quote:Op donderdag 20 september 2012 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
Oh wat enig. Ik ben net klaar met Sex and the City.
Dit.quote:
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef Abed het volgende:
Gewoon bazenserie ondanks dat de titel anders doet vermoeden.
Jah ok..het is niet The Wire nee, maar hier moeten we het tegenwoordig mee doen, het is iig verfrissend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit soort series bazenseries noemen is een programma teveel eer toe bedelen.
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
Ben nu bezig met de eerste aflevering. Ik geloof dat ik het wel leuk vind
Die sexscene "do you want me to move more?". Echt zo niet-geil
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:36 schreef Grunge. het volgende:
Girls heeft vannacht een Golden Globe gewonnen!
Wat weet jij nou van seks?quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Das t mooie, de seks in Girls is niet geil maar wel realistisch. We zien flubberbuiken, kleine tieten, lelijke tattoo's en gezeik om niks, heerlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Toad het volgende:
Marnie maakt deze week ook weer wat mee zeg.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En fuck, wat is Lena Dunham schaamteloos, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |