Precies!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer Duitser dan jij. nee ik!
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?quote:
Korte reis.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?
Enkeltje of retour?quote:
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........quote:
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Deal with it.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Mandéra het volgende:
11 supporters meegereisd vanuit Eindhoven.
Dnipro
Als je uit Oss komt...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........
Is net gewoon geweest volgens mij..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze?
Geen voorbeschouwing met genee/gijp/derksen?
Oh kut.. niet goed in de gids gekeken dan..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is net gewoon geweest volgens mij..
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Dealt with it.
www.futbol24.comquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Thas het volgende:
Iemand die een site heeft waar alle goals die worden gescoord in de EL vandaag live worden geupdate?
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.
Feyenoord nam laatst 400 man mee naar Oekraine geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Deal with it.
Gewoon VI.nl en dan scorebord of liveuitslagen.nlquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Thas het volgende:
Iemand die een site heeft waar alle goals die worden gescoord in de EL vandaag live worden geupdate?
Zelfs keuze uit meerdere sounds.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Mandéra het volgende:
11 supporters meegereisd vanuit Eindhoven.
Dnipro
Ga voor de grap eens kijken hoe je naar Dnepropetrovsk kan reizenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.
Die hebben geen geluidjequote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind http://www.livescore.in veel duidelijker eigenlijk
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Ga voor de grap eens kijken hoe je naar Dnepropetrovsk kan reizen
+70 ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit geen fuck, ook naar Boekarest gaan er 30 man mee ofzo.
Oja, want op zondag zit het uitvak wel altijd vol natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
+70 ofzo![]()
Misschien zegt het wat meer over het niveau van de supporters van de clubs dat ze gewoon elke Donderdag gewoon even vrij kunnen krijgen
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, want op zondag zit het uitvak wel altijd vol natuurlijk.
Ik durf te beweren van wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.
Denk het wel hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Komt omdat het geen CL is gok ik zo. Wanneer Feyenoord elk jaar Europees zou spelen en ze moeten naar FC Bal op het Dak uit Roemenie of Oekranie gaan er ook geen 400 man natuurlijk.
Plus de opmerking hierboven is ook een goede, vrij nemen van het werk doe je minder gauw wanneer je tegen FC Bal op het Dak speelt dan Bayern Munchen.
Ik vraag het me af. Nu ongetwijfeld, maar structureel CL en dan EL naar vage ploegen uit vage landen weet ik zo net nog niet.quote:
Moeten we natuurlijk weer een paar jaartjes op wachten voor we dat wetenquote:
O jawel hoor. Heeft het verleden ook wel bewezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |