Hofland, Dumoulin en Wippert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:37 schreef Pedroso het volgende:
Heb me eerlijk gezegd nog niet zo verdiept in de beloftenwedstrijd maar welke Nederlanders doen er naast Daan Olivier en Danny van Poppel mee ? En wat zijn hun kansen ?
https://twitter.com/hendriksmjquote:
Dat klopt niet helemaal. Livebeelden komen van L1 en die zijn overgenomen door Sporza. Het is niet dankzij Sporza dat het überhaupt op tv is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef DeMessias het volgende:
't Zal voor NOS inderdaad steken dat een buitenlandse zender wel de livebeelden koopt.
Die beelden koopt Sporza bij L1.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Livebeelden komen van L1 en die zijn overgenomen door Sporza. Het is niet dankzij Sporza dat het überhaupt op tv is.
Ok, duidelijk. Thanks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:39 schreef TheArt het volgende:
Ruzie tussen Martijn Hendriks en Karl op twitter
[..]
Hofland, Dumoulin en Wippert.
Wippert duidelijk de pure knecht. Is ook gewoon de rapste van allemaal, maar op dit parcours dus gewoon knecht. Hofland vind ik nummer 1 bij de Nederlanders, zeker op dit parcours. Van Poppel daar achter en Olivier en Dumoulin moeten gewoon meegaan met de aanvallen en hopen dat ze het uithouden.
En volgens mij heeft Karl honger, omdat hij geen voedselpakket heeft gekregen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef DeMessias het volgende:
't Zal voor NOS inderdaad steken dat een buitenlandse zender wel de livebeelden koopt.
Bij Sporza geven ze de Italianen de meeste kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:55 schreef Pedroso het volgende:
Zo te lezen vinden de Belgen zichzelf de grootste favorieten, volgens de renners zelf dan.
Van Hoecke zal wel weer los gaan om het te vieren (ook als ze geen WK worden overigens).
Kleine 60 km.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Hoever is het eigenlijk nog ? Zal morgen ook geen tijdswaarneming zijn, jammer.
Iets minder dan 4 rondjes. Ze zijn nu in rondje 8 van 11.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Pedroso het volgende:
Hoever is het eigenlijk nog ? Zal morgen ook geen tijdswaarneming zijn, jammer.
Stuyven maakt mijns inziens de grootste kans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:56 schreef DeMessias het volgende:
Welke Belgen maken dan kans? Ik ben niet op de hoogte van beloften.
Als dat Jasper Stuyven is, die ken ik dan wel... Parijs-Roubaix en WK bij de junioren dacht ik..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stuyven maakt mijns inziens de grootste kans.
Maar goed, de Belgen moet het hebben van de breedte. Er zijn nog wel grotere favorieten te vinden bij de andere landen.
Klopt, is dezelfde. Laatst nog 7e in GP Wallonie bij de profs, maar dit werkt natuurlijk wel wat anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als dat Jasper Stuyven is, die ken ik dan wel... Parijs-Roubaix en WK bij de junioren dacht ik..
Maar doet L1 dan nu inplaats van de NOS de beelden of zouden zij die sowieso verzorgen? Want in dat geval snap ik de hele ophef niet zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:48 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die beelden koopt Sporza bij L1.
Heb het ook over de renners zelf. Las gisteren op de Belgische teletekst een stukje met Van Hoecke en nog een renner waarvan ik de naam niet meer weet (Stuyven ?). Volgens hem gaat er een Belg winnen, Van Hoecke was optimistisch maar niet zo uitgesproken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Sporza geven ze de Italianen de meeste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |