Ongelooflijk dat ie de Giro en de Tour al heeft uitgeredenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Felline, dat zou pas een waardeloze wereldkampioen zijn.
Wegens in de verste verte geen belofte dus, niet omdat het een prutser is.
Tour heeft hij niet uitgereden. Desalniettemin heeft hij ook al in zowat alle klassiekers meegedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ie de Giro en de Tour al heeft uitgereden
Op zijn 19e al 10e in de E3 (na volgens mij de hele dag in de aanval te hebben gereden)quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tour heeft hij niet uitgereden. Desalniettemin heeft hij ook al in zowat alle klassiekers meegedaan.
Dat is in andere sporten toch ook zo? Niels Albert die Europees Kampioen bij de beloften werd, terwijl hij al profwedstrijden won.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
2010 reed ie ongelooflijk ja, Circuit de Lorraine ook gewonnen meen ik? Twee ritten gewonnen meen ik mij te herinnerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Op zijn 19e al 10e in de E3 (na volgens mij de hele dag in de aanval te hebben gereden)
Klopt en vlak daarvoor ook nog erg sterk in Romandiequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
2010 reed ie ongelooflijk ja, Circuit de Lorraine ook gewonnen meen ik? Twee ritten gewonnen meen ik mij te herinneren
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom lijkt mij de eerste optie ook de beste.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...
Dat zij De Cauwer inderdaad ook al, klopt ook wel natuurlijk wat je zegtquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom? Eigenlijk zouden ze ofwel dit WK moeten volledig openstellen voor alle renners jonger dan 23 ofwel enkel voor renners die nog géén prof zijn. Maar bij dit laatste zit je nog met het 'probleem' dat je dan de beste renners van een leeftijdscategorie uitschakelt omdat die dan wél al bij de profs rijden ...
Heeft ermee te maken dat ze nooit een ronde lang echt vol doortrekken. Daarvoor komen ze hier mannen te kort. Bij de profs kan de koers veel harder worden gemaakt door een paar knechten die zich in een paar ronden gewoon helemaal doodrijden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt moeilijk weg te komen op dit parcours. Hoop niet dat dat morgen ook zo is want dan wordt het tot de laatste ronde niet zo spannend.
Al die vals platte uitlopers met tegenwind nodigen niet uit tot aanvallen. Tenzij je vol gaat en alles of niets speelt, maar dat doe je pas in de slotronde, want langer hou je dat niet vol. Tenzij het een groepje is, maar dat moet dan weer de juiste samenstelling hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt moeilijk weg te komen op dit parcours. Hoop niet dat dat morgen ook zo is want dan wordt het tot de laatste ronde niet zo spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |