Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:47 schreef Kijana het volgende:
Wat een kutserie is dit geworden zeg, jammer. Seizoen 1 vond ik wel leuk.
Vond dat ze lekker werd geneukt tegen de bankquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.
En Shoshanna is niet zo likable meer.
Tja...zelf vond ze het niet veel aan geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond dat ze lekker werd geneukt tegen de bank
Ja het lijken meer 4 verhaallijnen te zijn geworden ipv één met wat uitstapjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat er ineens heel weinig interactie is tussen de 4 girls.
En Shoshanna is niet zo likable meer.
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja het lijken meer 4 verhaallijnen te zijn geworden ipv één met wat uitstapjes.
Vwb laatste ep, te weinig Marnie in bikini
Die was wel mooi ja, goede sneer naar Hannahquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.
Vond ik ook! Eindelijk gebeurt er weer wat, de afgelopen afleveringen kabbelden maar wat voort vond ik.quote:
Ik ben een Elijahquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)ls-character-are-you
Which girls character are you
Ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shosh die iedereen even flink de waarheid zei.
Ík heb Rayquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Laird, wtf!quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies! Die discussie was hard, maar wel broodnodig, hopelijk helpt het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vond ik ook! Eindelijk gebeurt er weer wat, de afgelopen afleveringen kabbelden maar wat voort vond ik.
Harde woorden vielen er
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze is iig goed op weg met die doorgesnoven vriend van d'r.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Prima seizoen idd.
Vind alleen die Jenna (?) fucking irritant. Hopelijk snuift ze zich kapot.
Van de Girls HBO site:quote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Privileged het volgende:
Lijkt me dat je dat moeilijk verzint, dus zal ook wel iets van zichzelf inzitten dan?
quote:Komische, semi-autobiografische reeks van en met Lena Dunham, over de talloze vernederingen en zeldzame overwinningen van een bont gezelschap vrouwelijke twintigers die in New York City wonen en werken.
Nee, 12quote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat er maar 10 kwamen, was wel een mooie cliffhanger
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef SunChaser het volgende:
Waarom mag Marnie niet met hem neuken
Wel lame dat ze zegt, hij dwong me
Allemaal redenen die haar geen aan gaan, bovendien maakte shoshana t uitquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?
Ze mag alles maar logisch is het niet.
Maakt niet uit, is gewoon code. Bro code maar dan anders, jeweet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Allemaal redenen die haar geen aan gaan, bovendien maakte shoshana t uit
Ray...quote:
Waarheid, eens en eensquote:Op maandag 17 maart 2014 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat het de ex is van Shosh? Omdat het een eikel is? Omdat ze niet bij elkaar passen?
Dan moet Hannag lekker dr mond houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ray...
Het gaat erom dat ze het niet kan maken tegenover Shosh. Is not done. Hannah staat erbuiten.
Die reactie was compleet te begrijpen komop nou zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan moet Hannag lekker dr mond houden
Nee want als je een vriendin betrapt met een ex-vriendje van een andere vriendin van je, terwijl je ook allemaal deel uitmaakt van dezelfde vriendengroep, dan hoor je daar niks van te vinden. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste loop je niet zomaar in een vreemd huis een slaapkamer binnen
Ten tweede maakte Shosha het uit
Ten derde is het Hannahs zaak niet
Wel eens met het eerste. Hannah wist niet met wie Ray seks had.. dus ze had geen recht om de deur open te doen. Verder vind ik wel dat je van de ex afblijft van je beste vriendinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste loop je niet zomaar in een vreemd huis een slaapkamer binnen
Ten tweede maakte Shosha het uit
Ten derde is het Hannahs zaak niet
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien herkende ze de stem van haar vriendin wel door de deur?
Zo vatte ik het ook op. Je kon wel een beetje horen dat het Marnie was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien herkende ze de stem van haar vriendin wel door de deur?
Ook naakt?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Aangezien Girls is afgelopen heb ik nog een aanrader voor iedereen die mist wat te kijken te hebben:
Broad City (TV Series 2014– ) - IMDb
Ook over vriendinnen in een grote stad. Beetje zelfde soort bizarre situaties, in-your-face dingen en niet bang om zichzelf wat minder flatteus in beeld te brengen. Er zijn veel raakvlakken, al vind ik tot nu toe dat er meer humor inzit dan in Girls.
Dank voor de tip! Ik ga het eens uitchecken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Aangezien Girls is afgelopen heb ik nog een aanrader voor iedereen die mist wat te kijken te hebben:
Broad City (TV Series 2014– ) - IMDb
Ook over vriendinnen in een grote stad. Beetje zelfde soort bizarre situaties, in-your-face dingen en niet bang om zichzelf wat minder flatteus in beeld te brengen. Er zijn veel raakvlakken, al vind ik tot nu toe dat er meer humor inzit dan in Girls.
Oh dat van Sho vond ik juist helemaal nietquote:Op maandag 24 maart 2014 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Mooi einde van dit seizoen. Kreeg er kippenvel van (bij de laatste paar minuten). Arme Sho
quote:Don your tooth necklaces and congratulate Television Academy / Primetime Emmys nominees Lena Dunham and Adam Driver
Huh, wat dan?quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sneu wat er nu allemaal gebeurt trouwens rondom Lena Dunham.
de tl;drquote:
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
de tl;dr
Ze heeft in dat boek uit de doeken gedaan dat ze vroeger haar zusje min of meer heeft aangerand. Dat leidde tot commotie waar ze nu verbaasd over is.
Het gaat inderdaad nergens over. Toen Lena 7 was, was ze benieuwd of het er down under hetzelfde uitzag bij haar zusje (die toen 2 was ofzo, dus lijkt me sterk dat ze er uberhaupt iets van herinnert). Dus ze heeft even gekeken. Zullen we alle jongetjes die als kleuter hun piemel lieten zien dan ook maar aanklagen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?
Ah, dat van dat boek wist ik niet. Ongelezen vermoed ik dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat het voor de conservatieve goegemeente wel te ver zal gaan. Of heeft het zusje aangegeven er last van te hebben?
Tjongejonge. Aanranding nog wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad nergens over. Toen Lena 7 was, was ze benieuwd of het er down under hetzelfde uitzag bij haar zusje (die toen 2 was ofzo, dus lijkt me sterk dat ze er uberhaupt iets van herinnert). Dus ze heeft even gekeken. Zullen we alle jongetjes die als kleuter hun piemel lieten zien dan ook maar aanklagen?
too long; didn't read. Oftewel de ongenuanceerde korte versiequote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is de grap van tl;dr ook al weer?
Ah, dat van dat boek wist ik niet. Ongelezen vermoed ik dat het allemaal wel mee zal vallen, maar dat het voor de conservatieve goegemeente wel te ver zal gaan. Of heeft het zusje aangegeven er last van te hebben?
Haha jep. Maar bijna nieuwe topic en eindelijk nieuwe OPquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Bizar dat 3,5 seizoen girls in 1 topic past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |