Dit! Het tweede seizoen was af en toe iets te duister voor mijn smaak en dit seizoen lijkt een stuk vlotter en energieker, dus ik ben benieuwd.quote:
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Niet zo leuk als girls, maar het zit wel vol met girls-achtige dingen. Zelfde acteurs ook. Ik vond het wel een vermakelijk filmpje voor tussendoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij leuk ja? Ik moet hem nog steeds zien.
ook met seks en naakt?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tiny furniture is echt net een lange aflevering van Girls.
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan ook de documentaire Frances Ha aanraden aan diegenen die Girls wel vermakelijk vinden.
Zelfde thema: sociaal onhandig meisje in New York probeert het te redden en belandt in allemaal pijnlijke en grappige situaties.
Twee keer oepsquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik op de vorige pagina ook aanbevolen
Is toch geen documentaire, trouwens?
Eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Twee keer oeps![]()
Desalniettemin is het een prima film
Echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
En daar gaan we. Eerste 2 episodes. Ben benieuwd.
Sla vast aan het knutselen voor het volgende topic zou ik zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |