Wij, de oprichters van Anonieme Fokisten, hebben besloten om een praatgroep te starten om users te helpen van hun fokverslaving af te komen. Dit na aanleiding van excessief postgedrag en onderzoek naar de verschikkelijke resultaten van een FOK verslaving.
Zie hier het resultaat bij vrouwen :
Dat wilt natuurlijk niemand.
Daarom hebben wij, de oprichters, het volgende stappenplan gecopieerd opgesteld.
Eerste Stap
"Wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover FOK en dat ons leven stuurloos was geworden."
Tweede Stap
"We kwamen ertoe te geloven dat een Macht groter dan wijzelf ons weer gezond kon maken."
Derde Stap
"Wij bestoten onze wil en ons leven over te geven in de hoede van Danny, zoals ieder van ons Hem persoonlijk aanvaardt."
Vierde Stap
"We maakten een diepgaande en onbevreesde morele balans op van ons leven."
Vijfde Stap
"Wij bekenden tegenover Danny, tegenover ons zelf en tegenover een ander mens de juiste aard van onze misstappen."
Zesde Stap
"We waren volkomen bereid om Danny al onze karakterfouten te laten wegnemen."
Zevende Stap
"Wij vroegen Hem nederig onze tekortkomingen weg te nemen."
Achtste Stap
"Wij maakten een lijst met de namen van allen die door ons schade en leed hadden ondervonden en verklaarden ons bereid om dit bij hen allen goed te maken."
Negende Stap
"Wij hebben waar het mogelijk was dit rechtstreeks weer bij zulke mensen goedgemaakt, behalve wanneer dit hen of anderen zou kwetsen."
Tiende Stap
"We maakten er een gewoonte van onszelf te onderzoeken en erkenden direct de fouten die we hadden gemaakt."
Elfde Stap
"Wij trachtten door gebed en overdenking ons contact met Danny, hoe ook ieder van ons Hem persoonlijk aanvaardt, te verdiepen, en baden Hem enkel ons Zijn wil te doen kennen en om de kracht die te volbrengen."
Twaalfde Stap
"Nu deze Stappen ons tot geestelijke bewustwording hebben geleid, hebben wij geprobeerd deze boodschap aan FOKisten door te geven en deze principes bij al ons doen en laten na te streven."
Bij deze verklaar ik de Anonieme Fokisten opgericht en wij kunnen starten met de eerste stap.
Ik ben Marco en ik ben fok!-verslaafd
*zucht van opluchting slaakt nu het hoge woord er uit is...*
Komt allen en vertel over je verslaving en probeer samen met mij en anderen van je verslaving af te komen.
quote:Kijk dan zou het pas leuk worden !
Op dinsdag 24 juni 2003 22:46 schreef NietGroen het volgende:
krijg je ook een sleutelhanger als je lid wordt?
quote:Goed zo Marco. Vertel je verhaal. Hoe komt het dat jij een verslaafde bent?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:46 schreef cptmarco het volgende:
Hallo
*schuchter rondkijkt en keel schraapt*Ik ben Marco en ik ben fok!-verslaafd
*zucht van opluchting slaakt nu het hoge woord er uit is...*
quote:dus dat is net zoiets als anonieme alcoholisten die elkaar groeten nadat iemand zijn naam zegt en zegt dat ie alcoholist is.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:44 schreef mvt het volgende:
Welkom allen bij Anonieme Fokisten.Wij, de oprichters van Anonieme Fokisten, hebben besloten om een praatgroep te starten om users te helpen van hun fokverslaving af te komen. Dit na aanleiding van excessief postgedrag en onderzoek naar de verschikkelijke resultaten van een FOK verslaving.
quote:hooguit een nieuw account wanneer je afgekicked bent
Op dinsdag 24 juni 2003 22:46 schreef NietGroen het volgende:
krijg je ook een sleutelhanger als je lid wordt?
* CartWOman schuifelt schuchter naar voren...
*slik* *huiver*
Ik ben Fok!- verslaafd...
quote:Het is ok. Laat het los. Vergeet niet dat het erkennen van je verslaving de eerste stap is naar een beter leven
Op dinsdag 24 juni 2003 22:49 schreef CartWOman het volgende:
*slik** CartWOman schuifelt schuchter naar voren...
*slik* *huiver*
Ik ben Fok!- verslaafd...
quote:Dit is heel erg moeilijk....het begon op kerstavond 2000 toen ik mij registeerde. Het begon heel onschuldig.... Een post in Travel, een post in TV, een post in Muziek. Eigenlijk viel het nog best wel mee, en ik had het nog mooi in de hand.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:47 schreef mvt het volgende:[..]
Goed zo Marco. Vertel je verhaal. Hoe komt het dat jij een verslaafde bent?
Toen kwam het moment dat ik Onzin ontdekte.... Dat was het begin (van het einde???). Ik weet het niet... Fok! begon steeds meer mijn leven te bepalen. Ik moest posten... Eerst de 1000 post halen toen 5000 post.... Waar is het einde?????
Hopelijk kan ik met lotgenoten iets aan mij fokking addiction doen....
quote:* joint deze visie op Fok! *
Op dinsdag 24 juni 2003 22:46 schreef Lucille het volgende:
Ik ben nog in de ontkennende fase.
quote:Samen komen we er wel.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:52 schreef cptmarco het volgende:
Hopelijk kan ik met lotgenoten iets aan mij fokking addiction doen....
Maar ik zie nog meer mensen in de zaal. Wie zijn jullie en vertel eens over je verslaving.
quote:Don't look at me, ik ben hier alleen voor de gratis koffie en kokos-macronen
Op dinsdag 24 juni 2003 22:59 schreef mvt het volgende:[..]
Samen komen we er wel.
Maar ik zie nog meer mensen in de zaal. Wie zijn jullie en vertel eens over je verslaving.
Zeg je internet bij Tiscali op per 1 juli 2003 en word 25 juni al afgesloten waardoor je toch niet meer op Fok! kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |