Was is passepartouts?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
Dat je voor de 3 groepsfase wedstrijden van CL/EL elke thuiswedstrijd op 't zelfde stoeltje zitquote:
Strootman-Toivonen-Manolevquote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het had ook dit kunnen zijn:
Strootman - Wijnaldum/Toivonen - Hutchinson.
Maar Dick wil Manolevje niet uit de kast halen hé
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je voor de 3 groepsfase wedstrijden van CL/EL elke thuiswedstrijd op 't zelfde stoeltje zit
Oh oke. Bedankt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Set van kaarten voor alle EL (of CL) thuis wedstrijden.
tja, Napoli is wel een leuke wedstrijd. Jammer dat de wedstrijden om 21:00 uur gespeeld worden, anders was ik wel gegaan. Nu gaat het niet lukken om de laatste trein terug te nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
dus je kan als PSV CL speelt ook niet gaan? Of kan het dan ineens wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tja, Napoli is wel een leuke wedstrijd. Jammer dat de wedstrijden om 21:00 uur gespeeld worden, anders was ik wel gegaan. Nu gaat het niet lukken om de laatste trein terug te nemen.
Geen idee. Is alweer een paar jaar geleden he. Wellicht meerijden met wat mensen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dus je kan als PSV CL speelt ook niet gaan? Of kan het dan ineens wel?
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee. Is alweer een paar jaar geleden he. Wellicht meerijden met wat mensen.
Engelaarquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman-Toivonen-Manolev
Strootman-Toivonen-Engelaar
Strootman-Toivonen-Ritzmaier
Strootman-Toivonen-Van Ooijen
Kan allemaal, maar zal denk ik gewoon Wijnaldum worden.
In mijn omgeving ken ik niemand die naar die wedstrijden gaat nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?
Inderdaad. Napoli thuis is het enige aantrekkelijk affiche. En zodra je leuke tegenstanders tegen komt word je weer kei- en keihard met je neus op de feiten gedrukt en vlieg je eruit...zucht..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]frikandel..
De supporters gaan gewoon niet zoveel geld betalen voor die schijtwedstrijden.
Ik heb gelukkig wat dierbare familieleden om loopafstand van het stadion af wonenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu kan je niet wellicht meerijden met wat mensen?
beetje successupporters dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In mijn omgeving ken ik niemand die naar die wedstrijden gaat nee.
Dat vond ik dus ook erg raar..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had Advocaat trouwens wel wat slimmer ingeschat.
Haalt nu zijn keeper eruit en zet een aantoonbaar zwakkere speler er in.
Terwijl de echte falers keer op keer mogen lijven aanploeteren.
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dick Advocaat heeft altijd onbegrijpelijke keuzes, als die goed uitpakken is het een toptrainer en zo niet dat is hij aan faalhaas. Over het algemeen vind ik Dick nu niet de juiste man bij PSV.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Buiten dat is Waterman gewoon een onzekere grabbelaar met geen exceptionele kwaliteiten. Tyton is dan misschien wat onzeker, die heeft tenminste nog een katachtige reflex zo nu en dan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.
of ze hebben echt geen vertrouwen in hem (zijn medespelers) en dus heeft Advocaat geen controle over de groep.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt he. Hij jaagt nu een hoop spelers tegen zich in het harnas en het pakt nog verkeerd uit ook.
Ze hadden Tyton in principe vorig seizoen al gekocht meen ik. Het was financieel beter voor Roda om de huursom als transfersom te ontvangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
of ze hebben echt geen vertrouwen in hem (zijn medespelers) en dus heeft Advocaat geen controle over de groep.
Beide gevallen zijn niet heel erg goed voor de club. Zou ook een blunder zijn, aangezien je Tyton niet had hoeven kopen als je Zoet gewoon niet had verhuurd dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |