Feestje ehad metquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen. Vertel eens. Wat heb jij vanavond gedaan?
heeft hij soms ook wel. Hij heeft alleen zijn reputatie tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dit is lastig voor me.....
Sam heeft gelijk.
Maar hij krijgt wel gelijk van me als dat op zijn plaats is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef EllaN het volgende:
heeft hij soms ook wel. Hij heeft alleen zijn reputatie tegen.
Als echte gentlemen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Feestje ehad met's vrienden terwijl hij het land uit is. Ze hebben me keurig netjes thuis afgezet en gewacht tot ik veilig binnen was.
Ik weet niet of ik nou ''dank je'' moet zeggen of eh..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef EllaN het volgende:
heeft hij soms ook wel. Hij heeft alleen zijn reputatie tegen.
Correct.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Soms.. soms komt er wel iets zinnigs uit mijn keelgat.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar hij krijgt wel gelijk van me als dat op zijn plaats is.
Het is spannender op bokt.nl.quote:
Mischien even terug lezen schat, ik ben niet degene geweest die met domme spreuken kloppen begonnen is, nog was ik diegene hier die het ventje onvriendelijk tegenover stond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij is meerdere malen hard genoeg aangevallen hier, en ik vind het wel karakter van hem dat hij blijft posten.
Jeetje kerels, ik hoefde alleen maar wat biertjes hier te posten en werd geaccepteerd, en zo'n jong knulletje vecht zich hier nog harder door de SC heen dan Sammie ooit heeft hoeven doen.
Je bent in ieder geval wel eerlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien even terug lezen schat, ik ben niet degene geweest die met domme spreuken kloppen begonnen is, nog was ik diegene hier die het ventje onvriendelijk tegenover stond.
Was eerder omgekeerd. En ik ben zeer gul, waar je om vraagt kan je krijgen.
Enige wat ik van je vraag is even zijn leeftijd in gedachten te houden. Ik weet echt nog wel dat ik als 15 jarige nog niet realistisch kon denkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien even terug lezen schat, ik ben niet degene geweest die met domme spreuken kloppen begonnen is, nog was ik diegene hier die het ventje onvriendelijk tegenover stond.
Was eerder omgekeerd. En ik ben zeer gul, waar je om vraagt kan je krijgen.
quote:
Mag hij dan snel gaan lerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat ik van je vraag is even zijn leeftijd in gedachten te houden. Ik weet echt nog wel dat ik als 15 jarige nog niet realistisch kon denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |