zwangerschapsverlof in groep 3 vanaf maartquote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh spannend. Waar ga je op solliciteren?
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vannacht droomde ik over mn oude werk. Een meisje werd opgehaald door haar stiefmoeder, maar ik kon me helemaal niet voorstellen dat haar ouders uit elkaar zijn xD.
En ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben.
Ingrid werd wakker gister met het gevoel zwanger te zijn, wrs omdat ze het droomde.
Leuk! Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
zwangerschapsverlof in groep 3 vanaf maart
ik werk nu 1 dag in de week en ga vanaf begin oktober tot eind januari een zwangerschapsverlof erbij doen, dus dit zou mooi aansluiten
Ik zal ook even mijn duim uit mijn broekzak halen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef belle1608 het volgende:
Tnx Ingrid & Ehhe, wacht nu op berichtje van een vriendin (zij werkt op die school), of ze de schoolgids door kan sturen
Whoa da's idd niet duur! En palmolive is best lekker spulquote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef belle1608 het volgende:
http://www.cosmeticadeals(...)pakket-douche-en-bad
das niet duur!
* belle1608 voorlopig niet nodig heeft
Is alleen vandaag hequote:Op donderdag 20 september 2012 11:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whoa da's idd niet duur! En palmolive is best lekker spul. Sla 'm ff op in m'n favo's!
Met nog geen 5 euro red ik dat nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hetot een bepaalde tijd, tot vannacht 00.00 heb je
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met nog geen 5 euro red ik dat niet
Hm, ik heb nu een bad.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:12 schreef belle1608 het volgende:
http://www.cosmeticadeals(...)pakket-douche-en-bad
das niet duur!
* belle1608 voorlopig niet nodig heeft
Ahjoh, flikker je t gewoon in bad. Ruik je ook nog eens lekker vrouwelijkquote:
Ik kan me vrijwel nooit mn dromen herinneren. Of, als ik weet dat ik gedroomd heb en half suf wakker wordt heel even, om ze binnen een kwartier te vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Vannacht droomde ik over mn oude werk. Een meisje werd opgehaald door haar stiefmoeder, maar ik kon me helemaal niet voorstellen dat haar ouders uit elkaar zijn xD.
En ik droom al 2 weken dat ik zwanger ben.
Ingrid werd wakker gister met het gevoel zwanger te zijn, wrs omdat ze het droomde.
Ik onthoud heel vaak mijn dromen. Heel vervelendquote:Op donderdag 20 september 2012 11:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan me vrijwel nooit mn dromen herinneren. Of, als ik weet dat ik gedroomd heb en half suf wakker wordt heel even, om ze binnen een kwartier te vergeten.
16 euro incl. de verzendkosten. In de aanbieding kopen is dan snel goedkoper. Zo goed is die deal naar mijn idee dus helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is alleen vandaag hetot een bepaalde tijd, tot vannacht 00.00 heb je
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dopquote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Zou haast gaan testen, maar heb een spiraal dus is vrijwel onmogelijk.
Succes met de sollibrief Belle.
Maar toch is het leukquote:Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
16 euro incl. de verzendkosten. In de aanbieding kopen is dan snel goedkoper. Zo goed is die deal naar mijn idee dus helemaal niet
Ik onthou alleen natte dromen. Althans, die blijven me nog wel even bij. De rest van mn dromen niet en dat is eigenlijk best jammer. Zou niet weten wat er vervelend is om dromen te onthouden.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik onthoud heel vaak mijn dromen. Heel vervelend
hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dop
Ik word er zo ongelooflijk moe van. Elke keer overdag jezelf afvragen of je het nu droomde of dat het echt was. En gewoon niet uitgerust wakker worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik onthou alleen natte dromen. Althans, die blijven me nog wel even bij. De rest van mn dromen niet en dat is eigenlijk best jammer. Zou niet weten wat er vervelend is om dromen te onthouden.
Alhoewel, zou het wel vervelend vinden als ik droom zwanger te zijn. Zou dan betekenen dat ik een wijf ben
spiraaltje is niet 100% safe hequote:Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Zou haast gaan testen, maar heb een spiraal dus is vrijwel onmogelijk.
Succes met de sollibrief Belle.
Als je dat al niet weet, dan ben je denk ik best wel labiel?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik word er zo ongelooflijk moe van. Elke keer overdag jezelf afvragen of je het nu droomde of dat het echt was. En gewoon niet uitgerust wakker worden.
Condoom en pil en ... en ook niet.quote:
geheelonthouding welquote:
Misschien. Maar soms heb ik gewoon van die flarden van herinneringen en dan vraag ik me af wanneer dat dan gebeurd is en dan blijkt het van een droom te zijn. Zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet, dan ben je denk ik best wel labiel?
En priesters pakken...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom pakken Moslims ook geiten tussendoor.
Die pakken kleine Rucky'tjes...quote:
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebben
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
pijn = pijnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die pakken kleine Rucky'tjes...![]()
Erg opvallend ook dat het vrijwel altijd jongetjes zijn bij die priesters.
Bahhhh Rucky hou daar eens mee opquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
misschien toch eens stoppen met behangplaksel te gebruiken als wasmiddelquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bahhhh Rucky hou daar eens mee op
Had ook niet gedacht dat je dood was hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
Het is steleriseren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
pardon???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |