Wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Ishimaru het volgende:
Crack_ moet jij niet de afwas doen?
oh, 10 euro p/uquote:Op donderdag 20 september 2012 19:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik kan wel wat huishoudelijk hulp gebruiken
weet je je wachtwoord nog wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie PMt mij even de gegevens, ben ze helemaal totaal kwijtos
Denk het wel, beheer jij de stream of alleen rob?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je je wachtwoord nog wel?
alleen rob volgens myquote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk het wel, beheer jij de stream of alleen rob?
Dat is best goedkoopquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok 21:00 als een baas
Oh, is dat goedkoopquote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop![]()
Vroeger ook huishoudelijk hulp gehad toen ik amper/nooit thuis was, die vroeg 16 euro p/u
ok ok zonder outfit mag ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat goedkoop. Shitje
. En nee zo'n outfit heb ik niet.. misschien vandaar mijn lage tarief
Ik heb vandaag ook gewerkt bij iemand, en heb 'm ontzettend veel aangeraaktquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ok zonder outfit mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja ivm mijn ex huishoud hulpje. Die kwam 2x (3uur per keer) per week langs.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is dat goedkoop. Shitje
. En nee zo'n outfit heb ik niet.. misschien vandaar mijn lage tarief
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gewerkt bij iemand, en heb 'm ontzettend veel aangeraakt
Dat is top, ik ben ook blindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |