quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
Oh wat enig. Ik ben net klaar met Sex and the City.
Dit.quote:
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef Abed het volgende:
Gewoon bazenserie ondanks dat de titel anders doet vermoeden.
Jah ok..het is niet The Wire nee, maar hier moeten we het tegenwoordig mee doen, het is iig verfrissend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
Ben nu bezig met de eerste aflevering. Ik geloof dat ik het wel leuk vind
Die sexscene "do you want me to move more?". Echt zo niet-geil
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:36 schreef Grunge. het volgende:
Girls heeft vannacht een Golden Globe gewonnen!
Wat weet jij nou van seks?quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Toad het volgende:
Marnie maakt deze week ook weer wat mee zeg.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En fuck, wat is Lena Dunham schaamteloos, zeg.
had precies het zelfde, vond de eerste twee niet goed, de laatste was weer beterquote:Op zondag 10 februari 2013 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Vermakelijke serie. Soms iets te veel de Hannah show, hoe verfrissend ook dat een minder knap meisje in de hoofdrol speelt en zelfs regelmatig uit de kleren gaat, maar desalniettemin interessant genoeg om te blijven volgen. De eerste twee afleveringen van seizoen 2 waren wat minder, maar de laatste was weer goed. De personages zijn niet altijd likable maar ook dat heeft z'n charme.
En ik hoop dat Adam weer terugkomt in de serie, vond hem als personage altijd wel wat hebben.
Ja eigenlijk moeten alle vriendinnen evenveel zendtijd krijgen ongeveer. Er was pas een aflevering waarin Shoshanna en Jenna helemaal niet voorkwamen en dat was meteen niet zo'n goede.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
had precies het zelfde, vond de eerste twee niet goed, de laatste was weer beter
Al kan ik me het niet voorstellen dat Hanah praktisch topless in een supermarkt mag rondlopen
Die bikseksuele exvriend hangt me al de keel uit en die ene getrouwde vriendin zien we nog te weinig
Het mag ook wel ergens heengaan het verhaal, dat Hannah werk gaat publiceren bvquote:Op zondag 10 februari 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten alle vriendinnen evenveel zendtijd krijgen ongeveer. Er was pas een aflevering waarin Shoshanna en Jenna helemaal niet voorkwamen en dat was meteen niet zo'n goede.
Eens. Dat ze allemaal neuken hebben we nu wel begrepen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het mag ook wel ergens heengaan het verhaal, dat Hannah werk gaat publiceren bv
Heb niks tegen naakt maar ik geloof dat nu ook wel. in Entourage werd ook geneukt maar wel met een verhaal omheenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Dat ze allemaal neuken hebben we nu wel begrepen.
En met louter lekkere wijven. Die Hannah is echt om te janken zo vies.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb niks tegen naakt maar ik geloof dat nu ook wel. in Entourage werd ook geneukt maar wel met een verhaal omheen
Dat valt toch ook wel weer mee? Ze is wat dikker en heeft weinig tiet, maar ik vind haar geen zeekoe formaat. Ze kleedt zich wel heel beroerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En met louter lekkere wijven. Die Hannah is echt om te janken zo vies.
Ik vind haar echt niets aantrekkelijks hebben, en dat komt echt niet omdat ze wat zwaarder is dan 'normaal'. Straalt niets uit wat mij interesseert.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ze is wat dikker en heeft weinig tiet, maar ik vind haar geen zeekoe formaat. Ze kleedt zich wel heel beroerd.
Zit ook wel wat in. Ze is vaak onverzorgd en niet heul sympathiek, maar dat past bij het karakter.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niets aantrekkelijks hebben, en dat komt echt niet omdat ze wat zwaarder is dan 'normaal'. Straalt niets uit wat mij interesseert.
Het kwam heel erg op mij over als een fantasie aflevering. Vooral dat hij haar moest smeken om te blijven. Het moment dat zij al haar gevoelens uitstort over Joshua kon ik niet aanzien.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef Toad het volgende:
Ik vond dat moment ook erg genant. Maar dat maakte het ook zo goed (ik vond het wel weer typisch een genant Girls-moment). Hannah gebruikte hem ook natuurlijk heel erg voor haar artikel. Maar ik vond het personage van Patrick Wilson ook op enorm lief voor haar. Maar ja, hij wilde waarsch. met een jong meisje scharrelen na zijn scheiding.
Dat gezeur over dat Hannah dik is vind ik ook onzin. Kijk dan niet. Moet een rauwe/realistische serie voorstellen, geen Sex and the City (maar dan in Brooklyn).
Bwehe ja, die vond ik wel mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Toad het volgende:
Dat topless tafeltenissen was wel een dikke middelvinger naar iedereen die klaagt over Hannahs naaktheid.
Leuk om te horen hoe ze de episode bedoeld had.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:43 schreef Toad het volgende:
'Wilson is ugly, probably everbody feels very sorry for me'
Ja ik begrijp het, maar moet het iedere keer zo duidelijk in beeld gebracht wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Top serie, ik vind het vooral mooi dat Hannah niet dun is en geen mode kleding draagt. Kan ik me totaal in vinden
Heb je wel een punt haha, mijn vriend heeft 1 aflevering mee gekeken en die vond haar kleding ook echt te erg voor woorden lol.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het, maar moet het iedere keer zo duidelijk in beeld gebracht wordenIedere aflevering zien we haar tieten of kont en de meest afschuwelijke kleding. Zelfs een arme sloeber kan mooiere kleren dan dat kopen.
Aflevering nog niet gezien maar ze is zelf ook lelijk dus zal wel gelijkwaardig zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Die gozer waarmee Hannah seks had was wel erg afstotelijk hey.
Ze leek er tijdens de daad ook niet heul veul zinin te hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:36 schreef Maniakje het volgende:
Die Hannah spreidt wel snel en vaak haar benen zegNiet te zuinig...!
x 100
Dat ze spontaan een avontuurtje in dat mooie huis van die knappe arts wilde...mwah...okee...maar dit was gewoon een lelijke sufferd die haar eerst nauwelijks een blik waardig gunde en zich in 't bos zowat opeens aan haar 'vergrijpt'....hoe kan je dááár nou zin in hebbenMaar hoppakee...daar ligt ze weer hoor
Hahaha ja! Dat stukje was ik net aan het kijken, mooie opmerkingquote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ray als die vriendin van Shoshanna het heeft over 'vintage'.
"You're about to make me cry and I don't even know you."
Wat is er met Hannah anyway, heeft ze zogenaamd last van OCD?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hannah en Adam moeten gewoon weer samen komen!
OCD? Wat is dat? :$ Oh laat maar lees wat over dwangmatige dingen. Ja daar zat ik ook al mee haha, met het feit dat ze ineens dingen acht keer doet. Maar de titel is ook "it's back" dus misschien heeft ze het in het verleden eerder gehad?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er met Hannah anyway, heeft ze zogenaamd last van OCD?
Ah, ja dus. Ben nu bij het stukje dat ze het er met haar ouders over heeft.quote:
Ik druk telkens op pauze om FOK! te lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, ja dus. Ben nu bij het stukje dat ze het er met haar ouders over heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive–;compulsive_disorder
Yeah!quote:
Is de eerste keer volgens mij of niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de laatste aflevering zat geen naakt.
Oh en dit.quote:
Zij is echt briljantquote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt geniaal neurotisch.
Waarom niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Seam het volgende:
Ja hoor, erg geloofwaardig dat Hannah last had van OCD
spoiler misschien?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Seam het volgende:
Ja hoor, erg geloofwaardig dat Hannah last had van OCD
Tja, maar als er niet vrij gepraat mag worden over afgelopen afleveringen dan blijft het hier zo stil.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:31 schreef theKiD het volgende:
Begrijpelijk, maar erg jammer. Dit is het enige topic over die serie en niet iedereen kijkt het elke week..
Je kan zelf een GIRLS NL topic openen, dan mag je er alleen over praten als ie op de NL tv is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:31 schreef theKiD het volgende:
Begrijpelijk, maar erg jammer. Dit is het enige topic over die serie en niet iedereen kijkt het elke week..
Dit is een mogelijheid,quote:I mean, I don't know, I feel as though was such a preposterous situation that there is had to be poking fun at romantic comedy endings rather than trying to emulate or celebrate them.
Die Shoshanna is zo geniaal hequote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat einde was echt super sweet, maar past helemaal niet bij de serie.
Shoshanna toch met een blonde gast.Die gaat even flink de slet uit hangen de komende tijd.
Charlie die met beide ogen in de golddigger valstrik trapt.
Daar was de voicemail van Hannah aan gericht. Nobody knows.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die Shoshanna is zo geniaal he![]()
Overigens waar is girl #4 (de baby-sitter) gebleven?
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to goquote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die Shoshanna is zo geniaal he![]()
Overigens waar is girl #4 (de baby-sitter) gebleven?
Shosanna, ik zou het nog geen 5 minuten met haar uithouden in één kamer, wat een verschrikkelijk irritant kutwijf is dat. Dan zou ik nog liever Hannah doen, alhoewel het dan waarschijnlijk meteen acht keer moetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to go
Nee serieus, wat een verschrikkelijke groep meiden is dit tochJe gunt deze meiden toch ook een kutleven of niet
Alleen Shosanna gun ik het niet.
Echt?!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef ChickenMan het volgende:
Shit, lees net dat dit alweer de laatste aflevering was.
ieder seizoen heeft 10 afleveringen. Dus weer een jaartje wachten.quote:
JAAR?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
ieder seizoen heeft 10 afleveringen. Dus weer een jaartje wachten.
Begint meestal in het voorjaar, maar kan dus ook begin januari zijn.quote:
Damn dat is lang..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja toch, of 10 maanden, fuck knows.
Had het tijdens de aflevering al door. Stelletjes uit elkaar, stelletjes bij elkaar. Een goede season final om het volgende seizoen mee te beginnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef ChickenMan het volgende:
Shit, lees net dat dit alweer de laatste aflevering was.
quote:
Ik had het ook gewaardeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Geweldige scène was dat. Zulke mannen
Heb zo hard gelachen om die scene dat ie zo rende.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had het ook gewaardeerd inderdaad.Maar nu vond ik het naar om te zien, omdat zij het duidelijk
niet fijn vond, maar hij gewoon door ging. Ik had het ergens wel leuk gevonden als hij langer iets met haar had gehad denk ik, maar die season finale!Normaal als iemand dat zonder T-shirt zou doen, zou het extreem over de top zijn, maar bij Adam hoort dat gewoon zo.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar was de voicemail van Hannah aan gericht. Nobody knows.
Ze zal volgend seizoen wel terugkomen, ik gok dat de actrice die Jessa speelt eruit geschreven is dit seizoen vanwege haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to go
Nee serieus, wat een verschrikkelijke groep meiden is dit tochJe gunt deze meiden toch ook een kutleven of niet
Alleen Shosanna gun ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah serieus?quote:
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"quote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt geniaal neurotisch.
Uhu, ik vind haar niet zozeer knap, op sommige foto's/in sommige poses zelfs helemaal niet, maar haar uitstraling is echt magisch vind ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"
Toen ze bijna ontmaagd ging worden![]()
Ja, ik ben ook voor de serie gevallen. Begin nu aan aflevering 5.
En godgloeiende wat is die Jessa mooi.
Ja! En dan vooral ZONDER knalrode lipstickquote:Op maandag 25 maart 2013 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik vind haar niet zozeer knap, op sommige foto's/in sommige poses zelfs helemaal niet, maar haar uitstraling is echt magisch vind ik.
Want het is een lelijkerd wilde je zeggen?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Seam het volgende:
wtfEn ik dacht dat vrouwen wel fatsoenlijk hun eigen geslacht op schoonheid konden beoordelen
Mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Ze heeft zo'n ouderwetsige classy uitstraling.
Zo'n Franse filmster, zeg maar.
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"
Waar heb je dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Seam het volgende:
wtfEn ik dacht dat vrouwen wel fatsoenlijk hun eigen geslacht op schoonheid konden beoordelen
Ik heb de afgelopen week seizoen 1 gezien, en zit nu in seizoen 2. Wat een heerlijke serie. Absurd en heerlijk normaal tegelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Net in een paar uur Girls S1 er doorheen gejast. Een serie over 4 twintigers die min of meer vriendinnen zijn. Hoofdpersoon is de verwende en onzekere Hannah.
Het leuke aan de serie is dat t geen modepoppetjes zijn, maar dat ze echt lelijk durven te zijn (en zijn)
Met veel naakt, wc-scenes, gevloek en heel veel neuken.
Ik ben het er wel een beetje mee eens.quote:Op maandag 1 april 2013 10:51 schreef Kijana het volgende:
Seizoen 1 vond ik wel leuk, seizoen 2 vond ik meer drama meuk.
Ja die vond ik dus nog wel leuk en moest daar erg om lachen, vooral dat gegiebel daarna dat ze het naar elkaar 'toe wapperen'quote:Op maandag 1 april 2013 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik heb nu net afl 4 van seizoen 2 gezien (dat snot in de badkuip!) eens kijken hoe me de rest vergaat.
Dat wordt dus weer een depressieve Marniequote:Girls is losing one of its boys. Christopher Abbott, who plays Charlie (Marnie's on-again-off-again boyfriend) on the much-talked-about HBO show, is leaving the series. Why? Let's play multiple choice: a) Lena Dunham, b) Lena Dunham, c) Lena Dunham. If you answered "shameless Girls creator Lena Dunham," you're correct! The two allegedly butted heads going into the production of Season 3, so Abbott did the whole "fuck you I quit" routine. Since appearing on Girls, Abbott's star has brightened, and he'll move on to other projects he has in the works. [NY Post]
Die dokter was echt hilarisch. 'Can I keep the Q-tip?' 'I suggest you frame it'quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
En die dokter bij Hannah: 'well you must feel stupid now'
GEWELDIGquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Had je deze sketch van seizoen 38 al gezien?
Hoe zo 'guilty'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 2 maandjes en mijn guilty pleasure serie is terug.Pfff kan niet wachten.
Dit ja! 2e seizoen vond ik toch wel wat tegenvallen vergeleken met het 1e.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Seizoen 1 opnieuw gekeken. Dat was toch wel een erg sterk seizoen, stuk meer dan S2. Hopelijk gaat het niveau in seizoen 3 weer wat omhoog.
Ik heb er alweer helemaal zin inquote:
Oh, met Adam! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren de film Frances Ha gezien. Beetje dezelfde thema's als Girls, dus misschien een aanrader voor de fans hier. Ik vond hem tof in ieder geval
Dit! Het tweede seizoen was af en toe iets te duister voor mijn smaak en dit seizoen lijkt een stuk vlotter en energieker, dus ik ben benieuwd.quote:
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Niet zo leuk als girls, maar het zit wel vol met girls-achtige dingen. Zelfde acteurs ook. Ik vond het wel een vermakelijk filmpje voor tussendoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.
ook met seks en naakt?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan ook de documentaire Frances Ha aanraden aan diegenen die Girls wel vermakelijk vinden.
Zelfde thema: sociaal onhandig meisje in New York probeert het te redden en belandt in allemaal pijnlijke en grappige situaties.
Twee keer oepsquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolen
Is toch geen documentaire, trouwens?
Eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Twee keer oeps![]()
Desalniettemin is het een prima film
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
En daar gaan we. Eerste 2 episodes. Ben benieuwd.
Sla vast aan het knutselen voor het volgende topic zou ik zeggen.quote:
Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef Kijana het volgende:
Wat een kutserie is dit geworden zeg, jammer. Seizoen 1 vond ik wel leuk.
Vond dat ze lekker werd geneukt tegen de bankquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.
En Shoshanna is niet zo likable meer.
Tja...zelf vond ze het niet veel aan geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond dat ze lekker werd geneukt tegen de bank
Ja het lijken meer 4 verhaallijnen te zijn geworden ipv één met wat uitstapjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.
En Shoshanna is niet zo likable meer.
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja het lijken meer 4 verhaallijnen te zijn geworden ipv één met wat uitstapjes.
Vwb laatste ep, te weinig Marnie in bikini
Die was wel mooi ja, goede sneer naar Hannahquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.
Vond ik ook! Eindelijk gebeurt er weer wat, de afgelopen afleveringen kabbelden maar wat voort vond ik.quote:
Ik ben een Elijahquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)ls-character-are-you
Which girls character are you
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.
Ík heb Rayquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Laird, wtf!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies! Die discussie was hard, maar wel broodnodig, hopelijk helpt het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vond ik ook! Eindelijk gebeurt er weer wat, de afgelopen afleveringen kabbelden maar wat voort vond ik.
Harde woorden vielen er
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze is iig goed op weg met die doorgesnoven vriend van d'r.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Prima seizoen idd.
Vind alleen die Jenna (?) fucking irritant. Hopelijk snuift ze zich kapot.
Van de Girls HBO site:quote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Privileged het volgende:
Lijkt me dat je dat moeilijk verzint, dus zal ook wel iets van zichzelf inzitten dan?
quote:Komische, semi-autobiografische reeks van en met Lena Dunham, over de talloze vernederingen en zeldzame overwinningen van een bont gezelschap vrouwelijke twintigers die in New York City wonen en werken.
Nee, 12quote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat er maar 10 kwamen, was wel een mooie cliffhanger
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef SunChaser het volgende:
Waarom mag Marnie niet met hem neuken
Wel lame dat ze zegt, hij dwong me
Allemaal redenen die haar geen aan gaan, bovendien maakte shoshana t uitquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?
Ze mag alles maar logisch is het niet.
Maakt niet uit, is gewoon code. Bro code maar dan anders, jeweet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Allemaal redenen die haar geen aan gaan, bovendien maakte shoshana t uit
Ray...quote:
Waarheid, eens en eensquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?
Dan moet Hannag lekker dr mond houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ray...
Het gaat erom dat ze het niet kan maken tegenover Shosh. Is not done. Hannah staat erbuiten.
Die reactie was compleet te begrijpen komop nou zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan moet Hannag lekker dr mond houden
Nee want als je een vriendin betrapt met een ex-vriendje van een andere vriendin van je, terwijl je ook allemaal deel uitmaakt van dezelfde vriendengroep, dan hoor je daar niks van te vinden. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste loop je niet zomaar in een vreemd huis een slaapkamer binnen
Ten tweede maakte Shosha het uit
Ten derde is het Hannahs zaak niet
Wel eens met het eerste. Hannah wist niet met wie Ray seks had.. dus ze had geen recht om de deur open te doen. Verder vind ik wel dat je van de ex afblijft van je beste vriendinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste loop je niet zomaar in een vreemd huis een slaapkamer binnen
Ten tweede maakte Shosha het uit
Ten derde is het Hannahs zaak niet
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien herkende ze de stem van haar vriendin wel door de deur?
Zo vatte ik het ook op. Je kon wel een beetje horen dat het Marnie was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien herkende ze de stem van haar vriendin wel door de deur?
Ook naakt?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Aangezien Girls is afgelopen heb ik nog een aanrader voor iedereen die mist wat te kijken te hebben:
Broad City (TV Series 2014– ) - IMDb
Ook over vriendinnen in een grote stad. Beetje zelfde soort bizarre situaties, in-your-face dingen en niet bang om zichzelf wat minder flatteus in beeld te brengen. Er zijn veel raakvlakken, al vind ik tot nu toe dat er meer humor inzit dan in Girls.
Dank voor de tip! Ik ga het eens uitchecken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Aangezien Girls is afgelopen heb ik nog een aanrader voor iedereen die mist wat te kijken te hebben:
Broad City (TV Series 2014– ) - IMDb
Ook over vriendinnen in een grote stad. Beetje zelfde soort bizarre situaties, in-your-face dingen en niet bang om zichzelf wat minder flatteus in beeld te brengen. Er zijn veel raakvlakken, al vind ik tot nu toe dat er meer humor inzit dan in Girls.
Oh dat van Sho vond ik juist helemaal nietquote:Op maandag 24 maart 2014 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Mooi einde van dit seizoen. Kreeg er kippenvel van (bij de laatste paar minuten). Arme Sho
quote:Don your tooth necklaces and congratulate Television Academy / Primetime Emmys nominees Lena Dunham and Adam Driver
Huh, wat dan?quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sneu wat er nu allemaal gebeurt trouwens rondom Lena Dunham.
de tl;drquote:
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
de tl;dr
Ze heeft in dat boek uit de doeken gedaan dat ze vroeger haar zusje min of meer heeft aangerand. Dat leidde tot commotie waar ze nu verbaasd over is.
Het gaat inderdaad nergens over. Toen Lena 7 was, was ze benieuwd of het er down under hetzelfde uitzag bij haar zusje (die toen 2 was ofzo, dus lijkt me sterk dat ze er uberhaupt iets van herinnert). Dus ze heeft even gekeken. Zullen we alle jongetjes die als kleuter hun piemel lieten zien dan ook maar aanklagen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?
Ah, dat van dat boek wist ik niet. Ongelezen vermoed ik dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat het voor de conservatieve goegemeente wel te ver zal gaan. Of heeft het zusje aangegeven er last van te hebben?
Tjongejonge. Aanranding nog wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad nergens over. Toen Lena 7 was, was ze benieuwd of het er down under hetzelfde uitzag bij haar zusje (die toen 2 was ofzo, dus lijkt me sterk dat ze er uberhaupt iets van herinnert). Dus ze heeft even gekeken. Zullen we alle jongetjes die als kleuter hun piemel lieten zien dan ook maar aanklagen?
too long; didn't read. Oftewel de ongenuanceerde korte versiequote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?
Ah, dat van dat boek wist ik niet. Ongelezen vermoed ik dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat het voor de conservatieve goegemeente wel te ver zal gaan. Of heeft het zusje aangegeven er last van te hebben?
Haha jep. Maar bijna nieuwe topic en eindelijk nieuwe OPquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Bizar dat 3,5 seizoen girls in 1 topic past
Ik zou zeggen, open jij n nieuwe met nieuwe opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jep. Maar bijna nieuwe topic en eindelijk nieuwe OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |