SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar Symphonic
[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 19-09-2012 23:19:24 ]![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:16 schreef ToT het volgende:
Horkyboy, wel een nieuw deel openen he!quote:![]()
![]()
Dat dan weer wel.quote:Dat bedoel ik maar!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
N
[..]
Neejoh, kwaliteit van de hoogste plank
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Mooi. Zijn er roostermensen in de zaal?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi, om 8 uur en ik draai tot 11![]()
whehehequote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Symp, don't answer that!
[ afbeelding ]
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Symp, don't answer that!
[ afbeelding ]
Ain't it funny how it is
en de gladde telefoniste zegt: flikker er eerst maar een kwartje in voor we verder gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:21 schreef ToT het volgende:
Astublieft mevrouw Verstraten, laat me even met haar praten! Ik beloof het, ik doe het heel kort!
Nav dit nummer heb ik een idee voor een nieuwe show
Ontknoping komt zo
2e hands laptop?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blegh firewall aanpassen kan niet ofzo
Ain't it funny how it is
Symph.... lekkere muziekjes hoor.![]()
Maar toch duik ik zo mijn bed in.![]()
Ben nogal moe.
Ain't it funny how it is
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Melting het volgende:
Ben nogal moe.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Melting het volgende:
Ben nogal moe.Trusten dude!
Ja ik ben ook vet naar de tyfus, maar blijf nog wel ff luisteren.![]()
![]()
ik heb alleen Bright side of lifequote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef ToT het volgende:
Dus niet "I'm a lumberjack baby", maar die van Monty Python?Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Moet je eens opzoeken op youtube!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb alleen Bright side of life![]()
![]()
Dit topic ga ik toch wel even sluiten, topickaap alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:50 schreef LompeHork het volgende:
moet je sneller wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Whehehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou de topickaap is officieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou de topickaap is officieeldit geloven.
![]()
Ik vind Normaal echt geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tekst ook
En toch komt die klootzak elke dag moar weermaar dit nummer is wel wat meer rebels dan de rest ja
![]()
![]()
Die "o" met dat streepje spreek je meer uit als "Uhhhh....", maar niet helemaal.
Nolen (met een streepje door de o) is ook zo'n voorbeeld. Dat betekent drammen.![]()
![]()
Na dit nummer zou Hallowed be thy name en dan Over the hills mooi passen, maar dat zijn geen beroepen!![]()
![]()
dat is wel tofquote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef ToT het volgende:
Misschien leuk om weer een showtje te doen met zo'n verhaallijn door de nummers heen!
Brandend zand, en nergens WAAAAAter, brandend zand, het leven is voro hem een hel
Want zijn land moest hij verLAAAAAAAAAAAten, omdat hij de vlucht nam uit een kille cel!![]()
![]()
eigenlijk net zo lekker welquote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef ToT het volgende:
Ernstig fijn nummer dit!
MISSCHIEN zelfs nog beter dan Creep!
ik heb alleen de ongecensureerdequote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gecensureerde versie daarentegen..._____//____________________!
De gecensureerde: "so VERY special"quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb alleen de ongecensureerde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze stem
Echt.... Zij is voor mij de vrouwelijke Freddie zeg maar...Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Zou je als afsluiter Im nan' alu willen draaien aan het eind van je show?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Deze stem
Echt.... Zij is voor mij de vrouwelijke Freddie zeg maar...![]()
![]()
ABsoluutquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je als afsluiter Im nan' alu willen draaien aan het eind van je show?
Dit nummer heeft facetten van 2 andere geniale nummers in het begin!Therapy? - Diane en nog een nummer waarvan ik niet op de titel kan komen!
![]()
![]()
Sinds ik Alex Klaasen heb gezien kan ik die niet meer draaien zonder te lachenquote:
ZOmbie?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heeft facetten van 2 andere geniale nummers in het begin!Therapy? - Diane en nog een nummer waarvan ik niet op de titel kan komen!
Geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds ik Alex Klaasen heb gezien kan ik die niet meer draaien zonder te lachenMaar zal dus wel humor geweest zijn!
![]()
Nee dat electronische geluidje, maar volgens mij is dat nummer waar ik aan denk absoluut onbekend en ben ik 1 van de weinige die het heeft, maar ik zou bij God niet meer weten hoe het heet en van wie het is. Ik kan alleen dat muziekje voor de geest halen!quote:![]()
![]()
Hij was maar een clown, EN NU IS HIJ DOOOOOD!!!!
DE HERINNERING BLIJIJIJIJIJFT, AAN DIE CLOWN MET ZIJN LAAAAACH!!!!!![]()
![]()
Ja die deed echt een briljante persiflage op de Carpentersquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt!Maar zal dus wel humor geweest zijn!
idd ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die beroepsgroep wordt steeds groter
Ow, Roxanne is ook nog een goeie!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan nog wel een show in elkaar zetten zie ik
Ga ik aan werken![]()
![]()
Als kind had ik zo'n schurfthekel aan haar he!Ik denk dat zowat alleen volwassenen haar muziek kunnen waarderen.
![]()
Ik ben min of min fan van haar geworden toen ik met tegenzin mee ging naar een concert van haar...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik zo'n schurfthekel aan haar he!Ik denk dat zowat alleen volwassenen haar muziek kunnen waarderen.
Damn wat was dat goed
Dat stukje net van met "Let me loosen up your collar" enzo verneukt eigenlijk het gevoel van het nummer.![]()
De aanleiding van dit nummer is helaas niet zo geweldig, dus ik snap wel dat het erin zit...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
Dat stukje net van met "Let me loosen up your collar" enzo verneukt eigenlijk het gevoel van het nummer.Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
idd ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De aanleiding van dit nummer is helaas niet zo geweldig, dus ik snap wel dat het erin zit...![]()
![]()
Ah kut is dat he!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hij stond nog op automaat
WIlde net een heel verhaal starten![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat dat nummer over Ike ging.....
![]()
![]()
![]()
Ze heeft in dat nummer alle frustraties van de jarenlange mishandelingen en overspel eruit gegooidPietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Ik ga dit topic even bookmarken, dan kan ik nog een show in elkaar zetten
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dit topic even bookmarken, dan kan ik nog een show in elkaar zetten![]()
![]()
Cornelis Vreeswijk - Bakker De Baksteen al langs geweest?You sound reasonable...Time to up my medication.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat dat nummer over Ike ging.....
![]()
![]()
![]()
:')![]()
Ook nog niet, ik denk als ik alles uit dit topic bij elkaar hark dat ik wel weer een show van 2 uur hebquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
Cornelis Vreeswijk - Bakker De Baksteen al langs geweest?
Wordt vervolgd dus
dat heb ik wel maar dan ga ik roken als ik die instartquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Het Soldaatje
Ik noemde net al "I engineer" op, maar er is nog een nummer van "Engineer" die ook werkelijk masterlijk is!Weet alleen niet meer van wie, maar het wordt deels met zo'n compleet vervormde stem gezongen.
![]()
En Alestorm - Nancy the tavern wench!![]()
![]()
Major Tom (Peter Schilling of David Bowie)
Iron Maiden - The trooper
KLF - Last train to transcentral (Machinist)
![]()
dat zei ik net: laatste nummer heeft niets met het thema te makenmaar is zooo mooiquote:
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik net: laatste nummer heeft niets met het thema te makenmaar is zooo mooi![]()
![]()
Herushaleim, stad van God, wees voor de mensen een veilig thuis.
Herushaleim, stad van God, breng ons weer thuis.![]()
Als ik het einde van Schindlers zie.... gewoon elke keer weer brrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef ToT het volgende:
Dit moesten we altijd in de kerk zingen, vertaald naar het Nederlands!
EN ik heb veel van haar, maar Temple of Love gewoon niet
idd ja, in die film!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik het einde van Schindlers zie.... gewoon elke keer weer brrrrrrrrrrr
EN ik heb veel van haar, maar Temple of Love gewoon niet
En Temple of love is van The sisters of Mercy, maar daarin zingt ze ook mee.![]()
![]()
en er zit ook een mama appelsap in dit liedje
Wil eiguluk sjo daarhienPietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Ja, zooo zonde, door die hufterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef ToT het volgende:
Echt kut dat ze zo vroeg overleden is. Die had nog heel wat kunnen betekenen voor de muziek!
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef ToT het volgende:
Thx man, was weer eens een fijne show!
![]()
Misschien een keer een show met muziek in minder gangbare talen. Lijkt me toch ook wel leuk.
Heb weer lekker meegeluisterd![]()
![]()
Ook een erg goed idee!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
Misschien een keer een show met muziek in minder gangbare talen. Lijkt me toch ook wel leuk.
Heb weer lekker meegeluisterd
La ballade de gens heureux enzo!![]()
![]()
ook wel een leuk ideequote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
Heb weer lekker meegeluisterd
Alles behalve Engels en Nederlands (dus Drents mag wel)
Mais oui et La Belle Histoirequote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een erg goed idee!
La ballade de gens heureux enzo!Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Er zijn ook prachtige gothic-achtige nummers in latijn gemaakt. Meestal zit er wel wat Engels bij doorheen, maar er zullen vast ook wel nummers zijn puur in het Latijn.![]()
En Duits is ook erg voor de hand liggend he!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook wel een leuk idee
Alles behalve Engels en Nederlands (dus Drents mag wel)
![]()
![]()
Ik heb ooit een keer een rondje Europa gedaan, wel redelijk wat werk om Roemeense en Hongaarse muziek etc te verzamelen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
OEW!In de Spaanse film Venga komt ook VERDOMD geweldige muziek voor, bijna allemaal in het Spaans uiteraard, maar het openingsnummer is in het Marrokaans, en die fucking HEERSCHT!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar SymphonicPietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Pass Njin ff een DMmetje!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ooit een keer een rondje Europa gedaan, wel redelijk wat werk om Roemeense en Hongaarse muziek etc te verzamelen.Die heeft dat gedaan op metalgebied!
![]()
![]()
Ik heb het toen met pop gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Pass Njin ff een DMmetje!Die heeft dat gedaan op metalgebied!
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef MsMessy het volgende:
Maar ook dingen in de aziatische, baltische talen, russisch, turks, slavisch enz.Mantra's!
De Gayatri mantra!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oew okee dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb het toen met pop gedaan.![]()
![]()
ToT: kun je de dikgedrukte tekst van hierboven even in de OP plakken?Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
nou hup aan het werk danquote:
Goede reden om weer te gaan draaien en een leuke comeback show
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Symphonic het volgende:
ToT: kun je de dikgedrukte tekst van hierboven even in de OP plakken?Done!
![]()
Whehehe!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou hup aan het werk dan
Goede reden om weer te gaan draaien en een leuke comeback showNou die Gayatri mantra is minder geschikt voor in een show. Hoewel, misschien een paar minuutjes ervan of zo!
![]()
![]()
Tering meerdere nachten achter elkaar bijna geen oog dichtgedaan. Ben nu echt fucking kapot, maar als ik nu naar bed ga zou ik nog niet kunnen slapen, denk ik!![]()
![]()
Maar wel een tof idee...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou die Gayatri mantra is minder geschikt voor in een show. Hoewel, misschien een paar minuutjes ervan of zo!
Portadora de som de Poliglotta
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
We must away, ere break of day,
To seek our pale enchanted gold.
Even die lyrics droppen, jullie weten![]()
![]()
kut is dat he?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:21 schreef ToT het volgende:
Tering meerdere nachten achter elkaar bijna geen oog dichtgedaan. Ben nu echt fucking kapot, maar als ik nu naar bed ga zou ik nog niet kunnen slapen, denk ik!
Ik ga er over 5 minuutjes wel in anders gaat het niet goedkomen morgen
De wekker van Marijke gaat om 5 uur en daarna moet ik niet meer in slaap vallen anders komt het niet goed
Oew dat is ook klote ja, pfff...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kut is dat he?
Ik ga er over 5 minuutjes wel in anders gaat het niet goedkomen morgen
De wekker van Marijke gaat om 5 uur en daarna moet ik niet meer in slaap vallen anders komt het niet goed![]()
![]()
Hey dude, maf ze!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga echt mijn mandje in, tot morgen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Muzikaal beroep, ik word later natuurlijk bekend radiodj:')![]()
ik wil eerstquote:Op donderdag 20 september 2012 08:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Muzikaal beroep, ik word later natuurlijk bekend radiodj
Bij omroep MAX ofzo
Vanavond personeels-uitje.
Ingrediënten:
- Glow-in-the-dark midgetgolf
- Lasergame
- BBQ
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Het wordt meer een BrrrrrrrrrrrBQ denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 09:46 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond personeels-uitje.
Ingrediënten:
- Glow-in-the-dark midgetgolf
- Lasergame
- BBQ
indoor in een grote hal. Merendeel zal wel in een combisteamer zijn gegaard en alleen wat lapjes voor de show op een BBQ. Leer mij catering kennenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt meer een BrrrrrrrrrrrBQ denk ik
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 20 september 2012 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
indoor in een grote hal. Merendeel zal wel in een combisteamer zijn gegaard en alleen wat lapjes voor de show op een BBQ. Leer mij catering kennen
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus, ik kom thuis en zie een brief van de baas.. Dus ik helemaal "Ohnoes shit just got real!"
Maak ik hem open zie ik het volgende staan:
"Beste John,
Met betrekking tot de met je afgesloten arbeidsovereenkomst bericht ik je als volgt:"
En toen dacht ik "Ohnoes, daar gaan we.."
Dus ik lees met een half oog verder en zie dit:
"Gaarne zijn wij bereid onze arbeidsovereenkomst na 1 december 2012 a.s. voor de tweede maal met een jaar te verlengen tot 1 december 2013."
Dus nu ben ik helemaal![]()
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Ishimaru het volgende:
Crack_ moet jij niet de afwas doen?
Baby darling doll face honeysinterklaaskapoentje
![]()
Wie PMt mij even de gegevens, ben ze helemaal totaal kwijtos:')![]()
oh, 10 euro p/uquote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik kan wel wat huishoudelijk hulp gebruiken
Baby darling doll face honey![]()
Een vriendin van mij vroeg ook eenkeer of ik bij haar zus kon schoonmaken voor 10 p/u![]()
weet je je wachtwoord nog wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie PMt mij even de gegevens, ben ze helemaal totaal kwijtosPietje Puk en de Plakbandcrisissinterklaaskapoentje
![]()
Denk het wel, beheer jij de stream of alleen rob?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je je wachtwoord nog wel?:')![]()
alleen rob volgens myquote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk het wel, beheer jij de stream of alleen rob?Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Dat is best goedkoopquote:![]()
Vroeger ook huishoudelijk hulp gehad toen ik amper/nooit thuis was, die vroeg 16 euro p/u![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok 21:00 als een baas
Oh, is dat goedkoopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop![]()
Vroeger ook huishoudelijk hulp gehad toen ik amper/nooit thuis was, die vroeg 16 euro p/u. Shitje
. En nee zo'n outfit heb ik niet.. misschien vandaar mijn lage tarief
ok ok zonder outfit mag ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat goedkoop. Shitje
![]()
![]()
Ik heb vandaag ook gewerkt bij iemand, en heb 'm ontzettend veel aangeraaktquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ok zonder outfit mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Ja ivm mijn ex huishoud hulpje. Die kwam 2x (3uur per keer) per week langs.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat goedkoop. Shitje
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gewerkt bij iemand, en heb 'm ontzettend veel aangeraakt
Dat is top, ik ben ook blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja ivm mijn ex huishoud hulpje. Die kwam 2x (3uur per keer) per week langs.
[..]
Dat is top, ik ben ook blind. Ondertussen heb ik zn hele huis beroofd hoor
.
Oh ben jij er zo een. FYI ik heb 7 kanaries die je in de gaten houdenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ondertussen heb ik zn hele huis beroofd hoor
.
![]()
![]()
Dat hoorde hij heus wel. Aangifte is gedaan. Straks komt een agent jou aanrakenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ondertussen heb ik zn hele huis beroofd hoor
.
![]()
![]()
Kanaries, cute!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een. FYI ik heb 7 kanaries die je in de gaten houdenNouja hij was ook nog half dood, dus denk 't nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoorde hij heus wel. Aangifte is gedaan. Straks komt een agent jou aanraken. Wel raar trouwens man.. ik stond een keer met mn telefoon en voelde me even betrapt tot ik me bedacht dat hij 't toch niet kon zien
.
Pas maar op, zij kunnen net zo goed horen als wij kunnen zienquote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Nouja hij was ook nog half dood, dus denk 't niet. Wel raar trouwens man.. ik stond een keer met mn telefoon en voelde me even betrapt tot ik me bedacht dat hij 't toch niet kon zien
.
![]()
![]()
Ze zijn leuk totdat ze bij eerste zonnestraal beginnen te zingen om 5.30 in het weekendquote:Oh ik heb ze soort van zindelijk gekregen. Als ze vrij in huis rond vliegen kakken ze niet alles onder, dat doen ze braafjes in de kooi
quote:[..]
Nouja hij was ook nog half dood, dus denk 't niet. Wel raar trouwens man.. ik stond een keer met mn telefoon en voelde me even betrapt tot ik me bedacht dat hij 't toch niet kon zien
.
Blond zeker?![]()
Dat is niet zo.. iig niet bij deze man omdat hij ook gewoon op leeftijd wasquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas maar op, zij kunnen net zo goed horen als wij kunnen zien.
Oh, dat is wel echt chilquote:Op donderdag 20 september 2012 20:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze zijn leuk totdat ze bij eerste zonnestraal beginnen te zingen om 5.30 in het weekendOh ik heb ze soort van zindelijk gekregen. Als ze vrij in huis rond vliegen kakken ze niet alles onder, dat doen ze braafjes in de kooi
[..]
Blond zeker?. Oh, werkt het niet om zo'n doek over die kooi te doen ofzoiets?
![]()
Ja blond, maar wel nep blond.Baby darling doll face honeysinterklaaskapoentje
![]()
Leuke moppenronde tijdens de show
Even reclame maken op feestboek:')![]()
Dat zindelijkheid van ze is idd chill. En ik heb een week lang iedere avond een doek over de kooien gezet. Ze bleven zingen totdat doek weer weg gehaald werdquote:Op donderdag 20 september 2012 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo.. iig niet bij deze man omdat hij ook gewoon op leeftijd was.
[..]
Oh, dat is wel echt chil. Oh, werkt het niet om zo'n doek over die kooi te doen ofzoiets?
![]()
Ja blond, maar wel nep blond.Beesten zijn slimmer dan ik dacht.
Blond is blond![]()
![]()
Ik ging vandaag naar de lidl en ik had hier een lege fles multivitamine liggen die ik nog terug moest brengen.. dat ding ondertussen helemaal beschimmeld van binnen. En die stomme machine pakt 'm niet. Nu heb ik 'm maar gewoon daar neer gezet
.
Geen statiegeld op die fles?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging vandaag naar de lidl en ik had hier een lege fles multivitamine liggen die ik nog terug moest brengen.. dat ding ondertussen helemaal beschimmeld van binnen. En die stomme machine pakt 'm niet. Nu heb ik 'm maar gewoon daar neer gezet
.
![]()
Jawel, maar ik denk dat deze uit een Lidl uit Frankrijk kwam.. en dan werkt dat niet.quote:Baby darling doll face honey![]()
Toch niet de Lidl in Alphons Diepenbrockhof (RR3)?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef Crack_ het volgende:
.
![]()
Ik ben nog aan 't twijfelen hoeveel flessen cola ik moet kopen bij de Appie nu ze toch in de aanbieding zijn. Ik drink één fles in de week.. maar eigenlijk zou ik er echt 20 willen ofzo, ook alleen dan heb je beetje lekkere korting op die toch al goedkope euroshopper flessen..
dan kun je voorlopig even voortquote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog aan 't twijfelen hoeveel flessen cola ik moet kopen bij de Appie nu ze toch in de aanbieding zijn. Ik drink één fles in de week.. maar eigenlijk zou ik er echt 20 willen ofzo, ook alleen dan heb je beetje lekkere korting op die toch al goedkope euroshopper flessen..
Nope, almelopleinquote:Op donderdag 20 september 2012 20:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Toch niet de Lidl in Alphons Diepenbrockhof (RR3)?.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gewerkt bij iemand, en heb 'm ontzettend veel aangeraakt
omg ik ben OOK blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja daarom.. en het is ziek lang houdbaar en het gaat tóch wel opquote:Op donderdag 20 september 2012 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kun je voorlopig even voort.
Nou ik zou toch liever hebben dat ik wat kan zienquote:.
Hahaahahahahahaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zag namelijk ook een paar flessen multivitaminen bij de Lidl staan, ook met schimmel erin![]()
.
da's voor niks...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Fuck it, ik ga naar domino's want pizza 4 euro. WHIHAHOOOO.
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Fuck it, ik ga naar domino's want pizza 4 euro. WHIHAHOOOO.
![]()
Ik ga morgen ook maar eens langs Domino's Pizza. Heeft toch geen zin om te koken als ik hele weekend alleen thuis ben![]()
![]()
Ik heb er 4 in de vriezer liggen, hier ook pizza morgenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen ook maar eens langs Domino's Pizza. Heeft toch geen zin om te koken als ik hele weekend alleen thuis ben
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duurquote:Ja hier moet je gebruik van maken!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen ook maar eens langs Domino's Pizza. Heeft toch geen zin om te koken als ik hele weekend alleen thuis ben
Neequote:.
Ik heb er ook een stuk of 2 liggen, maar dat zijn echt voor noodgevallen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er 4 in de vriezer liggen, hier ook pizza morgenAls ik tijd heb dan loop ik naar de Domino pizza, die is letterlijk om de hoek bij mij
Ben vaste klant daar
![]()
![]()
Op zaterdag en maandag zijn alle medium pizza's 5 euro bij afhalenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duur
[..]
Ja hier moet je gebruik van maken!
[..]
Nee.
![]()
![]()
dat is wel hele makkelijk jaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk of 2 liggen, maar dat zijn echt voor noodgevallen.Als ik tijd heb dan loop ik naar de Domino pizza, die is letterlijk om de hoek bij mij
Ben vaste klant daar
Maar zelf een pizza in elkaar zetten is ook wel lekker
Gewoon een enorme bak tonijn erop ook
Hahaha ik maak zelf ook wel eens pizzas.. die topping is dan niet meer normaal.. eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel hele makkelijk ja
Gewoon een enorme bak tonijn erop ook![]()
Nouja, scheelt toch één euroquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Op zaterdag en maandag zijn alle medium pizza's 5 euro bij afhalen![]()
. En onder mij woont een ontzettend goede pizzeria
.
Kut..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom.. pizza stond niet in de planning maar 4 euro! En bij domino's zijn ze normaal zoooo duur
[..]
Ja hier moet je gebruik van maken!
[..]
Nee.
Heul nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
wat een oversekst mannetje ben jij
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tonijn of mozzarella, pesto en olijvenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel hele makkelijk ja
Gewoon een enorme bak tonijn erop ook![]()
![]()
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe'squote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ik maak zelf ook wel eens pizzas.. die topping is dan niet meer normaal.. eigenlijk![]()
[..]
Nouja, scheelt toch één euro![]()
. En onder mij woont een ontzettend goede pizzeria
.
![]()
![]()
Oh, shitquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe's. Hhahaha
dat doe je goedquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb in een straal van 200 meter 8 restaurants, 3 snackbars, 1 domino pizza, 1 gall&gall en 6 cafe's
![]()
Hey peeps!
Ik heb een heel leuk idee voor een nieuwe show!
Binnenkort Simplecast maar eens installeren!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!
Binnenkort Simplecast maar eens installeren!
Pietje Puk en de Plakbandcrisissinterklaaskapoentje
![]()
Kom zo eerst even intunen bij mijquote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef ToT het volgende:
Hey peeps!
Binnenkort Simplecast maar eens installeren!
:')![]()
Done!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom zo eerst even intunen bij mij
Even wat afleiding. Ik had net even een wat minder leuke verrassing in mijn brievenbus liggen.![]()
Was dat niet grootste laan van Europa? Die domino's waar ik zo naar toe ga zit ook in die laanquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je als je aan Nederlands grootste laan woont
Volgens mij niet, ik weet wel 1000000% zeker dat het de langste is van NL.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat niet grootste laan van Europa? Die domino's waar ik zo naar toe ga zit ook in die laansinterklaaskapoentje
![]()
Naja het werkt niet, ik hou in de gaten totdat robdriessen of symphonic mij reageert.
Het wachtwoord dat ik heb opgegeven werkt niet. dus ik hou het inde gaten of iemand die mij even een wachtwoord kan lenen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Of misschien iemand het nummer van rob? Via dm dan graaaag:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik wacht op goed nieuws
- iemand die wachtwoord/username heeft voor inlog
- rob die het oplost
- webhawk die het oplose:')![]()
Ik wacht geduldig mee.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ik wacht op goed nieuws
- iemand die wachtwoord/username heeft voor inlog
- rob die het oplost
- webhawk die het oplosesinterklaaskapoentje
![]()
wachtmuziekje.. das goed.. lukt nog steeds niet volgens mij:')![]()
Ik heb even proberen in te loggen, zodat de stream een andere opdracht kreeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde die waterlelies, en dat houdt in dat er vorderingen zijn gemaakt!
Lukte ook niet. Maar hij heeft wel gereageerd op 1 of andere manier.
Ain't it funny how it is
Houden zo!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef ToT het volgende:
Oh en verder ben ik in een kuthumeur hoor!![]()
![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!sinterklaaskapoentje
![]()
invalid password, het password wat ik heb doorgegeven werkt dus niet
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: