Waarom niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Seam het volgende:
Ja hoor, erg geloofwaardig dat Hannah last had van OCD
spoiler misschien?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Seam het volgende:
Ja hoor, erg geloofwaardig dat Hannah last had van OCD
Tja, maar als er niet vrij gepraat mag worden over afgelopen afleveringen dan blijft het hier zo stil.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:31 schreef theKiD het volgende:
Begrijpelijk, maar erg jammer. Dit is het enige topic over die serie en niet iedereen kijkt het elke week..
Je kan zelf een GIRLS NL topic openen, dan mag je er alleen over praten als ie op de NL tv is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:31 schreef theKiD het volgende:
Begrijpelijk, maar erg jammer. Dit is het enige topic over die serie en niet iedereen kijkt het elke week..
Dit is een mogelijheid,quote:I mean, I don't know, I feel as though was such a preposterous situation that there is had to be poking fun at romantic comedy endings rather than trying to emulate or celebrate them.
Die Shoshanna is zo geniaal hequote:Op maandag 18 maart 2013 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat einde was echt super sweet, maar past helemaal niet bij de serie.
Shoshanna toch met een blonde gast.Die gaat even flink de slet uit hangen de komende tijd.
Charlie die met beide ogen in de golddigger valstrik trapt.
Daar was de voicemail van Hannah aan gericht. Nobody knows.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die Shoshanna is zo geniaal he![]()
Overigens waar is girl #4 (de baby-sitter) gebleven?
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to goquote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die Shoshanna is zo geniaal he![]()
Overigens waar is girl #4 (de baby-sitter) gebleven?
Shosanna, ik zou het nog geen 5 minuten met haar uithouden in één kamer, wat een verschrikkelijk irritant kutwijf is dat. Dan zou ik nog liever Hannah doen, alhoewel het dan waarschijnlijk meteen acht keer moetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to go
Nee serieus, wat een verschrikkelijke groep meiden is dit tochJe gunt deze meiden toch ook een kutleven of niet
Alleen Shosanna gun ik het niet.
Echt?!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef ChickenMan het volgende:
Shit, lees net dat dit alweer de laatste aflevering was.
ieder seizoen heeft 10 afleveringen. Dus weer een jaartje wachten.quote:
JAAR?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
ieder seizoen heeft 10 afleveringen. Dus weer een jaartje wachten.
Begint meestal in het voorjaar, maar kan dus ook begin januari zijn.quote:
Damn dat is lang..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja toch, of 10 maanden, fuck knows.
Had het tijdens de aflevering al door. Stelletjes uit elkaar, stelletjes bij elkaar. Een goede season final om het volgende seizoen mee te beginnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef ChickenMan het volgende:
Shit, lees net dat dit alweer de laatste aflevering was.
quote:
Ik had het ook gewaardeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Geweldige scène was dat. Zulke mannen
Heb zo hard gelachen om die scene dat ie zo rende.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had het ook gewaardeerd inderdaad.Maar nu vond ik het naar om te zien, omdat zij het duidelijk
niet fijn vond, maar hij gewoon door ging. Ik had het ergens wel leuk gevonden als hij langer iets met haar had gehad denk ik, maar die season finale!Normaal als iemand dat zonder T-shirt zou doen, zou het extreem over de top zijn, maar bij Adam hoort dat gewoon zo.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar was de voicemail van Hannah aan gericht. Nobody knows.
Ze zal volgend seizoen wel terugkomen, ik gok dat de actrice die Jessa speelt eruit geschreven is dit seizoen vanwege haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop zelfmoord. 1 down, 2 to go
Nee serieus, wat een verschrikkelijke groep meiden is dit tochJe gunt deze meiden toch ook een kutleven of niet
Alleen Shosanna gun ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah serieus?quote:
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"quote:Op zondag 10 februari 2013 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt geniaal neurotisch.
Uhu, ik vind haar niet zozeer knap, op sommige foto's/in sommige poses zelfs helemaal niet, maar haar uitstraling is echt magisch vind ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"
Toen ze bijna ontmaagd ging worden![]()
Ja, ik ben ook voor de serie gevallen. Begin nu aan aflevering 5.
En godgloeiende wat is die Jessa mooi.
Ja! En dan vooral ZONDER knalrode lipstickquote:Op maandag 25 maart 2013 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik vind haar niet zozeer knap, op sommige foto's/in sommige poses zelfs helemaal niet, maar haar uitstraling is echt magisch vind ik.
Want het is een lelijkerd wilde je zeggen?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Seam het volgende:
wtfEn ik dacht dat vrouwen wel fatsoenlijk hun eigen geslacht op schoonheid konden beoordelen
Mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Ze heeft zo'n ouderwetsige classy uitstraling.
Zo'n Franse filmster, zeg maar.
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"I'm like, you know, I'm like not an attaching bleeder!"
Waar heb je dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Seam het volgende:
wtfEn ik dacht dat vrouwen wel fatsoenlijk hun eigen geslacht op schoonheid konden beoordelen
Ik heb de afgelopen week seizoen 1 gezien, en zit nu in seizoen 2. Wat een heerlijke serie. Absurd en heerlijk normaal tegelijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:01 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Net in een paar uur Girls S1 er doorheen gejast. Een serie over 4 twintigers die min of meer vriendinnen zijn. Hoofdpersoon is de verwende en onzekere Hannah.
Het leuke aan de serie is dat t geen modepoppetjes zijn, maar dat ze echt lelijk durven te zijn (en zijn)
Met veel naakt, wc-scenes, gevloek en heel veel neuken.
Ik ben het er wel een beetje mee eens.quote:Op maandag 1 april 2013 10:51 schreef Kijana het volgende:
Seizoen 1 vond ik wel leuk, seizoen 2 vond ik meer drama meuk.
Ja die vond ik dus nog wel leuk en moest daar erg om lachen, vooral dat gegiebel daarna dat ze het naar elkaar 'toe wapperen'quote:Op maandag 1 april 2013 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik heb nu net afl 4 van seizoen 2 gezien (dat snot in de badkuip!) eens kijken hoe me de rest vergaat.
Dat wordt dus weer een depressieve Marniequote:Girls is losing one of its boys. Christopher Abbott, who plays Charlie (Marnie's on-again-off-again boyfriend) on the much-talked-about HBO show, is leaving the series. Why? Let's play multiple choice: a) Lena Dunham, b) Lena Dunham, c) Lena Dunham. If you answered "shameless Girls creator Lena Dunham," you're correct! The two allegedly butted heads going into the production of Season 3, so Abbott did the whole "fuck you I quit" routine. Since appearing on Girls, Abbott's star has brightened, and he'll move on to other projects he has in the works. [NY Post]
Die dokter was echt hilarisch. 'Can I keep the Q-tip?' 'I suggest you frame it'quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
En die dokter bij Hannah: 'well you must feel stupid now'
GEWELDIGquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Had je deze sketch van seizoen 38 al gezien?
Hoe zo 'guilty'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 2 maandjes en mijn guilty pleasure serie is terug.Pfff kan niet wachten.
Dit ja! 2e seizoen vond ik toch wel wat tegenvallen vergeleken met het 1e.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Seizoen 1 opnieuw gekeken. Dat was toch wel een erg sterk seizoen, stuk meer dan S2. Hopelijk gaat het niveau in seizoen 3 weer wat omhoog.
Ik heb er alweer helemaal zin inquote:
Oh, met Adam! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Gisteren de film Frances Ha gezien. Beetje dezelfde thema's als Girls, dus misschien een aanrader voor de fans hier. Ik vond hem tof in ieder geval
Dit! Het tweede seizoen was af en toe iets te duister voor mijn smaak en dit seizoen lijkt een stuk vlotter en energieker, dus ik ben benieuwd.quote:
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Niet zo leuk als girls, maar het zit wel vol met girls-achtige dingen. Zelfde acteurs ook. Ik vond het wel een vermakelijk filmpje voor tussendoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.
ook met seks en naakt?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan ook de documentaire Frances Ha aanraden aan diegenen die Girls wel vermakelijk vinden.
Zelfde thema: sociaal onhandig meisje in New York probeert het te redden en belandt in allemaal pijnlijke en grappige situaties.
Twee keer oepsquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolen
Is toch geen documentaire, trouwens?
Eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Twee keer oeps![]()
Desalniettemin is het een prima film
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
En daar gaan we. Eerste 2 episodes. Ben benieuwd.
Sla vast aan het knutselen voor het volgende topic zou ik zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |