idd ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De aanleiding van dit nummer is helaas niet zo geweldig, dus ik snap wel dat het erin zit...
Ah kut is dat he!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hij stond nog op automaat
WIlde net een heel verhaal starten
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat dat nummer over Ike ging.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga dit topic even bookmarken, dan kan ik nog een show in elkaar zetten
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat dat nummer over Ike ging.....
![]()
![]()
![]()
Ook nog niet, ik denk als ik alles uit dit topic bij elkaar hark dat ik wel weer een show van 2 uur hebquote:Op woensdag 19 september 2012 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
Cornelis Vreeswijk - Bakker De Baksteen al langs geweest?
dat heb ik wel maar dan ga ik roken als ik die instartquote:Op woensdag 19 september 2012 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Zangeres Zonder Naam - Het Soldaatje
dat zei ik net: laatste nummer heeft niets met het thema te makenmaar is zooo mooiquote:
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik net: laatste nummer heeft niets met het thema te makenmaar is zooo mooi
Als ik het einde van Schindlers zie.... gewoon elke keer weer brrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef ToT het volgende:
Dit moesten we altijd in de kerk zingen, vertaald naar het Nederlands!
idd ja, in die film!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik het einde van Schindlers zie.... gewoon elke keer weer brrrrrrrrrrr
EN ik heb veel van haar, maar Temple of Love gewoon niet
Ja, zooo zonde, door die hufterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef ToT het volgende:
Echt kut dat ze zo vroeg overleden is. Die had nog heel wat kunnen betekenen voor de muziek!
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:10 schreef ToT het volgende:
Thx man, was weer eens een fijne show!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |