Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vannelle heeft superzaad dat je spiraaltje gewoon van kant maakt. Allemaal kleine rebelletjes in de dop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.Oei..oei... ik zie nu een vannelle voor me die hulp nodig heeft van een vacuumpomp en blauwe pilletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo oud ben jij toch niet?Ook hoi !
Mhhhh.........is het proberen waard.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oei..oei... ik zie nu een vannelle voor me die hulp nodig heeft van een vacuumpomp en blauwe pilletjes
Zo oud ben jij toch niet?
Ik heb mijn verjaardag de afgelopen 10 jaar niet gevierd, teld dat ook?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mhhhh.........is het proberen waard.
En oud? Neu, word binnenkort voor de 14e keer 30.
Wil ik dat wel weten?quote:
eerste schets van Pinokkio Helaas geen echte een repro anders typte ik dit bericht hoogstwaarschijnlijk vanaf de Bahama's.quote:
Zag de foto heel onduidelijk, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
eerste schets van Pinokkio Helaas geen echte een repro anders typte ik dit bericht hoogstwaarschijnlijk vanaf de Bahama's.
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zag de foto heel onduidelijk, vandaar mijn vraag.
Nu zie ik het wel goed.
Hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kan
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah ok... Heb trouwens wel even foto's doorgestuurd van iets anders naar een kennis hopen dat ik alsnog naar een paradijsje kan
Denk dat jij het zou weggeven via fhf aan iemand die het beter kan gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat jij het zou weggeven via fhf aan iemand die het beter kan gebruiken.
Tekening.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je!
Gaat dat ook om schetsen/tekeningen?
In dit geval verkopen er moeten weer rekeningen van betaald worden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou doen, verkopen of zelf houden?
Kan niet FHF zal altijd nodig blijvenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Rucky het volgende:
[..]Gewoon in 1x ervoor zorgen dat het fhf forum overbodig wordt.
Dat denk ik ook wel, maar dan krijg je topics alla:quote:Op donderdag 20 september 2012 17:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan niet FHF zal altijd nodig blijven
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als er bij mij iets is wat wél goed werkt.ligt eraan waar jullie gaan wonen, aangezien in assen geen hondenbelasting isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |