ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
? - (mag iedereen zijn want voegt toch niets toe.
Mertens op 10 wordt denk ik overlopen, Wijnaldum naast v. Bommel is wel goed aangezien je dan een loper hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Willems is geblesseerd en niemand anders kan daar spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen. Maarja het is lastig wat wel..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen.
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.quote:
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.
Toivonen voegt buiten zijn scorend vermogen echt helemaal niets toe. Ik heb er tot nu toe verder echt nog niks in gezien.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
Dat is blijkbaar in Nederland verboden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..
Of kopgoals bij de eerste paal, ik blijf een spits in hem zien eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
dat zou inderdaad kunnen. Maar dan kan je eigenlijk weer beter met de punt naar achteren spelen op t middenveld. En dat moet PSV met deze selectie absoluut niet doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
in 1 keer goed geradenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat PSV zondag spelen op het middenveld?
Strootman - Toivonen - Wijnaldum?
Nee precies omdat ze totaal geen creatieve middenvelders hebben om een half-rol te vervullen op het middenveld. PSV heeft kwalitatief 4 aanvallers en 2 middenvelders. 4-4-2 is dus de oplossing en wel zo:quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat zou inderdaad kunnen. Maar dan kan je eigenlijk weer beter met de punt naar achteren spelen op t middenveld. En dat moet PSV met deze selectie absoluut niet doen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
Het had ook dit kunnen zijn:quote:
Was is passepartouts?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat je voor de 3 groepsfase wedstrijden van CL/EL elke thuiswedstrijd op 't zelfde stoeltje zitquote:
Strootman-Toivonen-Manolevquote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het had ook dit kunnen zijn:
Strootman - Wijnaldum/Toivonen - Hutchinson.
Maar Dick wil Manolevje niet uit de kast halen hé
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je voor de 3 groepsfase wedstrijden van CL/EL elke thuiswedstrijd op 't zelfde stoeltje zit
Oh oke. Bedankt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Set van kaarten voor alle EL (of CL) thuis wedstrijden.
tja, Napoli is wel een leuke wedstrijd. Jammer dat de wedstrijden om 21:00 uur gespeeld worden, anders was ik wel gegaan. Nu gaat het niet lukken om de laatste trein terug te nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
dus je kan als PSV CL speelt ook niet gaan? Of kan het dan ineens wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tja, Napoli is wel een leuke wedstrijd. Jammer dat de wedstrijden om 21:00 uur gespeeld worden, anders was ik wel gegaan. Nu gaat het niet lukken om de laatste trein terug te nemen.
Geen idee. Is alweer een paar jaar geleden he. Wellicht meerijden met wat mensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dus je kan als PSV CL speelt ook niet gaan? Of kan het dan ineens wel?
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee. Is alweer een paar jaar geleden he. Wellicht meerijden met wat mensen.
Engelaarquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman-Toivonen-Manolev
Strootman-Toivonen-Engelaar
Strootman-Toivonen-Ritzmaier
Strootman-Toivonen-Van Ooijen
Kan allemaal, maar zal denk ik gewoon Wijnaldum worden.
In mijn omgeving ken ik niemand die naar die wedstrijden gaat nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?
Inderdaad. Napoli thuis is het enige aantrekkelijk affiche. En zodra je leuke tegenstanders tegen komt word je weer kei- en keihard met je neus op de feiten gedrukt en vlieg je eruit...zucht..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]frikandel..
De supporters gaan gewoon niet zoveel geld betalen voor die schijtwedstrijden.
Ik heb gelukkig wat dierbare familieleden om loopafstand van het stadion af wonenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?
beetje successupporters dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In mijn omgeving ken ik niemand die naar die wedstrijden gaat nee.
Dat vond ik dus ook erg raar..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had Advocaat trouwens wel wat slimmer ingeschat.
Haalt nu zijn keeper eruit en zet een aantoonbaar zwakkere speler er in.
Terwijl de echte falers keer op keer mogen lijven aanploeteren.
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dick Advocaat heeft altijd onbegrijpelijke keuzes, als die goed uitpakken is het een toptrainer en zo niet dat is hij aan faalhaas. Over het algemeen vind ik Dick nu niet de juiste man bij PSV.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Buiten dat is Waterman gewoon een onzekere grabbelaar met geen exceptionele kwaliteiten. Tyton is dan misschien wat onzeker, die heeft tenminste nog een katachtige reflex zo nu en dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.
of ze hebben echt geen vertrouwen in hem (zijn medespelers) en dus heeft Advocaat geen controle over de groep.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.
Ze hadden Tyton in principe vorig seizoen al gekocht meen ik. Het was financieel beter voor Roda om de huursom als transfersom te ontvangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
of ze hebben echt geen vertrouwen in hem (zijn medespelers) en dus heeft Advocaat geen controle over de groep.
Beide gevallen zijn niet heel erg goed voor de club. Zou ook een blunder zijn, aangezien je Tyton niet had hoeven kopen als je Zoet gewoon niet had verhuurd dit jaar.
Maar waarom zouden ze geen vertrouwen hebben in Tyton en wel in Issakson of niet in opstand komen bij Issakson? Die 10x erger was..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
of ze hebben echt geen vertrouwen in hem (zijn medespelers) en dus heeft Advocaat geen controle over de groep.
Beide gevallen zijn niet heel erg goed voor de club. Zou ook een blunder zijn, aangezien je Tyton niet had hoeven kopen als je Zoet gewoon niet had verhuurd dit jaar.
Jep.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden Tyton in principe vorig seizoen al gekocht meen ik. Het was financieel beter voor Roda om de huursom als transfersom te ontvangen.
daar staat me ook wel iets van bij trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden Tyton in principe vorig seizoen al gekocht meen ik. Het was financieel beter voor Roda om de huursom als transfersom te ontvangen.
Ben geen twente fan.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij als Twente fan moet weten dat je individueel nog zo goed kunt zijn, als je niet in het team past of geen team hebt, heb je er niks aan
wat er is misgegaan? De aanstelling van Brands, dat is er misgegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien, maar wat is er precies misgegaan? Er zouden misschien koppen rollen, had Advocaat een rare opstelling oid?
Rutten was er al voor Brands dus het ging daarvoor al misquote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat er is misgegaan? De aanstelling van Brands, dat is er misgegaan.
Keeper heeft hij vervangen, de verdediging is heel slecht en verder speelde het hele team zeer slecht, Willems raakte ook nog eens geblesseerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien, maar wat is er precies misgegaan? Er zouden misschien koppen rollen, had Advocaat een rare opstelling oid?
Waterman op goal, Derijck erin ipv Bouma (die in Eindhoven was, waarom geen idee..).quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat er is misgegaan? De aanstelling van Brands, dat is er misgegaan.
maar PSV laat nu vooral zien dat het niet echt de schuld van Rutten was.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten was er al voor Brands dus het ging daarvoor al mis
Precies hetzelfde als de vorige wedstrijden en vorig seizoen. 0,0 creativiteit. Geen kansen gecreëerd, middenveld wat niks toevoegt, dramatische verdediging. 3 lopers in de aanval. Je kent het wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waterman?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waterman op goal, Derijck erin ipv Bouma (die in Eindhoven was, waarom geen idee..).
Derijck die weer een blunder had waardoor de 1-0 uit kwam..
Voorin 2 kansjes gehad..
Het was om te janken, wees blij dat je niet gekeken hebt.
bouma was licht geblesseerd dacht ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waterman op goal, Derijck erin ipv Bouma (die in Eindhoven was, waarom geen idee..).
Derijck die weer een blunder had waardoor de 1-0 uit kwam..
Voorin 2 kansjes gehad..
Het was om te janken, wees blij dat je niet gekeken hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bouma was licht geblesseerd dacht ik.
Ja klopt, het is onduidelijk of hij Feyenoord haalt geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
bouma was licht geblesseerd dacht ik.
Ja blijkbaar is Tyton onzeker en laat hij niet genoeg zien (volgens Advocaat) en gerucht gaat dat de spelers(verdedigers) geen vertrouwen hebben in Tyton.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterman?Tyton was de enige tegen Utrecht die het verschil maakte.. Wat een belachelijke keuze zeg.
Sorry, maar ik vind dit echt bespottelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is Tyton onzeker en laat hij niet genoeg zien (volgens Advocaat) en gerucht gaat dat de spelers(verdedigers) geen vertrouwen hebben in Tyton.
Waterman keepte ook slecht, maar vanavond was het hele team waardeloos. Dnjepr is echt een heel matig team, normaal hadden ze dit altijd moeten en kunnen winnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waterman?Tyton was de enige tegen Utrecht die het verschil maakte.. Wat een belachelijke keuze zeg.
Gijp heeft hier misschien wel gelijk in. Advocaat wilt tegen iedereen vechten blijkbaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit echt bespottelijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Zou toch wat zijn zeg, als die Marcelo aangeeft op de training dat hij geen vertrouwen meer heeft in de keeper. Dan schop je hem toch doormidden als je Dickie bent.
al moet ik zeggen dat ik Tyton tot nu toe nog steeds vind tegenvallen bij PSV (had hele hoge verwachtingen) je kan toch niet maken om Waterman er in te zettenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is Tyton onzeker en laat hij niet genoeg zien (volgens Advocaat) en gerucht gaat dat de spelers(verdedigers) geen vertrouwen hebben in Tyton.
Behalve de mensen waar het daarwerkelijk aan lag; de 4 verdedigers.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gijp hier misschien wel gelijk in. Advocaat wilt tegen iedereen vechten blijkbaar.
Dat zij Derksen, dus of dat waar is..... Maar Dickie zal na deze wedstrijd wel weer op zijn beslissing terugkomen, ik kan me niet voorstellen dat iemand wel vertrouwen heeft in Waterman.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Gaal?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zij Derksen, dus of dat waar is..... Maar Dickie zal na deze wedstrijd wel weer op zijn beslissing terugkomen, ik kan me niet voorstellen dat iemand wel vertrouwen heeft in Waterman.
en dan heb je dus een beschadigde Tyton op doel. Zo dom gemanaged van Advocaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zij Derksen, dus of dat waar is..... Maar Dickie zal na deze wedstrijd wel weer op zijn beslissing terugkomen, ik kan me niet voorstellen dat iemand wel vertrouwen heeft in Waterman.
Die is gekquote:
dat deed Strootman en toen barstte de spiegel.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Devv het volgende:
De spelers kunnen beter eens in de spiegel kijken. Het probleem ligt echt niet bij de keeper.
Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
en dan heb je dus een beschadigde Tyton op doel. Zo dom gemanaged van Advocaat.
Hij is ook nog niet echt getest om eerlijk te zijn, verder wel tevreden al kleine aanmerkingen zoals minder schreeuwen (als een keukenmeid) en sneller ballen uittrappen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon tevreden over Tyton is? Ik schrok maandag ook behoorlijk van wat ze bij VI over hem zeiden
ik heb geen idee of PSV Zoet in de winterstop mag terughalen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.
In ieder geval veel beter dan Waterman.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon tevreden over Tyton is? Ik schrok maandag ook behoorlijk van wat ze bij VI over hem zeiden
Wereldredding inderdaad van Tyton en dan mag hij op de bank.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan die tussentijds terug dan? Zou echt lullig zijn voor RKC trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat in januari Zoet op doel staat. Tyton kan je nu afschrijven en Waterman is een waardeloze keepert.
Ja maar goed, zo heeft elke keeper wel wat. Voor PSV-begrippen vind ik het wel een goede keeper, zeker omdat ik iedere wedstrijd peentjes heb zitten zweten omdat die slappe Zweed in de goal stond!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet echt getest om eerlijk te zijn, verder wel tevreden al kleine aanmerkingen zoals minder schreeuwen (als een keukenmeid) en sneller ballen uittrappen.
Daarom. Dat er verdedigers zijn die dat uberhaupt durven te opperen; dat het aan de keeper ligt. Echt ongelooflijk.. En Advocaat laat z'n oren er gewoon naar hangenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wereldredding inderdaad van Tyton en dan mag hij op de bank.
Maar ze hebben Zoet qua potentie dus helemaal verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja maar goed, zo heeft elke keeper wel wat. Voor PSV-begrippen vind ik het wel een goede keeper, zeker omdat ik iedere wedstrijd peentjes heb zitten zweten omdat die slappe Zweed in de goal stond!
Uiteindelijk keepte hij toch gewoon?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
Vorig jaar ook al. Hij werd continu vervangen met Isaksson.
Ja, dat sowieso. De supporters waren altijd positief over hem. Maar wanneer hij in het 1e staat zal hij ook foutjes gaan maken waarschijnlijk (uiteraard)quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ze hebben Zoet qua potentie dus helemaal verkeerd ingeschat.
Goede centrale verdedigers zou PSV al veel sterker maken, dan heeft het middenveld ook gelijk veel meer mogelijkheden. Zolang je dit centrum hebt zal je nooit veel winnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Dat er verdedigers zijn die dat uberhaupt durven te opperen; dat het aan de keeper ligt. Echt ongelooflijk.. En Advocaat laat z'n oren er gewoon naar hangen
Daar begint het gewoon. Jongen wat zou ik graag een Viergever en Douglas bij ons zienquote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goede centrale verdedigers zou PSV al veel sterker maken, dan heeft het middenveld ook gelijk veel meer mogelijkheden. Zolang je dit centrum hebt zal je nooit veel winnen.
Ja maar je moet niet weten hoe vaak hij wissel was.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteindelijk keepte hij toch gewoon?
Maar is dat wel een fout? Of laten ze hem nu gewoon rustig ervaring op doen dat de stap en de druk minder groot is?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ze hebben Zoet qua potentie dus helemaal verkeerd ingeschat.
Is me niet opgevallen; maar ok, vreemd. Misschien ligt hij niet goed in de groep ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet weten hoe vaak hij wissel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |