Wat is deze?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op Hannover en PSV.
Twente
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
Twente
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
Twente
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfusdag voor het Nederlandse voetbal.
nuquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar mensen zijn echt zielig hier.
Vies mannetje ben je ook hequote:
doen ze altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef Slobeend het volgende:
In Oekraïne vinden ze dat PSV zich arrogant gedraagt. Toivonen en Van Bommel willen niet met de lokale pers praten.
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na Ajax Dortmund
[..]
[..]
nu
[..]
Vies mannetje ben je ook he
Na Ajax Dortmund
[..]
[..]
nu
[..]
Na Ajax Dortmund
[..]
[..]
nu
[..]
Depay nu ook al boven narsingh?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling FC Twente tegen Hannover 96: Michailov; Rosales, Wisgerhof, Douglas, Braafheid; Brama, Janssen, Schilder; Tadic, Castaignos, Chadli.
Vermoedelijke opstelling PSV tegen Dnipro: Tyton; Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems; Van Bommel, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Depay.
Depay staat links. Narsingh is concurrent van Lens. Of Matavz moet eruit.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Depay nu ook al boven narsingh?
Heeft volgens mij last. Derijck kan toch niet slechter zijn?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
Hoezo speelt Bouma niet, wordt hij gespaard voor zondag?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef Zorro het volgende:
Ik zeg Twente gelijk, PSV verliest, maar dat staat er natuurlijk weer niet bij
ik hoop winst voor beiden overigens, maar dat lijkt me te optimistisch,
Zie nu pas dat Mertens er niet bij staatquote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay staat links. Narsingh is concurrent van Lens. Of Matavz moet eruit.
Derijck speelt ja? Jezus, Advocaat ziet het helemaal niet zitten in die Zanka he?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft volgens mij last. Derijck kan toch niet slechter zijn?
Dat Dnipro heeft een paar heel aardige spelers ja. Zou ik niet raar van opkijken wanneer hier punten verloren worden. Staan in de competitie 2e. Net achter Shakhtar en net voor Kiev.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef GGMM het volgende:
Hopen op 2 overwinningen. Beide clubs krijgen het heel moeilijk.
Mwoah, Twente heeft toch wel een fijn ploegje bij elkaar gekocht hoor. Zie ze zomaar 1e worden in de poule.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat gigantisch zwaar worden tegen Hannover 96 schat ze beter in dan dat Twente is.
Levante kan ik geen pijl op trekken, die schat ik ongeveer gelijk in.
En Helsingborg moeten we 2x van kunnen winnen.
Het wordt dus zeker wel vechten om bij de 1e 2 te komen.
Twente is echt wel beter dan Hannover hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:49 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat gigantisch zwaar worden tegen Hannover 96 schat ze beter in dan dat Twente is.
Levante kan ik geen pijl op trekken, die schat ik ongeveer gelijk in.
En Helsingborg moeten we 2x van kunnen winnen.
Het wordt dus zeker wel vechten om bij de 1e 2 te komen.
Goed argument sherlockquote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef TLC het volgende:
Dnjepr gaat in de Oekrainse competitie als een trein, daar gaat PSV echt niet van winnen.
Twente-Hannover gaat een gelijkspelletje worden.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor Valencia praktijken?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 20-09-2012 om 17:41:56#PSV tegen #Dnjepr met: Waterman; Hutch, Marcelo, Derijck, Willems; Toivonen, Stroot, Bommel; Narsingh, Lens, Mertens. #dnjpsv reageer retweet
![]()
Keeper voor Europa only
Die Waterman kan er toch ook zo weinig van ?quote:
Waarom zouden de spelers niet met Tyton verder willen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die Waterman kan er toch ook zo weinig van ?
PSV spelers willen toch ook niet meer verder met Tyton ?
te onrustig en onzeker volgens VI. Ik zou ook onrustig en onzeker worden van die gasten voor me.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zouden de spelers niet met Tyton verder willen?
Sowieso PSV moet die kut mongolen van een prutsers uit de verdediging eruit halen, niet de keeper die wel ooit ballen pakt.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
te onrustig en onzeker volgens VI. Ik zou ook onrustig en onzeker worden van die gasten voor me.
Brands heeft gewoon slecht ingekocht, de centrale mensen achterin komen veel te kort, die ontregelen het hele team.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
En waarom nu in op stand komen dat ze niet met Tyton verder willen terwijl ze niks zeiden toen die flapdrol van een Issakson er stond?![]()
Volgens mij willen ze gewoon hun eigen hachje redden en de schuld afschuiven op een ander
Dat sowieso, maarja er zullen er wel mee mee in stemmen dan alleen Brands maargoed.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Brands heeft gewoon slecht ingekocht, de centrale mensen achterin komen veel te kort, die ontregelen het hele team.
Ik ben meer Duitser dan jij. nee ik!quote:
Precies!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer Duitser dan jij. nee ik!
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?quote:
Korte reis.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?
Enkeltje of retour?quote:
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........quote:
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Deal with it.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Mandéra het volgende:
11 supporters meegereisd vanuit Eindhoven.
Dnipro
Als je uit Oss komt...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........
Is net gewoon geweest volgens mij..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze?
Geen voorbeschouwing met genee/gijp/derksen?
Oh kut.. niet goed in de gids gekeken dan..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is net gewoon geweest volgens mij..
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Dealt with it.
www.futbol24.comquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Thas het volgende:
Iemand die een site heeft waar alle goals die worden gescoord in de EL vandaag live worden geupdate?
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.
Feyenoord nam laatst 400 man mee naar Oekraine geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Deal with it.
Gewoon VI.nl en dan scorebord of liveuitslagen.nlquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Thas het volgende:
Iemand die een site heeft waar alle goals die worden gescoord in de EL vandaag live worden geupdate?
Zelfs keuze uit meerdere sounds.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Mandéra het volgende:
11 supporters meegereisd vanuit Eindhoven.
Dnipro
Ga voor de grap eens kijken hoe je naar Dnepropetrovsk kan reizenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.
Die hebben geen geluidjequote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind http://www.livescore.in veel duidelijker eigenlijk
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ga voor de grap eens kijken hoe je naar Dnepropetrovsk kan reizen
+70 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.
Oja, want op zondag zit het uitvak wel altijd vol natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
+70 ofzo![]()
Misschien zegt het wat meer over het niveau van de supporters van de clubs dat ze gewoon elke Donderdag gewoon even vrij kunnen krijgen
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, want op zondag zit het uitvak wel altijd vol natuurlijk.
Ik durf te beweren van wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.
Denk het wel hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.
Plus de opmerking hierboven is ook een goede, vrij nemen van het werk doe je minder gauw wanneer je tegen FC Bal op het Dak speelt dan Bayern Munchen.
Ik vraag het me af. Nu ongetwijfeld, maar structureel CL en dan EL naar vage ploegen uit vage landen weet ik zo net nog niet.quote:
Moeten we natuurlijk weer een paar jaartjes op wachten voor we dat wetenquote:
O jawel hoor. Heeft het verleden ook wel bewezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |