Precies!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer Duitser dan jij. nee ik!
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?quote:
Korte reis.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuur kaartje a'j d'r bint, ok?
Enkeltje of retour?quote:
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........quote:
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Deal with it.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Mandéra het volgende:
11 supporters meegereisd vanuit Eindhoven.
Dnipro
Als je uit Oss komt...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je uit bij Waalwijk en Utrecht al niet kan winnen...........
Is net gewoon geweest volgens mij..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Wat is deze?
Geen voorbeschouwing met genee/gijp/derksen?
Oh kut.. niet goed in de gids gekeken dan..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is net gewoon geweest volgens mij..
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja alsof sup van twente/feyenoord/ajax er zoveel meer konden mee krijgen. Het is duur en ver weg. Dealt with it.
www.futbol24.comquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Thas het volgende:
Iemand die een site heeft waar alle goals die worden gescoord in de EL vandaag live worden geupdate?
Die is het meest relaxed en snel ja, met een kek geluidje en al.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zagreb - Ajax vorig jaar zelfs nog 300 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |