Ik vind Normaal echt geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tekst ook
En toch komt die klootzak elke dag moar weer
dat is wel tofquote:Op woensdag 19 september 2012 22:07 schreef ToT het volgende:
Misschien leuk om weer een showtje te doen met zo'n verhaallijn door de nummers heen!
eigenlijk net zo lekker welquote:Op woensdag 19 september 2012 22:10 schreef ToT het volgende:
Ernstig fijn nummer dit!
MISSCHIEN zelfs nog beter dan Creep!
ik heb alleen de ongecensureerdequote:Op woensdag 19 september 2012 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gecensureerde versie daarentegen..._____//____________________!
De gecensureerde: "so VERY special"quote:Op woensdag 19 september 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb alleen de ongecensureerde
Zou je als afsluiter Im nan' alu willen draaien aan het eind van je show?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Deze stem
Echt.... Zij is voor mij de vrouwelijke Freddie zeg maar...
ABsoluutquote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je als afsluiter Im nan' alu willen draaien aan het eind van je show?
Sinds ik Alex Klaasen heb gezien kan ik die niet meer draaien zonder te lachenquote:
ZOmbie?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heeft facetten van 2 andere geniale nummers in het begin!Therapy? - Diane en nog een nummer waarvan ik niet op de titel kan komen!
Geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds ik Alex Klaasen heb gezien kan ik die niet meer draaien zonder te lachen
Nee dat electronische geluidje, maar volgens mij is dat nummer waar ik aan denk absoluut onbekend en ben ik 1 van de weinige die het heeft, maar ik zou bij God niet meer weten hoe het heet en van wie het is. Ik kan alleen dat muziekje voor de geest halen!quote:
Ja die deed echt een briljante persiflage op de Carpentersquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt!Maar zal dus wel humor geweest zijn!
idd ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die beroepsgroep wordt steeds groter
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan nog wel een show in elkaar zetten zie ik
Ga ik aan werken
Ik ben min of min fan van haar geworden toen ik met tegenzin mee ging naar een concert van haar...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik zo'n schurfthekel aan haar he!Ik denk dat zowat alleen volwassenen haar muziek kunnen waarderen.
De aanleiding van dit nummer is helaas niet zo geweldig, dus ik snap wel dat het erin zit...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
Dat stukje net van met "Let me loosen up your collar" enzo verneukt eigenlijk het gevoel van het nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |