quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
Oh wat enig. Ik ben net klaar met Sex and the City.
Dit.quote:
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef Abed het volgende:
Gewoon bazenserie ondanks dat de titel anders doet vermoeden.
Jah ok..het is niet The Wire nee, maar hier moeten we het tegenwoordig mee doen, het is iig verfrissend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
Ben nu bezig met de eerste aflevering. Ik geloof dat ik het wel leuk vind
Die sexscene "do you want me to move more?". Echt zo niet-geil
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:36 schreef Grunge. het volgende:
Girls heeft vannacht een Golden Globe gewonnen!
Wat weet jij nou van seks?quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Toad het volgende:
Marnie maakt deze week ook weer wat mee zeg.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En fuck, wat is Lena Dunham schaamteloos, zeg.
had precies het zelfde, vond de eerste twee niet goed, de laatste was weer beterquote:Op zondag 10 februari 2013 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Vermakelijke serie. Soms iets te veel de Hannah show, hoe verfrissend ook dat een minder knap meisje in de hoofdrol speelt en zelfs regelmatig uit de kleren gaat, maar desalniettemin interessant genoeg om te blijven volgen. De eerste twee afleveringen van seizoen 2 waren wat minder, maar de laatste was weer goed. De personages zijn niet altijd likable maar ook dat heeft z'n charme.
En ik hoop dat Adam weer terugkomt in de serie, vond hem als personage altijd wel wat hebben.
Ja eigenlijk moeten alle vriendinnen evenveel zendtijd krijgen ongeveer. Er was pas een aflevering waarin Shoshanna en Jenna helemaal niet voorkwamen en dat was meteen niet zo'n goede.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
had precies het zelfde, vond de eerste twee niet goed, de laatste was weer beter
Al kan ik me het niet voorstellen dat Hanah praktisch topless in een supermarkt mag rondlopen
Die bikseksuele exvriend hangt me al de keel uit en die ene getrouwde vriendin zien we nog te weinig
Het mag ook wel ergens heengaan het verhaal, dat Hannah werk gaat publiceren bvquote:Op zondag 10 februari 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten alle vriendinnen evenveel zendtijd krijgen ongeveer. Er was pas een aflevering waarin Shoshanna en Jenna helemaal niet voorkwamen en dat was meteen niet zo'n goede.
Eens. Dat ze allemaal neuken hebben we nu wel begrepen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het mag ook wel ergens heengaan het verhaal, dat Hannah werk gaat publiceren bv
Heb niks tegen naakt maar ik geloof dat nu ook wel. in Entourage werd ook geneukt maar wel met een verhaal omheenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Dat ze allemaal neuken hebben we nu wel begrepen.
En met louter lekkere wijven. Die Hannah is echt om te janken zo vies.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb niks tegen naakt maar ik geloof dat nu ook wel. in Entourage werd ook geneukt maar wel met een verhaal omheen
Dat valt toch ook wel weer mee? Ze is wat dikker en heeft weinig tiet, maar ik vind haar geen zeekoe formaat. Ze kleedt zich wel heel beroerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En met louter lekkere wijven. Die Hannah is echt om te janken zo vies.
Ik vind haar echt niets aantrekkelijks hebben, en dat komt echt niet omdat ze wat zwaarder is dan 'normaal'. Straalt niets uit wat mij interesseert.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee? Ze is wat dikker en heeft weinig tiet, maar ik vind haar geen zeekoe formaat. Ze kleedt zich wel heel beroerd.
Zit ook wel wat in. Ze is vaak onverzorgd en niet heul sympathiek, maar dat past bij het karakter.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niets aantrekkelijks hebben, en dat komt echt niet omdat ze wat zwaarder is dan 'normaal'. Straalt niets uit wat mij interesseert.
Het kwam heel erg op mij over als een fantasie aflevering. Vooral dat hij haar moest smeken om te blijven. Het moment dat zij al haar gevoelens uitstort over Joshua kon ik niet aanzien.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef Toad het volgende:
Ik vond dat moment ook erg genant. Maar dat maakte het ook zo goed (ik vond het wel weer typisch een genant Girls-moment). Hannah gebruikte hem ook natuurlijk heel erg voor haar artikel. Maar ik vond het personage van Patrick Wilson ook op enorm lief voor haar. Maar ja, hij wilde waarsch. met een jong meisje scharrelen na zijn scheiding.
Dat gezeur over dat Hannah dik is vind ik ook onzin. Kijk dan niet. Moet een rauwe/realistische serie voorstellen, geen Sex and the City (maar dan in Brooklyn).
Bwehe ja, die vond ik wel mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Toad het volgende:
Dat topless tafeltenissen was wel een dikke middelvinger naar iedereen die klaagt over Hannahs naaktheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |