen wordt.
Heeft gezegd dat hij ook als wereldkampioen zeker gaat stoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]Moet die weer een jaar door.
Ik geloof niets meer van wat Freire zegt over zijn pensionering.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft gezegd dat hij ook als wereldkampioen zeker gaat stoppen.
Pooley zat helemaal voorin volgens mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Felagund het volgende:
Duitsland zwaar getroffen, Arndt, Teutenberg en Kupfernagel op achterstand. Van Vleuten in datzelfde groepje, net als Pooley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |