Ik ben een tijd lang beste vriendjes geweest met mijn kloon donthate in dat FOK! vriendjeslijst gebaseerd op mijn hele FOK! historiequote:Je kloon staat in de top 250
Dit wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
• Op feestboek en twitter gewoon stug desmiley blijven gebruiken.
Deze is dodelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
• Werk gerelateerde e-mails afsluiten met Gr gr,
Dat heb ik echtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
FOK! staat links boven bij google chrome, meest bezochte pagina's
Dit is wel een goede inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
• Je ziet de mensen die je van FOK! kent opeens als echte vrienden
dat heb ik bij oliebollenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef Bart het volgende:
• Denken aan een voormalig mod bij het eten van een krentenbol.
Ik mis die tijd eigenlijk wel een beetje..quote:• ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten
Niet alleen FB.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
• Je date alleen mensen van FOK!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef GekkePoes het volgende:
Je selecteert je dates opdat ze weten wat FOK! is.
Een FOK!ker met dates, rightquote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef GekkePoes het volgende:
Je selecteert je dates opdat ze weten wat FOK! is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
• Je date alleen mensen van FOK!
Teleurgesteld zijn als je favoriete FA niet op een meet is waar hij wel had gezegd te komenquote:
brrrrrquote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
• Je date alleen mensen van FOK!
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:25 schreef GekkePoes het volgende:
FOK! staat links boven bij google chrome, meest bezochte pagina's
Ik maak het echt een keertje helemaal goed met je.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teleurgesteld zijn als je favoriete FA niet op een meet is waar hij wel had gezegd te komen
Dit is heel herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef zovty het volgende:
[..].
je hoeft alleen maar F in te drukken en je browser begrijpt gelijk waar je naar toe wil.
Crap, dat doe ik nog steeds ja, ook al doe ik al 4 jaar neit meer met die reeks meequote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef GekkePoes het volgende:
Als je bij een plaatsnaam bord langs loopt kijken of er iets aan vast is gemaakt.
fixedquote:Op donderdag 20 september 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
• Dat wanneer FOK! een downtime heeft denken hopen dat heel het internet vast plat ligt
Je gaat helemaal niet naar dat feestje, maar kijkt op FOK! hoe andere mensen het feest vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
* Je gaat een uurtje eerder naar huis van een feestje om nog even te fokken
Of aan een actuele mod bij het eten van Biogarde.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef Bart het volgende:
• Denken aan een voormalig mod bij het eten van een krentenbol.
Als ik iemand zie met roze haar denk ik aan Myraelaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of aan een actuele mod bij het eten van Biogarde.
dan was je weer blij dat je er niet doorheen getieft wasquote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef LompeHork het volgende:
• Als je weemoedig en met tranen in je ogen kijkt naar elk bushokje dat je tegen komt op straat.
Als dat geen hete geile neuksex worst dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik maak het echt een keertje helemaal goed met je.
Of Hont, soberzo, of een van de andere uitblinkers.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:32 schreef remlof het volgende:
• Boos worden als Wordfeud 'famfare' niet accepteert
Oh god.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
• Je op Facebook vermeld dat FOK! down is of andere problemen heeft
Jij deed het gisterenquote:
Waarheid.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef just me het volgende:
[..]
dan was je weer blij dat je er niet doorheen getieft was
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
Je schrijft TVP op een wc muur in de kroeg als er leuke texten op staan
• Bij elke gebeurtenis vermelden dat dat echt fantastisch isquote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef Dimens het volgende:
• Aan Postalgold denken als iemand "450" zegt.
vroeger is doodquote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef qu63 het volgende:
Je in dit topic post terwijl je eigenlijk iets anders zou doen, maar tegen beter weten in blijft F5'en in de hoop nog een pareltje van vroeger tegen te komen...
ditquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef BrandX het volgende:
De '''' als gezichtsuitdrukking willen gebruiken als iemand weer eens een té domme opmerking maakt op kantoor
Wanneer een nitwit vraagt 'Waarom?' gewoon 'omdat appel' als antwoord willen geven, of: en ik kreeg er 450 voor en dat was fantastisch!
als iemand wat van je pakt of laat vallen, zeggen: mijn {insert artikel}, wat doe je!
Neigingen hebben om de afkortingen iig en mss te gebruiken in mails
TT zeggen ipv titel
wanneer je iemand zegt een reminder te sturen willen zeggen: ik kick het mailtje wel even
En al die vele herkenbare dingen hierboven
Welkom in R&Pquote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
• Je druk maken om FOK!, omdat je het tof vindt, er als crew aan meewerkt en echt oprecht boos of verdrietig kan worden als je dan niet begrepen wordt of als mensen de boel bewust gaan zitten verneuken*kras*
eeeehhh..... ook herkenbaar jaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
• Je druk maken om FOK!, omdat je het tof vindt, er als crew aan meewerkt en echt oprecht boos of verdrietig kan worden als je dan niet begrepen wordt of als mensen de boel bewust gaan zitten verneuken*kras*
Fixed.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Oerbeer het volgende:
• Er pas erg laat achter komen dat alle mods eigenlijk knettergek zijn
Je bent er nog niet achter dat er helemaal geen vrouwelijke mods zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:52 schreef Oerbeer het volgende:
• Er pas erg laat achter komen dat alle vrouwelijke mods eigenlijk knettergek zijn
Nu wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent er nog niet achter dat er helemaal geen vrouwelijke mods zijn?
Tip: neem weer een abo.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Je hebt een spelletjesmiddag gehad bij iemand van FOK!
Ga ik van de week weer even doenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef LangeJan het volgende:
* Nog steeds verlangen naar de oude "oude" layout. (okergeel/blauw/rood/zwart)
Zie mijn sig die ik al tijden heb. Zo mooi als die layout wasquote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef LangeJan het volgende:
* Nog steeds verlangen naar de oude "oude" layout. (okergeel/blauw/rood/zwart)
Ik mis hem echt wel!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zie mijn sig die ik al tijden heb. Zo mooi als die layout was
Ik moet ook nog altijd aan de nacht van denken als ik weer eens een plunk ga halen bij de doehetzelverquote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke keer wanneer je over de afsluitdijk rijdt je moet denken aan al die baggerlemmings over de afsluitdijk moet denken en erom moet lachen
Yeah, niet de enigequote:Op donderdag 20 september 2012 14:46 schreef BrandX het volgende:
Oh, en opgelost, Slotje! zeggen bij beslissingen na discussie in vergaderingen.
Serieus een paar keer gehad, de blikken die je dan krijgt.... ga het dan maar eens uitleggen
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:21 schreef remlof het volgende:
erg herkenbaar. net als het opgelost slotje verhaal. en je dan afvragen waarom mensen zo raar naar je kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Die lege blik bij je gesprekspartner als je zegt 'Wat doe je! Mijn...' als er iets per ongeluk (om)valt oid.
En WerkOntwijkendGedrag, standaard, urenlang.
* En er dan ook trots op zijn dat je wordt gequote en niet kan wachten op de volgendequote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Je de quote dm aan hebt staan omdat je echt niks wil missen
Checkquote:Op donderdag 20 september 2012 15:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
* En er dan ook trots op zijn dat je wordt gequote en niet kan wachten op de volgende
Thank god, er staat gewoon patat en niet "The F word".quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ook een reden om gewoon niet naar Brabant te gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:08 schreef LompeHork het volgende:
• Als je in een andere provincie komt gewoon stug "patat" blijven roepen in plaats van "friet" en er een hele discussie met de patatzaak van wilt maken, of andersom.
of iets met wasknijpers en acute misselijkheid enzoquote:Op donderdag 20 september 2012 15:21 schreef yvonne het volgende:
• Nooit meer een HEMAtas als zodanig kunnen zien.
Neiging?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef BrandX het volgende:
*knip*
Neigingen hebben om de afkortingen iig en mss te gebruiken in mails
*knip*
Ik ook, en we bleven gewoon trouw doorposten.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik mis die tijd eigenlijk wel een beetje..
Ik-had-het-woord-slakkentang-in-de-diepe-krochten-van-mijn-geheugen-weg-gestopt-en-de-onschuldige-knijpers-ervoor-in-de-plaats-gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Oerbeer het volgende:
• Als je een tooltje installeert om te kijken hoe veel uur je per dag je eigenlijk op FOK! zit, dat vervolgens vergeet en 54 dagen later het resultaat ziet:welke tool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je baalt dat je het even met een smartphone moet doen omdat je daarmee geen foto's kan maken van tenenkrommende taalfouten in het openbaar, omdat je nooit in het openbaar komt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Oerbeer het volgende:
• Als je een tooltje installeert om te kijken hoe veel uur je per dag je eigenlijk op FOK! zit, dat vervolgens vergeet en 54 dagen later het resultaat ziet:Dat tooltje wil ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Echt niet.
Ik ben veel te bang voor de resultaten
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ohquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat tooltje wil ik niet.
Nee.
Echt niet.
Ik ben veel te bang voor de resultaten
Alberto!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
*true story* een foto van jezelf in een park posten en erbij zetten dat je de park aan het checken bent
• Het is friet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
*true story* SEMTEX! roepen zodra de DA van Law and Order in beeld komt.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
*true story* een foto van jezelf in een park posten en erbij zetten dat je de park aan het checken bent
of je ziet iemand in de bibliotheek fokken en je denkt welke user is dat!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:38 schreef Oerbeer het volgende:
• Vragen of iemand FOK! kent als iemand op je scherm meekijkt.
Of dat ze zo reageren: 'HA DAS VAN NEDERMIEM XD XD'quote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Stink-ui het volgende:
Het is de schuld van de rabobank! gebruiken irl en niemand die dan lacht
Had ik net ook al gedaanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
* dit topic naar echtgenoot stuurt*
Maaaar goedquote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:
Topic uit 2001 en wat zijn veel dingen hetzelfde gebleven, namen zijn wat veranderd in de loop der jaren..
[*]Je komt op je werk en fok! gaat aan voordat je mail opengaat
[*]Je kan je de columns van Doordevil uit BB1 nog voor de geest halen
[*]Je kent meerdere fokkers persoonlijk (en die kende je niet voor je hier kwam)
[*]Je kloon staat in de top 250
[*]Je weet wat ik bedoelde met punt 4
[*]Als iemand een willekeurig topic noemt, weet je precies waar het over gaat
[*]zodra je op je vakantiebestemming bent aangekomen gelijk een internetcafe opzoeken om iedereen te laten weten dat je goed bent aangekomen, en daarna dagelijks verslag uitbrengen hoe lekker je het wel hebt.
[*]een jaar in het buitenland gaan wonen en na assepoestertijd EasyEverything overvallen om vooral alle FOK!kers te laten weten hoe geweldig je het naar je zin hebt
[*]'s nachts wakker worden van een nachtmerrie en heel hard SLOTJE roepen
[*]Je schrijft smilies in je email en gebruikt zelfs een smiley als je aan het praten bent.
[*]Je weet wie Mike is.
[*]ook al is het forum nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober, je blijft stug posten
[*]als iemand vraagt of je nog een leuke uitgaansgelegenheid kent noem je de Coyote Ugly Bar
[*]
[*]Wie weet er nog meer...
[*]Smilies maken op pengeschreven aantekeningen
[*]Aan je post-overzicht is niet af te lezen wanneer je nou naar bed was geweest
[*]Je droomt over Fok!
[*]je neemt het Knut kwalijk dat die een verkeerd BB3 topic sluit
[*]Als iemand aan je vraagt wie de minister-president is denk je eerst aan Danny en dan pas aan Wim Kok.
[*]Jezelf voorstellen IRL met je nickname
[*]Gewoon 'ROFLOL' roepen als je ergens om lacht
[*]Op F5 willen drukken nadat je aan iemand een vraag hebt gesteld of een rake opmerking hebt geplaatst, terwijl er in geen velden of wegen een PC is te bekennen.
[*]Als je bij de reclame van FOCWA meteen de kriebels krijgt om te gaan Fok!ken.
[*]Roepen om een ban als iemand je uitscheld
[*]Als je je niet meer ergert aan taalfouten...
[*]Iemand die in de tram over je schouder je krant meeleest voor lurker uitschelden
[*]Als je tegen je IRL-vrienden (die Fok niet kennen) zonder er bij na te denken ineens een opmerking wil maken in de trant van: 'Oh, Knut maakte vandaag zo'n leuke opmerking op iets wat TARA zei...'. Met verbijsterde blikken als gevolg.
[*]Als je weet wat er met "restaurant de golden shower"bedoelt wordt...
[*]Als je weet wie "guus de goudvis "is..
[*]Wie weet er nog meer ...
Kenmerken van FOK! verslaving...
Wat zijn de kenmerken anno 2012?
Been there, done thatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze is dodelijk.
• Deook gewoon gebruiken in werkgerelateerde mail.
Overkwam me een tijdje geleden toen m'n pillen-alarm niet afging. Ik had het volume uitgezetquote:Op donderdag 20 september 2012 14:23 schreef Oerbeer het volgende:
• Tot midden in de nacht op FOK! mobile zitten zodat je door de wekker heen slaapt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:26 schreef LompeHork het volgende:
• Als je vrouw/vriendin/poetswijf roept "neehoor, geen problemen mee dat hij FOK!t, ik kan alles op TV zien wat ik wil!"
+1quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
Als je vaker sommige FOK!kers irl ziet dan bv je ouders.
Was donthate echt van jou?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een tijd lang beste vriendjes geweest met mijn kloon donthate in dat FOK! vriendjeslijst gebaseerd op mijn hele FOK! historie
quote:
Ahem...quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Anne het volgende:
Het twee keer de helft grapje komt hier IRL ook vaak voorbij, net zoals vele andere zaken die hier al genoemd zijn.
Naar bed willen maar toch op FOK! blijven hangen is ook wel een teken aan de wand...quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens naar bed trouwens, van zwemmen raak je aardig moei![]()
.
Hier ook. Tot in den treurequote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Anne het volgende:
Het twee keer de helft grapje komt hier IRL ook vaak voorbij, net zoals vele andere zaken die hier al genoemd zijn.
ik tik 'm dan gewoon, los van of 'ie een echte smiley geeftquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef trovey het volgende:
Willen reageren in een blog en wanhopig naar desmiley zoeken.
Moet ik eerst even opzoeken hoe hij alweer moet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik tik 'm dan gewoon, los van of 'ie een echte smiley geeft![]()
Dit. Met lijstjes door de straten heen "hendig sjiek slippen" met de brommerquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en natuurlijk altijd even kijken wat voor merk rolluiken mensen gebruiken.
Dat was toch iets met urine en een dakraam?quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef smitjew het volgende:
je zaad niet zomaar verspillen in de plee, maar bewaren om je dakpannen mee schoon te maken.
denken dat het urine wasquote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was toch iets met urine en een dakraam?
Het was urinequote:
maar bij mij nietquote:
Ohquote:
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Duvel het volgende:
Naar bed willen maar toch op FOK! blijven hangen is ook wel een teken aan de wand...
Te herkenbaar...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef LompeHork het volgende:
• Toch nog maar even doorbaggeren, morgen hoef je toch niet zo vroeg op als je denkt.
Vervolgens helemaal gesloopt wakker worden.
dequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
Wat heeft iedereen met deelders gebruiken dan FOK!? Die smiley is zo standaard als de
smiley. En bij allebei is het gebruik gewoon algemeen bekend.
Uit Nederland? Leek me eerder iets voor Amerika of China of zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
deis op FOK! ontstaan toch of ben ik gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |