SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:
Kom je er nu pas achter?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Photobucket account naam: slimplaya
Lichamelijke dyslexie, begrijp dat toch eens joh.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
Sinds wanneer halen kneuzen knieën en ellebogen open en slopen hun lip bij het tsjillen in een kkw sim?
Dat vind ik nou een leuke vraag.
BredeBradda, TT aan jou gewijdquote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef BredeBradda het volgende:
Lijkt me ook niet echt een fijn gevoel als er iemand achter je loopt met een geladen diemaco omhoog gericht
Is in somige gevallen ook noodzakelijk, als de man maar zijn wapenveilighied in acht neemt en zijn contact drills kent is er niets aan het handje.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:35 schreef BredeBradda het volgende:
Lijkt me ook niet echt een fijn gevoel als er iemand achter je loopt met een geladen diemaco omhoog gericht
VS'en?quote:
Voorschriften en Brigadeorders :pquote:
mondingsdop. Zorgt voor druk zodat je wapen (semi)automatisch blijft.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef BredeBradda het volgende:
Wat is trouwens dat gele dopje wat mensen op hun geweer zetten bij losse flodders?
Dat gele dopje is er voor om de gasdruk te regelen. Bij bv. de Diemaco word de repetatie gedaan door gas druk (boven de loop zit een gas buis die de boltgroep naar achter beweegt). Zou men deze gele dop niet hebben zou alle gas zonder weerstand ontsnappen en zou er geen gas zijn voor het reperteren van het geweer.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef BredeBradda het volgende:
Wat is trouwens dat gele dopje wat mensen op hun geweer zetten bij losse flodders?
Scherpe patronen + mondingsdop geeft een mooie knalquote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat gele dopje is er voor om de gasdruk te regelen. Bij bv. de Diemaco word de repetatie gedaan door gas druk (boven de loop zit een gas buis die de boltgroep naar achter beweegt). Zou men deze gele dop niet hebben zou alle gas zonder weerstand ontsnappen en zou er geen gas zijn voor het reperteren van het geweer.
Ja zolang men maar niet zelf aan het wapen staat, anders is het mooie er heel snel af.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Scherpe patronen + mondingsdop geeft een mooie knal
De "luidheid" van de knakl neemt (over het algemeen) toen bij toenamen van kaliber (grote). Hoe groter de druk golf , des te luider de knal.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef BredeBradda het volgende:
En klinkt scherp harder dan losse flodders?
Die losse flodders gaven al een aardige klap en schieten was ook verplicht met hoor bescherming. Ben dan benieuwd hoe een .50 scherp klinkt van dichtbij
Ah, paar keer onderzoek naar mogen doen. Zijn ze altijd (GELUKKIG) goed van af gekomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zolang men maar niet zelf aan het wapen staat, anders is het mooie er heel snel af.
Heb het eens gezien dat een loop als een overrijpe banaan uitelkaar spatte, en waar de handbescherming de schutter zo verwonde dat hij DOA wasquote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah, paar keer onderzoek naar mogen doen. Zijn ze altijd (GELUKKIG) goed van af gekomen.
Dat. En als de schutter het zelf niet had gedaan, welke klapmogool let er niet op tijden het laden van de houders..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah, paar keer onderzoek naar mogen doen. Zijn ze altijd (GELUKKIG) goed van af gekomen.
Onderzoek als in: [b]Hoe kwamen die scherpe patronen daar[/b[
No shit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:03 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens ER en Bredebroedert PSV faalt in de EL...
Yes shit.quote:
maar Ajax doet alsof ze de shit zijn met kampioenschap, verliezen vervolgens terecht alle wedstrijden klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Yes shit.
Dus geen mondje meer over Ajax die met 1 puntje verliest in de CL
Wij zijn landskampioen en dat geeft bragging rights. Zouden jullie ook doen. En daarbij we zitten (al-fucking-weer) is een klote poule.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
maar Ajax doet alsof ze de shit zijn met kampioenschap, verliezen vervolgens terecht alle wedstrijden klaar.
voetbal en bragging rightsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij zijn landskampioen en dat geeft bragging rights. Zouden jullie ook doen. En daarbij we zitten (al-fucking-weer) is een klote poule.
Moeten ze niet zo groot doen tegen de rest. Moeten ze ook Real klaren met 3-0quote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij zijn landskampioen en dat geeft bragging rights. Zouden jullie ook doen. En daarbij we zitten (al-fucking-weer) is een klote poule.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo groot doen tegen de rest. Moeten ze ook Real klaren met 3-0
Dit.quote:
Neh, wel eens gezien bij een schutter (live) maar die had enkel 1 splintertje in zijn voorhoofd. Mazzel gehad.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb het eens gezien dat een loop als een overrijpe banaan uitelkaar spatte, en waar de handbescherming de schutter zo verwonde dat hij DOA was
Dat clubhuisje branden is ontstaan in de hoek van Utrecht fans he.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die om voetbal vechten en iemand z'n clubhuis in de fik steken etc. Mensen die zich ultra's noemen vooral vak410![]()
![]()
![]()
Hopelijk zijn ze op ROCvA niet zo geobsedeerd met voetbalwars
Ik kom gewoon 1e schooldag in PSV tenue.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat clubhuisje branden is ontstaan in de hoek van Utrecht fans he.
Als je daar zit zal ik eens kijken of ik een lesje mee mag doen. Uiteraard met ajax shirt!
Dat is dus niet aan te radenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik kom gewoon 1e schooldag in PSV tenue.
Bananenbos?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Hardlopen in een bos in 't pikkedonker is ehm.. opzich.. wel spannend.
want? wat willen ze doenquote:
Misbruik het woord achterhoek niet wil je..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
want? wat willen ze doenNeem aan dat toekomstige militairen niet gaan lopen zeiken over een shirtje
Ja tenzij je in die achterhoek zit van het ROCvA met die rijke tatta gozer
Vaseline mee?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarvoor? Wie wil dat nu?quote:
Zodat het angstzweet niet in z'n ogen stroomtquote:
Voor als je gaat dippen natuurlijk en geen wetsuit bij je hebtquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Voor als je gaat dippen natuurlijk en geen wetsuit bij je hebt
Mietjuuuquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Sammie zou stoppen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef m.k het volgende:
Mijn hardloop route gaat langs de lokale homo ontmoetings plaats, dan ga je pas hard rennen
lolquote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef m.k het volgende:
Mijn hardloop route gaat langs de lokale homo ontmoetings plaats, dan ga je pas hard rennen
dubbel lolquote:
Yup, hier is ie wat groter te zien:quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, nog eens gekeken en zie dat de buitenste twee EA-6B Prowlers zijn. Het bij de middelste om een E-2C Hawkeye handeld, en de rest F/A-18s zijn
Noice picturequote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, hier is ie wat groter te zien:
http://blackholezoo.com/w(...)t-D-Eisenhower-2.jpg
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, hier is ie wat groter te zien:
http://blackholezoo.com/w(...)t-D-Eisenhower-2.jpg
Wauw...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
Mensen die veiligheidsregels etc niet snappen...![]()
Wat een mietje, hij is niet eens geraakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
Wat een idioot met mazzel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
Is een pump-action shotgun (als ik het hoor) daar kan je de patroonhouder niet uithalen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Niet eerst zeker weten of er nog kogels in de loop zitten en het magazijn eruit halen![]()
Welk magazijn en welke kogels...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef BredeBradda het volgende:
Niet eerst zeker weten of er nog kogels in de loop zitten en het magazijn eruit halen![]()
want?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welk magazijn en welke kogels...
Als ze steeds die mazzel hebben met misschieten dan leven ze nog wel even. Alleen dat eerste schot missen op +-anderhalve meter afstandquote:
quote:
Lezenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is een pump-action shotgun (als ik het hoor) daar kan je de patroonhouder niet uithalen.
Maar dat hij niet ontlaad is natuurlijk fucking dom!
Wat is ;t verschil patroon/kogelquote:
Wat denk je van storing, waarom kijkt hij er anders in. Mogolen doen dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is een pump-action shotgun (als ik het hoor) daar kan je de patroonhouder niet uithalen.
Maar dat hij niet ontlaad is natuurlijk fucking dom!
Patroon = huls+kogelpuntquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat is ;t verschil patroon/kogel
Eigenlijk is het een eenheidspatroon en dat bevat alles wat nodig is om de kogel (de kogelpunt dus) weg te krijgen, kruitlading, slaghoedje, huls.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat is ;t verschil patroon/kogel
Daar gebruiken ze ook slugs voor slimpie.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef BredeBradda het volgende:
Serieus, ik denk altijd er zitten een stuk of 10 kogels in zo'n shotgun. met hagel kan je toch niet door een deur heen schieten ofwa?
Ja storing. Wat is de storingsreactie die jou is aangeleerd? Slede/spangreep naar achtertrekken en een nieuwpatroon proberen te laden toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat denk je van storing, waarom kijkt hij er anders in. Mogolen doen dat.
Nou, dat is niet de storingsreactie die mij wijs gemaakt is. Maar oké, en euh, spangreep? Etc? Shotgun is kut. Blijft kut. Openklappen en schudden. Hopen dat het niet afgaat onderweg :pquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja storing. Wat is de storingsreactie die jou is aangeleerd? Slede/spangreep naar achtertrekken en een nieuwpatroon proberen te laden toch?
En dan nog ga je ontladen voordat je iets met je wapen gaat doen
zal wel, wat zijn in hemelsnaam nou weer slugsquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze ook slugs voor slimpie.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
zal wel, wat zijn in hemelsnaam nou weer slugs
Slakken...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
zal wel, wat zijn in hemelsnaam nou weer slugs
Zet er voor BB wel even bij dat dit een open gemaakt exemplaar is he.quote:
dat zijn snailsquote:
een stuk plastic, karton en een metalen schroef?quote:
Je hebt verschillende soorten shotgun ammo waaronder slugs en hagel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
een stuk plastic, karton en een metalen schroef?
Dit nummer er ff onder...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef paintmeester het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mageddon_russia.html
Voor de liefhebber
1:21![]()
Ik doe altijd een 6X kijker op mijn shotgun en dan sniper schieten. Kan makkelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten shotgun ammo waaronder slugs en hagel.
Een slug is vaak gegroefd en wordt gebruikt voor bijvoorbeeld wat Esses al zei: bij de entry de scharnieren van een deur eraf knallen, voor het jagen op wild en gewoon in 't algemeen voor accurate schoten op wat langere afstand met een shotgun in plaats van van een hele boel loden kogeltjes die je target op korte afstand doorzeven (dat laatste is dus hagel).
Die CD ligt nog ergens 4 huizen verderop in de achtertuin, flying highquote:
laser sight werkt ook leukquote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik doe altijd een 6X kijker op mijn shotgun en dan sniper schieten. Kan makkelijk.
[..]
Die CD ligt nog ergens 4 huizen verderop in de achtertuin, flying high
quote:
Kan best! 2500 meter, no problem...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef m.k het volgende:
Ik doe altijd een 6X kijker op mijn shotgun en dan sniper schieten. Kan makkelijk.
En anders respawn je toch wel bij de CP...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef m.k het volgende:
[..].50 door je schouder is best te overleven heb ik gemerkt
En zitten al je ledematen er weer aan!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
En anders respawn je toch wel bij de CP...
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
En anders respawn je toch wel bij de CP...
Niks geen kijker instellen... Kruisje erop en BAM HEADSHOT OUWES! en dan met je secundaire wapen flink huishouden a rambo style jeweettoch.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan best! 2500 meter, no problem...
Barrett .50 door je hoofd overleef je soms ook en dan gezellig verder lopenquote:
Even denkking zoeken en je healthbalk is weel vol.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Barrett .50 door je hoofd overleef je soms ook en dan gezellig verder lopen
Nee dat nietquote:Op donderdag 20 september 2012 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even denkking zoeken en je healthbalk is weel vol.
Health pack erop en klaar.quote:
Ik, en ik denk t wel. het is allemaal gratis en legitiem want hobby project. Dus zal allemaal soepel geregeld zijn denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef AchJa het volgende:
Wie had het laatst ook alweer over Black Mesa? Zit de SDK bij de download in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik, en ik denk t wel. het is allemaal gratis en legitiem want hobby project. Dus zal allemaal soepel geregeld zijn denk ik.K, kijk ik eerst wel ff wat er in de zip zit, anders toch nog ff de SDK scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel. Esses weet vast meer, maar die is druk op chickswithguns.com...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:30 schreef BredeBradda het volgende:
Vriend van me wilt dit mes kopen:
http://www.dealextreme.co(...)cm-full-length-18253
Heel leuk enzo, maar zijn deze wel legaal in NL?
Vanaf 1 Mei was er toch zo'n wet dat je geen mes meer op zak mag hebben, zelfs geen aardappelschilmesje?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Esses weet vast meer, maar die is druk op chickswithguns.com...
Laat bredebroeder eerst maar wat respect tonenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Esses weet vast meer, maar die is druk op chickswithguns.com...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilt 'm vooral gebruiken bij vissen, maar je mag bv niet in de stad lopen met dat mes zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef Esses het volgende:
Heeft een snijkant, niet langer dan 28 CM (totale lengte), of je hem op straat mag hebben ligt aan de APV... Op schiphol bijvoorbeeld mag je nog geen aardappelmesje hebben. Op het platteland dan weer wel.
Pro tip, koop een mora mesquote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wilt 'm vooral gebruiken bij vissen, maar je mag bv niet in de stad lopen met dat mes zeker?
En wat wil hij met die glassnijder tijdens het vissen? In de winter een wak snijden?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wilt 'm vooral gebruiken bij vissen, maar je mag bv niet in de stad lopen met dat mes zeker?
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
La Trappe Quadrupel
Niet misselijk worden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Wederom, dat ligt aan de APV.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
La Trappe Quadrupel
La TrappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bocht
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ruit inslaan als die per ongeluk met z;n auto het water in valtquote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat wil hij met die glassnijder tijdens het vissen? In de winter een wak snijden?
Word bijna uit mijn klauwen geramd door een spycho katquote:
Kans is klein dat je daarmee in Amsterdam gewoon mee rond mag lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Had je moeten eten ipv typen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Word bijna uit mijn klauwen geramd door een spycho kat
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
Op 600 m geheadshot worden door een 12-jarige met een gouden Desert Eagle
Cod4quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
Jij kent mijn katten nietquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
Kat eerder te eten gevenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Word bijna uit mijn klauwen geramd door een spycho kat
Toevallig wel eens een fotos van gezien met prooiquote:
quote:
quote:
nja geld sinds 2011 he. Wij hebben bv. geen B rijbewijs rijonderricht, moest je in den burger halen met vergoeding. Nu moet je met rijbewijs in dienst komen. Bezuinigingen. De overige krijgsmachtdelen gaan die kant ook hard op.quote:
Ik geloof dat ik jouw katten ook niet wil leren kennenquote:
Had het opgevangen wist niet of het al echt zo was. Bizar.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
@Esses, geen vergoeding burgerrijbewijs bedoel je? Ja dat wist ik al een tijdje.
Geld maar voor 4 jaar schat.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef BredeBradda het volgende:
Toch wel interessant eigenlijk dat Techniek premie gebeuren. 2500 bruto per jaar is niet niks. 15 jaar werk en je zit op 1x modaal. Leuk meegenomen dan, maar niks voor mij.
En daarna wordt je gekicked?quote:
Tsja...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Had het opgevangen wist niet of het al echt zo was. Bizar.
T zijn killersquote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jouw katten ook niet wil leren kennen
Daarna vang je die 2500 eu niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En daarna wordt je gekicked?
Genaaidquote:Op donderdag 20 september 2012 22:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarna vang je die 2500 eu niet meer.
Hoezo? Painf krijgt die bonus niet hoor.quote:
quote:
Mijnes kunnen moorden met alleen hun nagelsquote:
Ja, want de bonus hebben ze er 2 jaar uit geflikkerd en nu lokken ze er weer mensen mee. Hoezo we naaien de mensen die in de tussentijd kwamen. Overigens, die 10k merk je niets van. Op voor je het door hebt. Het is overigens ook niet netto uitgekeerd?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Thaboel het volgende:
Dan nog. Een bonus van 4x 2500 euro is niet mis.
De mijnen zijn nog in oefening daarvoor (getuige de hoeveelheden krassen die ik op mijn rug heb staan)quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijnes kunnen moorden met alleen hun nagels
Dan alsnog, het als lokkertje gebruiken is gewoon kut.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo? Painf krijgt die bonus niet hoor.
Dan nogquote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, want de bonus hebben ze er 2 jaar uit geflikkerd en nu lokken ze er weer mensen mee. Hoezo we naaien de mensen die in de tussentijd kwamen. Overigens, die 10k merk je niets van. Op voor je het door hebt. Het is overigens ook niet netto uitgekeerd?
Indien niet netto, dan krijg je 6
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan alsnog, het als lokkertje gebruiken is gewoon kut.
Dat is gewoon marktwerking hè. Net zo goed als dat overheidsinstellingen jarenlang een 'marktwaarde-toeslag' heeft mogen uitkeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, want de bonus hebben ze er 2 jaar uit geflikkerd en nu lokken ze er weer mensen mee. Hoezo we naaien de mensen die in de tussentijd kwamen. Overigens, die 10k merk je niets van. Op voor je het door hebt. Het is overigens ook niet netto uitgekeerd?
Indien niet netto, dan krijg je 6
Dus per jaar net een maandloon extra erbij.. Poepoe..quote:Op donderdag 20 september 2012 22:50 schreef BredeBradda het volgende:
Toch wel interessant eigenlijk dat Techniek premie gebeuren. 2500 bruto per jaar is niet niks. 15 jaar werk en je zit op 1x modaal. Leuk meegenomen dan, maar niks voor mij.
Bindingspremie is er al ff uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus per jaar net een maandloon extra erbij.. Poepoe..En idd, het is maar voor 4 jaar. De vraag is of je daarna nog een bindingspremie krijgt, en hoe hoog die dan is..
Ja bijna....quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
Hey Esses, goed nieuws!
Een vriend van me wilt brugjaar Marechaussee doen, jij kent vast wel alle ins en outs
Nou, al. al.quote:
En zo loopt defensie leeg en raken de ervaren mannen/vrouwen kwijt. Lang leve de politiekquote:Op donderdag 20 september 2012 23:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nou, al. al.Die van mij is net deze week afgelopen.
![]()
Ik heb 3 jaar terug getekend om nog 3 jaar te blijven. Ben benieuwd of ze me nog iets gaan bieden, anders ga ik me toch echt op een burgerbaan oriënteren. Zeker met de geintjes die ze tegenwoordig flikken.
Ja, maar weet je wat het leuke is. Wanneer ben jij bij de baas gekomen?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nou, al. al.Die van mij is net deze week afgelopen.
![]()
Ik heb 3 jaar terug getekend om nog 3 jaar te blijven. Ben benieuwd of ze me nog iets gaan bieden, anders ga ik me toch echt op een burgerbaan oriënteren. Zeker met de geintjes die ze tegenwoordig flikken.
En wat zou dat er mee te maken hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het leuke is. Wanneer ben jij bij de baas gekomen?
En wat dan? PMC?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Bij mij is het middden December einde contract, of ze moeten me een re-enlistment bonus geven, en een bevoordering.
Zit eigelijk op de re-enlistment bonus en bevoordering te hopen. Maar ja zo niet ga ik in het advies, opleiding werk zittenquote:
Haha, ik zie nu trouwens pas je signature. Moest wel even gniffelenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zit eigelijk op de re-enlistment bonus en bevoordering te hopen. Maar ja zo niet ga ik in het advies, opleiding werk zitten
Ja dat niet alleen, maar is ook mooi meegenomen in het pensieon.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik zie nu trouwens pas je signature. Moest wel even gniffelen.
Maareh, ja. Ik dacht ook al wel dat je zat te hopen op re-enlistment en bevordering. Blijft toch in je bloed zitten denk ik.
Ook ik vraag me dat nu af...quote:Op donderdag 20 september 2012 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En wat zou dat er mee te maken hebben?
Ik lees het morgen wel.quote:
Westmallequote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey maar MM, jij noemde La Trappe bocht he. Wat is een betere trappist?
Westmalle en zeker Westvleterenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey maar MM, jij noemde La Trappe bocht he. Wat is een betere trappist?
quote:
Ok, nice.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Westmalle en zeker Westvleteren
Als ik December uit dienst ga is het pensioen $3,729, maar kan ik bijtekenen (6jaar) en word bevoorderd is het $6,882quote:Op donderdag 20 september 2012 23:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat niet alleen, maar is ook mooi meegenomen in het pensieon.
Lang geleden dat ik die gedronken heb.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ok, nice.
What about Rochefort?
En wat als je bijtekend voor 6 jaar en níet bevorderd wordt?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als ik December uit dienst ga is het pensioen $3,729, maar kan ik bijtekenen (6jaar) en word bevoorderd is het $6,882
lol dafuqquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die gedronken heb.
Ik mag/moet komend weekend een kratje westvleteren special tripple ophalen. Kratje kost 150 euro
Dan is het pensieon $4,792. Maar of ik bevoorderd word of niet ligt de re-enlistment premie rond de $150,000quote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat als je bijtekend voor 6 jaar en níet bevorderd wordt?
Alleen voor de re-enlistment premie zou ik (ook voor die $1000 extra pensioen/maand) al bijtekenen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan is het pensieon $4,792. Maar of ik bevoorderd word of niet ligt de re-enlistment premie rond de $150,000
Ja als burger kan ik werkend voor een PMC veel meer verdienen, zelfs als het dan om een 401 K gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen voor de re-enlistment premie zou ik (ook voor die $1000 extra pensioen/maand) al bijtekenen.
Tenzij je echt heel veel meer in het burgerleven kunt gaan verdienen.
Dan moet de afweging denk ik zijn, wíl je nog bijtekenen en je (internationaa) inzetten voor volk en veiligheid. Of is het nu na zoveel jaren wel mooi geweest en kies je voor inkomen en een beter 401K.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja als burger kan ik werkend voor een PMC veel meer verdienen, zelfs als het dan om een 401 K gaat
Is een hoop geld voor een mannetje van jou leeftijd zou ik zo maar zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ben wel een echte baas hier met mijn 120 euro per maand
Dat is meer dan ik per maand op mijn 15e verdiende hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ben wel een echte baas hier met mijn 120 euro per maand
Ten eerste doe ik wat ik doe nog steeds met "plezier", en ten tweede is het maar de vraag of ik op mijn leeftijd nog (lang) aan de slag kan in een PMC. Dus de keuze is snel gemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet de afweging denk ik zijn, wíl je nog bijtekenen en je (internationaa) inzetten voor volk en veiligheid. Of is het nu na zoveel jaren wel mooi geweest en kies je voor inkomen en een beter 401K.
Geloof ik best, als je kijkt wat ze vroeger verdienden. Maar alsnog, ik zit iets boven het minimum loon en met de gemaakte werkuren + ATV uren + premie van 0% blijft het alleen maar stijgenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik per maand op mijn 15e verdiende hoor.
Ja hier toch welquote:Op donderdag 20 september 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik per maand op mijn 15e verdiende hoor.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ten eerste doe ik wat ik doe nog steeds met "plezier", en ten tweede is het maar de vraag of ik op mijn leeftijd nog (lang) aan de slag kan in een PMC. Dus de keuze is snel gemaakt.
quote:
quote:Have to punch a grizzly bear , to regain my manliness
FinlangProductions 5 dagen geleden
Voor een hele week werken (40 uur in de vakanties) kreeg ik fl 125 gulden.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Geloof ik best, als je kijkt wat ze vroeger verdienden. Maar alsnog, ik zit iets boven het minimum loon en met de gemaakte werkuren + ATV uren + premie van 0% blijft het alleen maar stijgen
Oh w8 premie is 10 cent
quote:
Ik weet niet hoeveel 125 gulden is, maar dat is ongeveer hetzelfde als nu. 40x3,20quote:Op donderdag 20 september 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor een hele week werken (40 uur in de vakanties) kreeg ik fl 125 gulden.
Heb het even verbeterdquote:
Whut?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel 125 gulden is,
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef BredeBradda het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet om welke reactie het gaat van Sine
125 fl = 125 / 2.2 = 56.8 Euro per week.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel 125 gulden is, maar dat is ongeveer hetzelfde als nu. 40x3,20
Nou, als je daarom een perma-ban krijgtquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou, als je daarom een perma-ban krijgt
Wat was die reactiequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en die hele rel is ontstaan doordat Amber een reaktie op mij gaf wat weer een reaktie van mij op jou was
Iets met een dubbelzinnige opmerking die door een FA nogal streng werd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
bruto of netto?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Voor minder dan 1300 eu kom ik mn bed niet meer uit hoor.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:05 schreef paintmeester het volgende:
1300 euroik blijf wel in me rek liggen
* MaryMouse geeft koekje aan bredebraddaquote:
Netto.quote:
Lekkahquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse geeft koekje aan bredebradda
Hoeveel uur per week werk je dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Netto.
Ach voor thuis wonend en een bijbaantje vind ik het mooi!
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ter nagedachtenis aan Amber.
Omdat ik (-Amber-) tegen MaryMouse zei; "Wil hij het niet leren worden het magazijnen geladen en de schakkelaar op full auto gegooit en er gericht geschoten."quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd. Zo even uit mijn hoofd (toen woonde ik nog thuis), betaalde mijn eerste full-time baan mij fl 1700,- en hield ik er zo'n fl 1300,- per maand aan over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Netto.
Ach voor thuis wonend en een bijbaantje vind ik het mooi!
30quote:
Heb je zelf gedaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:10 schreef paintmeester het volgende:
Gvd 100 euro lappen voor 13 km te hard
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse geeft koekje aan bredebradda
Tuurlijk wel. Ik hou 18uur p/d over om te relaxenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet echt een bijbaantje meer noemen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik hou 18uur p/d over om te relaxen
Nee, hij was van plan z'n M16 op full auto te zetten en alle 30 patronen op je leeg te sprayenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef BredeBradda het volgende:
Zo dan, bijna 5 blz over mij?Blijkbaar wat gemist die nacht.
En die zin van jou lijkt me gewoon een spreekwoord ofwa
Kijk eens aan... Zelfs de kerel die het minst snapt hier de begrijpt het gewoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef BredeBradda het volgende:
Ja ging er dus in de verste verte niet om dat ik je wat aandoen wou, maar dat ik je weerwoord gaf/geef.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef BredeBradda het volgende:
En doe daar 8 uur slaap vanaf. Dus ik draai dagen van 10uur... DAT IS PAS WERKEN!quote:
En er wordt nu nóg over gesproken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef BredeBradda het volgende:
Had ik wel wonder bullets moeten hebben. Die zo een 4,200 mi ver kunnen komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, hij was van plan z'n M16 op full auto te zetten en alle 30 patronen op je leeg te sprayen...
Shoot (ha-ha-ha.. snap je hem..quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:14 schreef BredeBradda het volgende:
Ey Sam, wij moeten praten jongen.wat ga je mij kindje noemen jonge
Ik geloof dat de mod in kwestie de komende dagen niet online isquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk eens aan... Zelfs de kerel die het minst snapt hier de begrijpt het gewoon.
Wil de mod/FA die hier wel moeite mee had even opstaan?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Shoot (ha-ha-ha.. snap je hem..)
Sssttt anders trekken we de aandacht van zij die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er wordt nu nóg over gesproken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En doe daar 8 uur slaap vanaf. Dus ik draai dagen van 10uur... DAT IS PAS WERKEN!
Ik zou hem wel willen aanlasen als jij de CAS aanvraagt, tegen een zachte vergoeding natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had ik wel wonder bullets moeten hebben. Die zo een 4,200 mi ver kunnen komen
Lekker makkelijk, was er ook niet kort nadat de ban werd opgelegt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mod in kwestie de komende dagen niet online is
Zij die niet genoemd mag worden noem ik ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:16 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Sssttt anders trekken we de aandacht van zij die niet genoemd mag worden
Dit had je niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
Och er word gelukkig al een stuk minder gebashed op mij hier
Je bedoeld YVONNE?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:16 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Sssttt anders trekken we de aandacht van zij die niet genoemd mag worden
YVONNE!quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zij die niet genoemd mag worden noem ik ook niet
Dat doen alleen de dommeriken hier
Oh, je hebt nog niet in de gaten dat er een nieuwe newbie isquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
Och er word gelukkig al een stuk minder gebashed op mij hier
Harry Potter en het Geheime Forum of zo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zij die niet genoemd mag worden
Wat nu dommerikke? Men mag het beestje gewoon bij haar naam noemen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zij die niet genoemd mag worden noem ik ook niet
Dat doen alleen de dommeriken hier
Wiequote:Op vrijdag 21 september 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog niet in de gaten dat er een nieuwe newbie is
Chuck-n0rr1s ofzo. Chinook wannebe.quote:
Nee, want straks moeten we weer met onze ''legerauto'tjes gaan spelen''quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat nu dommerikke? Men mag het beestje gewoon bij haar naam noemen hoor.
Die gast is toch militairquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Chuck-n0rr1s ofzo. Chinook wannebe.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat nu dommerikke? Men mag het beestje gewoon bij haar naam noemen hoor.
GMTAquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil niet meer met legerautootjes spelen
Oh ja die was echt goed die opmerking.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, want straks moeten we weer met onze ''legerauto'tjes gaan spelen''
Is ANWB monteur en wilt overstappen naar Chinook monteur.quote:
Wil je Barbies van me lenen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil niet meer met legerautootjes spelen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is ANWB monteur en wilt overstappen naar Chinook monteur.
quote:
Jup, ik ben scherp vanavond. Geen domibo gehad.quote:
Reken daar maar niet te veel op, kan je altijd nog (spreekwoodelijk) afschieten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef BredeBradda het volgende:
Ah, ik ben dus eindelijk door de proefperiode heen
Jeetje man, zelfs ik zit nog in mijn proefperiode hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef BredeBradda het volgende:
Ah, ik ben dus eindelijk door de proefperiode heen
Goed dat je dat erbij zet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Reken daar maar niet te veel op, kan je altijd nog (spreekwoodelijk) afschieten.
Mijn aanbod om hem voor USAF CAS support aan te lasen tegen een zacht prijsje staat nog steedsquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Reken daar maar niet te veel op, kan je altijd nog (spreekwoodelijk) afschieten.
m16 op full auto niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bubble breaker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:23 schreef Nibb-it het volgende:
Ik geniet intens van een geestdodend telefoonspelletje
Nope. Alleen burst dacht ikquote:
Ga dan FOK!enquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:23 schreef Nibb-it het volgende:
Ik geniet intens van een geestdodend telefoonspelletje
Nibb speel jij eigenlijk WordFeud?quote:
Naar buiten en sloan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme, zit zo'n klote kind vanaf de flat met een laserpen in m;n kamer te schijnen
In een grijs verleden wel eens een account gemaakt ja. Maar spelen, neuh..quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nibb speel jij eigenlijk WordFeud?
Da's vast Sammie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme, zit zo'n klote kind vanaf de flat met een laserpen in m;n kamer te schijnen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In een grijs verleden wel eens een account gemaakt ja. Maar spelen, neuh..
Ik kom nooit bij die flat, is een groene laser en niet zo'n kleine ookquote:
Vind Ken maar niks, de Eunuchquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]barbies, maar toch ook wel een Ken ook toch?
Simpel op te lossen met een kopspeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |