Die moeten dan ook knechten. Wippert zakt er bij de eerste versnelling doorheen. Rijdt de hele dag al in de kop van het peloton.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin en Wippert nog voorin voor Nederland volgens mij.
Zal wel dringen en duwen worden dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef baggerbaas het volgende:
Met een peloton van 70 man naar de Cauberg
Precies op tijd zou ik willen zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk ? Mooi op tijd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Zelva het volgende:
Finish had gewoon op de Cauberg moeten liggen.
Beloftenkoers is totaal geen maatstaf. Ze wilden absoluut niet doorkoersen en daarom bleven er zoveel bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:21 schreef Panthera. het volgende:
Parcours dus wel moeilijk, maar door de stukken die volledig in het nadeel zijn van het individu niet geschikt voor attactrieve koers? We zien het ook al tijden bij de AGR.
Ik kende Coquard vooral als sterke baanwielrenner. Ik wist niet dat ie ook op zo'n terrein uit de voeten kon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer voor de Fransman, duidelijk de snelste.
Was ook totaal geen plan bij Nederland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef TheArt het volgende:
Jemig wat zat Hofland ruk geplaatst. Moest nog overal tussendoor slingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |