programma gemist? en doorspoelen richting eind?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier gisteren Dallas gekeken?? Hoe is het geeindigd?? De laatste 10 minuten zeg maar... ik ben in slaap gevallen
Ons beestje is alweer jaren vlooienvrijquote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
rot hond....
vlooien...
terwijl ze een band draagt...
zucht...
insprayen en maar buiten gaan lopen, zodat het in kan werken en dat ik de lucht niet in huis heb.
Wat moet je eraan doen? Kastje omheen bouwen of meer?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Is bekaf
Trouwens nieuwe project...
[ afbeelding ]
Een Sony 6036A tuner van 1970 toen het neusje van de zalm en nu eigenlijk nog steeds.
De ombouw is van hout deze moet opnieuw gelakt worden en een lampje fixen in de binnenkant. Verder werkt hij gewoon. Bij toeval gevonden was eigenlijk op zoek naar een oventje voor een andere FOKker maar dat was niks meerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat moet je eraan doen? Kastje omheen bouwen of meer?
voor het eerst dat ze vlooien heeft... sinds ik haar heb.. 2007quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ons beestje is alweer jaren vlooienvrij
De eerste keer dat ze ze kreeg was ze een paar jaar oud en die heeft ze opgelopen toen ze bij een kringgroep in Amsterdam moest voor een wedstrijd. Klote stad!
Eigenlijk is het een receiver en geen tuner.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
De ombouw is van hout deze moet opnieuw gelakt worden en een lampje fixen in de binnenkant. Verder werkt hij gewoon. Bij toeval gevonden was eigenlijk op zoek naar een oventje voor een andere FOKker maar dat was niks meer![]()
Heb deze gevonden in een rek met allemaal echte troep zag gelijk wat het was de ''verkoper'' niet 7,50 zo meenemen echter in deze staat vang je er normaal al gauw 50,00 voor echter verkopen doe ik niet veel te lang op zoek naar geweest
gammaquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij doelt ie op het kastje waar die instaat.
Eerder met het schuren de lak komt wel goed.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een receiver en geen tuner.
Zou trouwens wel oppassen met zelf lakken, kan je de waarde ook behoorlijk mee omlaag halen.
Die kast is al van de buitenkant gebeitst geworden binnenkant ziet niemandquote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga er vanuit dat de kast gelakt gaat worden..
Engeland heeft de oudste wetten ter wereld nog in hun wetboek staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zocht iets anders maar vond allemaal leuke wetten uit engeland
http://zakelijk.infonu.nl(...)root-brittannie.html
Zeg maar dat ik anders nog wel wat klusjes voor haar te doen heb.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:15 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 iedereen een goede morgen wenst
@Maffemuts heb je wat te doen vandaag?
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:00 schreef belle1608 het volgende:
pfff nee dat is inderdaad niet fijn! ga je dam tot dam loop doen zondag?
cool! hoeveel loop je?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:00 schreef DJMO het volgende:
[..]heb een startbewijs via de viva (
)
4emquote:
coolquote:Op donderdag 20 september 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
Ja dus, om 15:00 starten, in een oranje shirt
denk maar niet dat ik te herkennen ben, ik loop mee in het viva teamquote:
Als ik er aan denk zal ik ff kijken op internetquote:Op donderdag 20 september 2012 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
denk maar niet dat ik te herkennen ben, ik loop mee in het viva teamwe hebben een eigen startvak (vak 6)
Ik ook, lekker achterover op de bank, voetjes op tafel en een glas bier in mijn hand.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als ik er aan denk zal ik ff kijken op internet
valt me nou tegen van je .. ik had verwacht dat je zou komen kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, lekker achterover op de bank, voetjes op tafel en een glas bier in mijn hand.
Misschien kom ik ook wel, even afwachten hoe het met mijn woning verloopt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
valt me nou tegen van je .. ik had verwacht dat je zou komen kijken
Als je er een fiets aan over houdt.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:52 schreef Ehhe het volgende:
Whehe ik heb meegedaan aan de fotowedstrijd van koffietijd. Ben benieuwd of ik de fiets win
Je droomde wederom zwanger te zijn? Of was dat Ingrid die dat droomde gisteren?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:15 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb helemaal nog geen zin om wakker te zijn!
Vannacht droomde ik over mn oude werk. Een meisje werd opgehaald door haar stiefmoeder, maar ik kon me helemaal niet voorstellen dat haar ouders uit elkaar zijn xD.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je droomde wederom zwanger te zijn? Of was dat Ingrid die dat droomde gisteren?
Maar, goedemorgen! Blij dat mn telefoon beneden lag, want een of andere Jan L*l vond het nodig me anders om 9.00u te bellen![]()
Oh spannend. Waar ga je op solliciteren?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:03 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer een poging gaat doen een sollicitatiebrief te schrijven
zwangerschapsverlof in groep 3 vanaf maartquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh spannend. Waar ga je op solliciteren?
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vannacht droomde ik over mn oude werk. Een meisje werd opgehaald door haar stiefmoeder, maar ik kon me helemaal niet voorstellen dat haar ouders uit elkaar zijn xD.
En ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben.
Ingrid werd wakker gister met het gevoel zwanger te zijn, wrs omdat ze het droomde.
Leuk! Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
zwangerschapsverlof in groep 3 vanaf maart
ik werk nu 1 dag in de week en ga vanaf begin oktober tot eind januari een zwangerschapsverlof erbij doen, dus dit zou mooi aansluiten
Ik zal ook even mijn duim uit mijn broekzak halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef belle1608 het volgende:
Tnx Ingrid & Ehhe, wacht nu op berichtje van een vriendin (zij werkt op die school), of ze de schoolgids door kan sturen
Whoa da's idd niet duur! En palmolive is best lekker spulquote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef belle1608 het volgende:
http://www.cosmeticadeals(...)pakket-douche-en-bad
das niet duur!
* belle1608 voorlopig niet nodig heeft
Is alleen vandaag hequote:Op donderdag 20 september 2012 11:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whoa da's idd niet duur! En palmolive is best lekker spul. Sla 'm ff op in m'n favo's!
Met nog geen 5 euro red ik dat nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hetot een bepaalde tijd, tot vannacht 00.00 heb je
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met nog geen 5 euro red ik dat niet
Hm, ik heb nu een bad.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef belle1608 het volgende:
http://www.cosmeticadeals(...)pakket-douche-en-bad
das niet duur!
* belle1608 voorlopig niet nodig heeft
Ahjoh, flikker je t gewoon in bad. Ruik je ook nog eens lekker vrouwelijkquote:
Ik kan me vrijwel nooit mn dromen herinneren. Of, als ik weet dat ik gedroomd heb en half suf wakker wordt heel even, om ze binnen een kwartier te vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vannacht droomde ik over mn oude werk. Een meisje werd opgehaald door haar stiefmoeder, maar ik kon me helemaal niet voorstellen dat haar ouders uit elkaar zijn xD.
En ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben.
Ingrid werd wakker gister met het gevoel zwanger te zijn, wrs omdat ze het droomde.
Ik onthoud heel vaak mijn dromen. Heel vervelendquote:Op donderdag 20 september 2012 11:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan me vrijwel nooit mn dromen herinneren. Of, als ik weet dat ik gedroomd heb en half suf wakker wordt heel even, om ze binnen een kwartier te vergeten.
16 euro incl. de verzendkosten. In de aanbieding kopen is dan snel goedkoper. Zo goed is die deal naar mijn idee dus helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hetot een bepaalde tijd, tot vannacht 00.00 heb je
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Zou haast gaan testen, maar heb een spiraal dus is vrijwel onmogelijk.
Succes met de sollibrief Belle.
Maar toch is het leukquote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
16 euro incl. de verzendkosten. In de aanbieding kopen is dan snel goedkoper. Zo goed is die deal naar mijn idee dus helemaal niet
Ik onthou alleen natte dromen. Althans, die blijven me nog wel even bij. De rest van mn dromen niet en dat is eigenlijk best jammer. Zou niet weten wat er vervelend is om dromen te onthouden.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik onthoud heel vaak mijn dromen. Heel vervelend
hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dop
Ik word er zo ongelooflijk moe van. Elke keer overdag jezelf afvragen of je het nu droomde of dat het echt was. En gewoon niet uitgerust wakker worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik onthou alleen natte dromen. Althans, die blijven me nog wel even bij. De rest van mn dromen niet en dat is eigenlijk best jammer. Zou niet weten wat er vervelend is om dromen te onthouden.
Alhoewel, zou het wel vervelend vinden als ik droom zwanger te zijn. Zou dan betekenen dat ik een wijf ben
spiraaltje is niet 100% safe hequote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Zou haast gaan testen, maar heb een spiraal dus is vrijwel onmogelijk.
Succes met de sollibrief Belle.
Als je dat al niet weet, dan ben je denk ik best wel labiel?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik word er zo ongelooflijk moe van. Elke keer overdag jezelf afvragen of je het nu droomde of dat het echt was. En gewoon niet uitgerust wakker worden.
Condoom en pil en ... en ook niet.quote:
geheelonthouding welquote:
Misschien. Maar soms heb ik gewoon van die flarden van herinneringen en dan vraag ik me af wanneer dat dan gebeurd is en dan blijkt het van een droom te zijn. Zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet, dan ben je denk ik best wel labiel?
En priesters pakken...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom pakken Moslims ook geiten tussendoor.
Die pakken kleine Rucky'tjes...quote:
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebben
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
pijn = pijnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die pakken kleine Rucky'tjes...![]()
Erg opvallend ook dat het vrijwel altijd jongetjes zijn bij die priesters.
Bahhhh Rucky hou daar eens mee opquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
misschien toch eens stoppen met behangplaksel te gebruiken als wasmiddelquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bahhhh Rucky hou daar eens mee op
Had ook niet gedacht dat je dood was hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
Het is steleriseren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
pardon???quote:
Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.Oei..oei... ik zie nu een vannelle voor me die hulp nodig heeft van een vacuumpomp en blauwe pilletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oud ben jij toch niet?Ook hoi !
Mhhhh.........is het proberen waard.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oei..oei... ik zie nu een vannelle voor me die hulp nodig heeft van een vacuumpomp en blauwe pilletjes
Zo oud ben jij toch niet?
Ik heb mijn verjaardag de afgelopen 10 jaar niet gevierd, teld dat ook?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhhh.........is het proberen waard.
En oud? Neu, word binnenkort voor de 14e keer 30.
Wil ik dat wel weten?quote:
eerste schets van Pinokkio Helaas geen echte een repro anders typte ik dit bericht hoogstwaarschijnlijk vanaf de Bahama's.quote:
Zag de foto heel onduidelijk, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
eerste schets van Pinokkio Helaas geen echte een repro anders typte ik dit bericht hoogstwaarschijnlijk vanaf de Bahama's.
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zag de foto heel onduidelijk, vandaar mijn vraag.
Nu zie ik het wel goed.
Hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kan
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kan
Denk dat jij het zou weggeven via fhf aan iemand die het beter kan gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat jij het zou weggeven via fhf aan iemand die het beter kan gebruiken.
Tekening.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je!
Gaat dat ook om schetsen/tekeningen?
In dit geval verkopen er moeten weer rekeningen van betaald worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?
Kan niet FHF zal altijd nodig blijvenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Rucky het volgende:
[..]Gewoon in 1x ervoor zorgen dat het fhf forum overbodig wordt.
Dat denk ik ook wel, maar dan krijg je topics alla:quote:Op donderdag 20 september 2012 17:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan niet FHF zal altijd nodig blijven
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.ligt eraan waar jullie gaan wonen, aangezien in assen geen hondenbelasting isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Dat wist vannelle wel anders was hij al lang gevangen.quote:
Cool! Gefeliquote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef gomi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ff juichen
vandaag bevestiging gekregen dat ik een mooie fiets heb gewonnen.
wist al dat ik gewonnen had, maar vandaag de bevestiging gekregen. en ook te horen gekregen wanneer ik m kan verwachten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef gomi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ff juichen
wist al dat ik gewonnen had, maar vandaag de bevestiging gekregen. en ook te horen gekregen wanneer ik m kan verwachten
![]()
![]()
gaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:19 schreef gomi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ff juichen
![]()
![]()
ja zie overal op fb allemaal posts over drankjesquote:Op donderdag 20 september 2012 19:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahahahaha...
vandaar die alcoholverslaafden op facebook
En terechtquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf Gomi!!
Ooo ik wil proeven Ehhe
thnxquote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf Gomi!!
Ooo ik wil proeven Ehhe
En welk drankje wil je erbij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:28 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf Gomi!!
Ooo ik wil proeven Ehhe
* Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Monopolyquote:Op donderdag 20 september 2012 19:15 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan nu chocoladelekkernijen en smoothies&sapjes maken!
Haha houd je niet van fruit? Ik maak J. er ook niet blij mee hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Monopoly
Foto's! Foto's! Foto's! Maak ons gekVan de taarten, die smoothies geloof ik wel.
moeder gaat in oktober weer kaartenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha houd je niet van fruit? Ik maak J. er ook niet blij mee hoor
Ik zal zorgen dat ik pagina 13 klaar heb danquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moeder gaat in oktober weer kaarten![]()
goede smoothie is ook wel lekker vind ikquote:Op donderdag 20 september 2012 19:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Monopoly
Foto's! Foto's! Foto's! Maak ons gekVan de taarten, die smoothies geloof ik wel.
Fruit is zeker wel lekker. Maar een smoothie.. nah, liever puur fruit en anders pak ik wel een pak van de supermarkt. Even lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha houd je niet van fruit? Ik maak J. er ook niet blij mee hoor
Pagina 13 Dolfi. Geen idee wat het is, maar ongetwijfeld wel lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moeder gaat in oktober weer kaarten![]()
Ja heerlijk! Heb een blender gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2012 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
goede smoothie is ook wel lekker vind ik
puur een glas melk, chocomel en een bak yogurt, waar ik niet tegen kan, maar verwerkt valt mee..quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik pagina 13 klaar heb dan. Maar jij bent toch allergisch voor melkproducten?
Heb net mn post nog ff aangepastquote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Fruit is zeker wel lekker. Maar een smoothie.. nah, liever puur fruit en anders pak ik wel een pak van de supermarkt. Even lekker
[..]
Pagina 13 Dolfi. Geen idee wat het is, maar ongetwijfeld wel lekkerEn is het niet lekker, dan moet je Ehhe heel boos aankijken en ligt het aan haar.
zeker in de zomer als t beetje warm is en dan een goede smoothiequote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Heb een blender gelukkig
Oooh gelukkigquote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
puur een glas melk, chocomel en een bak yogurt, waar ik niet tegen kan, maar verwerkt valt mee..
ik kan gewoon taart enzo eten hoor
Die chocotaart gaat er wel in, maar de smaak van die smoothie? Geen idee waar dat naar moet smaken.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik pagina 13 klaar heb dan. Maar jij bent toch allergisch voor melkproducten?
Pagina 13 van het chocoladeboek is een France chocoladetaarten van de smoothies en sapjes is een vijgen-ahorn smoothie
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Fruit is zeker wel lekker. Maar een smoothie.. nah, liever puur fruit en anders pak ik wel een pak van de supermarkt. Even lekker
Vooral met de verboden vrucht he?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef Rucky het volgende:
[..]Mij kan je met fruit ook wel blij maken.
Moet ik hierop ingaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vooral met de verboden vrucht he?
Dat mag ik niet meer doen van Ehhe.quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer doen van Ehhe.
En dat doe ik dus ook niet.
Ik kan me wel netjes gedragen.quote:
Rode wijn alsjeblieftquote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef billie1985 het volgende:
* billie1985 is vanavond uw barman, wie wilt er wat te drinken?
1 Spa Rood voor mevrouw!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef espri het volgende:
Nee dan maar water, ik vind wit niet zo lekker
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
* Rucky postzegel op een rode fles wijn plakt en naar Billie stuurt.
Ik houd van gele wijn met een schuimkraag. Heb je die ook?quote:
ff pissen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd van gele wijn met een schuimkraag. Heb je die ook?
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef espri het volgende:
Ik ben heel lastig Billie maar mag het blauw zijn?
Hahaha avondje Rucky al druk met je huisje?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef espri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
* Rucky postzegel op een rode fles wijn plakt en naar Billie stuurt.
Die additudequote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef espri het volgende:
Tsssss hou je water dan maar, ik pak m'n eigen wijntje wel
* billie1985 gaat naast rucky staan met zn armen over elkaar...quote:
Ik weet wel wat om ze op te warmenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe doet d'r ijskoude handen op de buik van billie.
Zo, lekker puh!
Ik ook welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat om ze op te warmen
Oke, ik stop al
/ me [tekst]quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef espri het volgende:
En ik weet niet hoe je rood typt maar ik gooi ijsblokjes
Rood doe je met / me of met [me=en dan je nick] en dan [/ me]. Zonder spatiesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef espri het volgende:
En ik weet niet hoe je rood typt maar ik gooi ijsblokjes
* Rucky Bijna goed.quote:
Al 2 en half jaar hier vertoeven en dit niet wetenquote:
Het is zelfs één van de eerste functies die mogelijk werd gemaakt op het forum.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is zelfs één van de eerste functies die mogelijk werd gemaakt op het forum.
Tja toen was ik alleen voornamelijk een lezerquote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Al 2 en half jaar hier vertoeven en dit niet weten
Hou wel van je hoor
Dat was ik ook, de eerste 10 jaarquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef espri het volgende:
[..]
Tja toen was ik alleen voornamelijk een lezer
Zo is iedereen hier geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef espri het volgende:
[..]
Tja toen was ik alleen voornamelijk een lezer
nog steedsquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:22 schreef FAUSTINO het volgende:
Zo de hifiset speelt zijn laatste deuntje...
Daar heb ik gewoon iemand voorquote:
Geen idee maar het enige wat ik deed was op die / me klikkenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ehhe het volgende:
het is óf / me, zonder [] óf [me=espri hier je tekst] [/ me]
Harder gooien...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef billie1985 het volgende:
Wat moet je doen als je schoonmoeder door de tuin strompelt?
Dan zet je je tekst tussen de [/me=espri]blabla[/ me]quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee maar het enige wat ik deed was op die / me klikken
Whut?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik haat je
Grapje, kusjekroel en zo
Ik zal je grapje niet verklappen hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef billie1985 het volgende:
Oke, de overeenkomst tussen een baby en een pizza. Die weten jullie heul niet!
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zal je grapje niet verklappen hoor
Halloquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]Ook goedenavond allen!
* bitterballen in de frituurpan gooit
Ik weet wel de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef billie1985 het volgende:
Oke, de overeenkomst tussen een baby en een pizza. Die weten jullie heul niet!
Ik wel.quote:
Ja, zo kan je em ook vertellenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik weet wel de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek...
Doet er gelijk ff een rood wijntje bij voor espri, is zij ook weer tevredenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]Ook goedenavond allen!
* bitterballen in de frituurpan gooit
Dan gooi ik er nog wat extra inquote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hallo
Bitterballen jummie. Ik heb de hele tijd al ontzettende trek
Die bak ik altijd in de koekenpan, veel lekkerderquote:
Hoe herken je een Surinaamse duif dan?quote:
Als het niet uit de frituurpan komt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog wat extra in
[..]
Die bak ik altijd in de koekenpan, veel lekkerder
Die was ik al bijna weer vergeten joh!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hoe herken je een Surinaamse duif dan?
en het heb een gouden ring om ze pootjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Die was ik al bijna weer vergeten joh!DOEKOEEEE DOEKOEEEE
Shoot!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef FAUSTINO het volgende:
Billie hoe noem je 20 homo's op een rij?
En hoe noem je ze als ze op elkaar liggen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef FAUSTINO het volgende:
Billie hoe noem je 20 homo's op een rij?
Geen flauw idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
En hoe noem je ze als ze op elkaar liggen?
Een boortoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef billie1985 het volgende:
Wat zeg je tegen een Marokaan met een stropdas?Dit is de enige die me een glimlach bezorgdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.'
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?, zegt de manager verbaasd. 'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?'
'Voor ¤ 389.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nou', zegt hij.. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
Ik ben er ook geen voorstander van, maar met vers frituurvet gaat het nog wel de eerste paar keer. Daarna gaat het al snel 'ruiken' en zo'n frituurlucht in je kamer is echt ranzig iddquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
Wij gebruiken ook nooit de frituurpan eigenlijk. Vriendlief wil m alleen in de keuken gebruiken. Ik vind dat ie op het balkon moet en prima kan. Dus ja, hij wordt gewoon helemaal niet gebruikt
Wij hebben ook onze schone was te drogen in de kamer, dat ruikt écht níet lekker danquote:Op donderdag 20 september 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van, maar met vers frituurvet gaat het nog wel de eerste paar keer. Daarna gaat het al snel 'ruiken' en zo'n frituurlucht in je kamer is echt ranzig idd
Nee, dat lijkt me ook nietquote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij hebben ook onze schone was te drogen in de kamer, dat ruikt écht níet lekker dan
Bedankt voor de tip! Besteldquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef belle1608 het volgende:
@ Rucky, 10x playboy voor 20 euro!
beter laat dan niet, maaruhh gaat goed..quote:
Joh wat naar hoop voor je dat het snel over gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beter laat dan niet, maaruhh gaat goed..
alleen wat verkeerds gegeten, dus loop steeds naar mijn vriendje in de gang
ik ben vanzelf "leeg"quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef espri het volgende:
[..]
Joh wat naar hoop voor je dat het snel over gaat
in combinatie met menstruatie en een ontsteking...quote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
Ja en dan de extra krampen die je krijgt omdat je leeg bent
Dat lijkt mij wel echt heftig, ja. En ik snap dat zulke opmerkingen je dan raken.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef espri het volgende:
Dat riep ik ook weleens Ehhe en 2 jaar geleden gebeurde dat ook... Wens je maar iets anders
Welkom bij de viva!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
Zit ik nou al weer in het vrouwen forum?
Onee raakt me niet zozeer hoor, ik vervloekte de periode voorheen ook maar bij mij is een aantal dingen fout gedaan, je kan er echt niet te licht over denkenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel echt heftig, ja. En ik snap dat zulke opmerkingen je dan raken.
Maar elke maand deze ellende doet ook wel wat met je
Dan had ik het verkeerd opgevat denk ik. Echt vreselijk lijkt het me, dat er dan nog dingen fout gaan ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
Onee raakt me niet zozeer hoor, ik vervloekte de periode voorheen ook maar bij mij is een aantal dingen fout gedaan, je kan er echt niet te licht over denken
Ik wil best de viva lezen maar dan wel met een frituurpan op tafel met bier ernaast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |