Condoom en pil en ... en ook niet.quote:
geheelonthouding welquote:
Misschien. Maar soms heb ik gewoon van die flarden van herinneringen en dan vraag ik me af wanneer dat dan gebeurd is en dan blijkt het van een droom te zijn. Zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet, dan ben je denk ik best wel labiel?
En priesters pakken...quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom pakken Moslims ook geiten tussendoor.
Die pakken kleine Rucky'tjes...quote:
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel makkelijk om een vaatdoek bij de hand te hebben
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef dolfina-chica het volgende:
pffff....
dit is onhandig...
jullie hebben het er nu toch over..
terwijl je nog met de naweeën loopt van een ontsteking.. na 3 maand eindelijk ongesteld worden...
ik voel me een vaatdoek!!!!
pijn = pijnquote:Op donderdag 20 september 2012 12:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bweegh, das idd niet fijn! Heb je ook nog erg last van de ontsteking?
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die pakken kleine Rucky'tjes...![]()
Erg opvallend ook dat het vrijwel altijd jongetjes zijn bij die priesters.
Bahhhh Rucky hou daar eens mee opquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
misschien toch eens stoppen met behangplaksel te gebruiken als wasmiddelquote:Op donderdag 20 september 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werd ik maar eens gepakt, nu kom ik wel eens te laat omdat ik 's morgens eerst mijn laken van mijn buik af moet scheuren.![]()
Ik ga even een broodje halen.
Ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bahhhh Rucky hou daar eens mee op
Had ook niet gedacht dat je dood was hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
Het is steleriseren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef maffemuts het volgende:
Helleuw allen! (Was niet dood, gewoon wat monsterlijke klussen in huis)
Ennuh algehele onthouding werkt nog prima hierprikpil en staafje zijn iig geen herhaling waard hier, pil zelf wordt ik misselijk en ziek van en spiraaltje verlies ik of brengt de boel aan het ontsteken... Nog 4 maanden voor ik een nieuwe sterilisatie afspraak kan maken...
Goed, koffie maar weer.
pardon???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |